Forum > Algemeen Forum

Wat kosten jullie nou?

(2883 reacties. Pagina 143 van 289)
Moderator(s): Dré
Dj-RoelStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-10-2005
Laatste: 22-9-2007
Berichten: 2
6-11-2006 16:44
wij geven drive-in shows vanaf 150 euro dat is dan de kleinste show voor 70 man max ongeveer.
de duurste drive-in die we hebben is 550 euro.
wie niet leest weet het ook niet!
BaszzaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-5-2006
Laatste: 6-1-2009
Berichten: 53
1-12-2006 17:43
Beste New Liners,

Ik zou graag jullie mening willen weten over mijn lichtshow. Ik ben nu zo'n anderhalf jaar echt serieus bezig met het aankopen van licht. Ik heb al een aantal bandjes, musicals en drive in shows gedraait.

Wat ik nu heb;
2 X Martin Mania Scx-500 scan (in case)
1 X Showtec Dataflower (in case samen met de scans)
2 X Fourbar 300 watt MFL (nog niet in case. Iemand suggesties, geen DAP kissies)
1 X Showtec Scanmaster 3 (in case)
1 X Showtec Showmaster 24 (in case)
1 X kabel case met daarin, 80 meter DMX en 70 meter stroom (beetje overdone voor drive in).

Foto's lichtshow

Gaarne niet op het geluid of meubel letten, is allemaal van de dj hemzelf. Hij is ook nog maar net begonnen. Dit is ook niet mijn vaste dj. De lichtbrug heb ik gehuurd. Lichtbrug bestaat uit 2 X Eurolift E 160 wind up, 2 X Slimline adaptor, 2 X 50 cm truss en 1 x 1 meter truss en 1 x 2 meter truss (Prolyte X30D). Helaas had het verhuur bedrijf geen 2 x 2 meter of 4 x 1 meter liggen.

Graag zou ik willen weten hoeveel voor een avond (4 uur) draaien kan vragen (inclusief op en afbouwen exclusief km vergoeding). Er komt nog wel € 40 bij voor het huren van de licht brug.

Greetzz
Op elke flight past een deksel,....
René EppinkStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-1-2004
Laatste: 5-8-2021
Berichten: 1114
1-12-2006 20:33
Tsja, het licht ziet er goed verzorgd uit. Maar als je vervolgens zegt dat we eigenlijk niet naar het geluid, de dj en het meubel kunnen kijken heb je al 3 prijsbepalende aspecten waar we niks vanaf weten. Beetje lastig oordelen dus.

Hoeveel vraag je nu?
BaszzaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-5-2006
Laatste: 6-1-2009
Berichten: 53
2-12-2006 09:08
Ik vraag nu zo'n € 100 inclusief de huur van de lichtbrug.
Waarom jullie niet op het geluid of op het meubel mogen beoordelen. Heel simpel. Want met diegenen waar ik wel vaker mee draai. Heeft wel bijna alles in flichtcases zitten. En die heeft ook een nette LEM set (2 x 15'' sub en 2 x 15'' top ACTIEF) en niet zoals deze dj 2 X Community bassen met B&W tops (Hi-Fi) op een Hi-Fi amp (die ontiegelijk vaak in de clip schootshut up :X).

Ik doe bij iedereen het licht waar het nodig mocht zijn. De dj's moeten mij dan wel weer huren hoorlaugh :D.

Greetzz
Edit: De tekeningen van mijn meubel zijn al klaar, maar omdat ik de afgelopen 2 maanden nogal wat geld heb uitgeven (parren, flightcases en bekabeling) ben ik nu een blut. Waarschijnlijk kan ik pas in Januarie beginnen met bouwen ervansad :(. Eerst maar weer is wat geld verdienen.
Op elke flight past een deksel,....
Tim versteegStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 29-12-2005
Laatste: 19-4-2021
Berichten: 161
2-12-2006 20:55
ik mis eigenlijk een strobo shut up :X
Turbo zijn naam, grolsch zijn bier.
BaszzaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-5-2006
Laatste: 6-1-2009
Berichten: 53
3-12-2006 15:41
Het enige wat ik graag nog erbij zou willen zijn rookmachine('s) en een stroboscoop, mss daarna nog 2 scans erbij. Het blijft een hobbie, en ik wil ook nog andere dingen kopen. Maar ik vind flightcases belangrijker dan de spullen zelf.

