WYSIWYG standaard truss constructies
(12 reacties. Pagina 1 van 2)Moderator(s): Dré
Maarten-squareStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 21-4-2005 Laatste: 23-12-2013 Berichten: 472 | 22-10-2006 10:21 |
Beste forummers, Ik heb een vraag over WYSIWYG. Ik heb de perform versie met 4 texture packs en ik vroeg me af of er ook bestanden zijn waarin bijvoorbeeld al standaar een truss carré of andere leuke constructies staan zodat je die niet zelf hoeft te maken. Mijn tweede vraag was of het mogelijk is om als je een leuke constructie hebt gemaakt die dan ook op kan slaan zodat je die voor de volgende keer weer kan gebruiken. En ten slotte mijn laatste vraag. Stel je hebt 2 stukken truss, en daar tussen zit nog een klein gat. En je wilt dat opvullen, ik gebruik dan de coupler-tool maar die koppelt alleen aan 1 van de 2 stukken truss. Is het ook mogelijk om te zorgen dat je de stukken truss allebei kan koppelen. Dus echt een goede verbinding te maken? Alvast bedankt! Maarten | |
Lezen, leren, lezen, leren, lezen, leren (en af en toe iets posten) | |
Frank@HighEndStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 11-1-2006 Laatste: 14-11-2006 Berichten: 6 | 22-10-2006 11:56 |
Welke versie wysiwyg heb je draaien? En je kan een gebouwde truss constructie wel saven en later toevoegen. Je merge hem dan gewoon in je nieuwe plot. En de assembly functie doet waarschijnlijk wonderen voor je . mocht je meer willen weten dan hoor ik het graag | |
Without Lights it's just Radio! | |
TimcooijmansStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 6-8-2003 Laatste: 10-1-2008 Berichten: 94 | 22-10-2006 12:00 |
Frank@HighEnd schreef: Welke versie wysiwyg heb je draaien?En je kan een gebouwde truss constructie wel saven en later toevoegen. Je merge hem dan gewoon in je nieuwe plot. En de assembly functie doet waarschijnlijk wonderen voor je . mocht je meer willen weten dan hoor ik het graag Je kan gewoon een truss constructie saven door hem te selecteren en op save te drukken. Je kan dan aangeven of je je hele bestand of alleen een deel wil saven (ik heb dit nooit gebruikt maar je hebt inderdaad gelijk) | |
Maarten-squareStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 21-4-2005 Laatste: 23-12-2013 Berichten: 472 | 22-10-2006 13:31 |
Frank@HighEnd schreef: Welke versie wysiwyg heb je draaien?En je kan een gebouwde truss constructie wel saven en later toevoegen. Je merge hem dan gewoon in je nieuwe plot. En de assembly functie doet waarschijnlijk wonderen voor je . mocht je meer willen weten dan hoor ik het graag Alvast bedankt! Maarten | |
Frank@HighEndStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 11-1-2006 Laatste: 14-11-2006 Berichten: 6 | 22-10-2006 15:52 |
Het aan elkaar zetten van objecten doe je met de SNAP tool select ''endpoint snap'' maar welke release gebruiken jullie? | |
Maarten-squareStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 21-4-2005 Laatste: 23-12-2013 Berichten: 472 | 22-10-2006 19:27 |
Ik gebruik: Versie: 1.10.00.286.0 (Rel 10 Hotfix 1) Maar ik had nog een vraag. Ik heb nu een constructie getekend. Deze dus. Mijn vraag is nu hoe ik zorg dat de linker en rechter helft gelijk zijn. Zoals je kan zien op het plaatje hangen mijn rechter scans aan de voorkant met de spiegel naar boven en de linker scans met de spiegel naar beneden. Dit heeft te maken met de draaiing van de truss. Is er een handige manier om dit te voorkomen. Ik heb nu gewoon twee losse t-constructies getekend en die naar elkaar toe geschoven. En wat ik ook probeer, ik krijg de helften niet gelijk. Alvast bedankt! Maarten | |
Frank@HighEndStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 11-1-2006 Laatste: 14-11-2006 Berichten: 6 | 22-10-2006 19:59 |
Als ik het goed heb moet je altijd met de assembly tool aan van links naar rechts tekenen het zelfde geld voor een surface (waar je een logo aan kan plakken) die moet je van links onder, links boven, rechts boven naar rechts onder teken. ben er niet helemaal zeker van het is namelijk alweer een tijdje geleden dat ik met wyg getekend heb. Succes je mag me ook rechtstreeks mailen op: frank_schotman@highend.com | |
Frank@HighEndStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 11-1-2006 Laatste: 14-11-2006 Berichten: 6 | 22-10-2006 20:05 |
maar foei, foei, met een illegale versie werken is wel heel stout. PS je moet beter op het net zoeken dan kan je nog wat versie hoger vinden | |
Maarten-squareStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 21-4-2005 Laatste: 23-12-2013 Berichten: 472 | 22-10-2006 20:08 |
Frank@HighEnd schreef: maar foei, foei, met een illegale versie werken is wel heel stout.PS je moet beter op het net zoeken dan kan je nog wat versie hoger vinden Maarten | |
Frank@HighEndStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 11-1-2006 Laatste: 14-11-2006 Berichten: 6 | 22-10-2006 20:21 |
Mij heb je er niet mee, ik denk dat er in nederland meer gecrackte versie's dan legale in omloop zijn. Ik zelf gebruik ESP vision | |
Without Lights it's just Radio! |
Terug naar forum Afgesloten topic