Foto 1
Foto 2
Foto 3

De flight cases zijn custom made, ik heb ze weer 2 de hands gekocht (wat niet wil zeggen dat ze goedkoop warensad :() vandaar dat ze niet helemaal mijn maat zijn. Eentje heeft een tussenschot, en de andere niet (welke ik voor de bekabeling gebruik). In de met de tussenschot passen 4 scans (die ik heb) of 2 scans en 1 effect.

Meubel heeft ook een hoge prioriteit (net zoals een site (.nl)) maar een meubel beschermt niet je spullen tijdens vervoer.

Greetzz
Op elke flight past een deksel,....
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
3-12-2006 23:21

Baszza schreef:

Meubel heeft ook een hoge prioriteit (net zoals een site (.nl)) maar een meubel beschermt niet je spullen tijdens vervoer.
Nee maar een goede .nl site en een net meubel kan er wel voor zorgen dat je de spullen vaker kunt gebruiken wink ;) .
Eerstgenoemde kost bovendien maar een paar tientjes per jaar...

Heb je trouwens geen wielen onder die cases zitten?
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
Tomvz20Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-6-2005
Laatste: 12-7-2017
Berichten: 122
4-12-2006 10:30

Baszza schreef:

Het enige wat ik graag nog erbij zou willen zijn rookmachine('s) en een stroboscoop, mss daarna nog 2 scans erbij. Het blijft een hobbie, en ik wil ook nog andere dingen kopen. Maar ik vind flightcases belangrijker dan de spullen zelf.

Foto 1
Foto 2
Foto 3

De flight cases zijn custom made, ik heb ze weer 2 de hands gekocht (wat niet wil zeggen dat ze goedkoop warensad :() vandaar dat ze niet helemaal mijn maat zijn. Eentje heeft een tussenschot, en de andere niet (welke ik voor de bekabeling gebruik). In de met de tussenschot passen 4 scans (die ik heb) of 2 scans en 1 effect.

Meubel heeft ook een hoge prioriteit (net zoals een site (.nl)) maar een meubel beschermt niet je spullen tijdens vervoer.

Greetzz
kun je die cases niet als basis voor een meubel gebruiken
DJbooths (dot) nl
DjmouseStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-6-2003
Laatste: 6-2-2008
Berichten: 892
4-12-2006 12:05

YourLiVe schreef:

Baszza schreef:

Meubel heeft ook een hoge prioriteit (net zoals een site (.nl)) maar een meubel beschermt niet je spullen tijdens vervoer.
Nee maar een goede .nl site en een net meubel kan er wel voor zorgen dat je de spullen vaker kunt gebruiken wink ;) .
Eerstgenoemde kost bovendien maar een paar tientjes per jaar...
Heb je trouwens geen wielen onder die cases zitten?
mag je mij vertellen waar ik voor een paar tienen per jaar een .nl site kan laten maken hosten en onderhouden..

ow ow ow wat zullen al die andere bedrijven zich nu opgelicht voelen.. duizenden euros voor een strakke nette site betalen en jij doet het voor een paar tientjes per jaar...

.nl adresje hosten kan voor een paar tientjes ja, helaas moet er dan nog wel een nette site op...

heb zelf voorlopig het idee, liever geen site dan een zelfgeknutseld iets wat nergens op lijkt en enkel negatieve reclame is...
nog 10 berichten en ik word VIP!!
RobertoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 20-4-2011
Berichten: 976
4-12-2006 12:30
MediaKings

Super betrouwbaar happy :)
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)