Forum > Muziek

Zomerhit 2003, wat gaat het worden?

(89 reacties. Pagina 5 van 9)
Moderator(s): Dré
DJ SietseStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-1-2003
Laatste: 9-9-2008
14-6-2003 16:10

Mr. Edie schreef:

Voor 100% zeker The Underdog Project - Summerjam 2003. Ofja: is ie eigenlijk al. En ik vind hem zelfs nog goed ook! Lekker rustig sfeertje, beetje -agostino- achtig. Leuk, rustig en toch vet!
En staat stijf van de breezer...
Door internet beperkt
Magik77Standaard Lid
Sinds: 21-12-2002
Laatste: 7-3-2006
16-6-2003 12:29
The Underdog Project - Summerjam 2003 zal het wel worden ja, wil niet zeggen dat ik het een afgrijselijke verkrachting vind van het origineel. Beetje beachclipje met schaarsgeklede dames maken, en meeliften op het succes van een ander. Verschrikkelijke irritante vocals, van een vent die zingt alsof die klem zit. Nee nummer rammelt van alle kanten. Dus het zel wel een zomerhit worden ja.
DJ-IpkissStandaard Lid
Sinds: 1-2-2003
Laatste: 23-7-2012
16-6-2003 13:08

luc2366 schreef:

de zomerhit in belgië zal heel waarschijnlijk 'summerjam' worden!
het was een klein hitje in de r&b-versie maar nu hebben ze de acapella op fiesta de los...gezet. Goed gedaan!
Hier in nederlands ook hoor laugh :D .
Voor de meeste drive-ins dan
DJ-IpkissStandaard Lid
16-6-2003 13:10

Magik77 schreef:

The Underdog Project - Summerjam 2003 zal het wel worden ja, wil niet zeggen dat ik het een afgrijselijke verkrachting vind van het origineel. Beetje beachclipje met schaarsgeklede dames maken, en meeliften op het succes van een ander. Verschrikkelijke irritante vocals, van een vent die zingt alsof die klem zit. Nee nummer rammelt van alle kanten. Dus het zel wel een zomerhit worden ja.
Die vocals zijn echt WEL goed.
Als je het orgineel Underdog - summerjam (dus gewoon) is die al goed.
Sunclub - Fiësta is goed.
Underdog project vs Sunclub - Summerjam 2003 Masterlijk laugh :D
VictorVIP Lid
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 19-11-2024
16-6-2003 13:20
Het origineel van de Sunclub is een fantastisch nummer. De zang van Summerjam 2003 gaat op zich wel maar past niet zo goed bij de muziek. Verder weinig origineel, maar wel een grote zomerhit!
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
Magik77Standaard Lid
Sinds: 21-12-2002
Laatste: 7-3-2006
17-6-2003 07:50
De versie van de Sunclub vond ik wel origineel en goed, over de nieuwe versie ben ik niet te spreken. Vocals passen er idd niet bij, en de clip is volgeduwd met schaars geklede dames (voor de puberende heren) en zeer overtrainde heren (voor de breezerchicks) Het enige goede uit dat nummer zijn de melodieen die ze rechtstreeks uit het origineel hebben gehaald.
BazzStandaard Lid
Sinds: 19-3-2003
Laatste: 27-6-2003
17-6-2003 10:27
Deel de mening van de rest over Summerjam 2003: Gejat en goedkoop = HIT!!

Ik denk dat Scooter met The Night ook wel ver gaat komen.
De 'nieuwe' Sensation Anthem is ook wel lekker en ben dan ook benieuwd wat er voor de Black edition is bedacht..(Titel al wel bekend, heb em alleen nog niet gehoord).

Het enige wat nog mist voor deze zomer is een echte onvervalste Nederlandse meezinger.

Tenzij iemand al een liedje in gedachte heeft.
Live life like the Bazz!! Geld moet rollen en als het niet kan rollen dan moet het vliegen!!
GijstetteroStandaard Lid
Sinds: 15-11-2002
Laatste: 24-5-2007
17-6-2003 12:09

Bazz schreef:

Deel de mening van de rest over Summerjam 2003: Gejat en goedkoop = HIT!!

Ik denk dat Scooter met The Night ook wel ver gaat komen.
De 'nieuwe' Sensation Anthem is ook wel lekker en ben dan ook benieuwd wat er voor de Black edition is bedacht..(Titel al wel bekend, heb em alleen nog niet gehoord).

Het enige wat nog mist voor deze zomer is een echte onvervalste Nederlandse meezinger.

Tenzij iemand al een liedje in gedachte heeft.
Wat dacht je van Veldhuis en Kemper - ik wou dat ik jou was??? Die wordt nu al een week lang meegezongen op elk feestje waar ik sta.

Verder vind ik Rank 1 - airwave 2003 heel vet
En wat betreft de zomerplaat, R-one - happy tv ook al had ik hem al in januari.
Welke ook een goede kans maakt is Beachbreeze van Svenson en Chielen
gise...
DJ SietseStandaard Lid
Sinds: 31-1-2003
Laatste: 9-9-2008
17-6-2003 16:22

Bazz schreef:

Toch niet weeer een remix van the anthem? Ik vond de laatste remix al zo slap.
En voor black edition zal er wel weer een hardstyle nummer gemaakt worden onder de naam ''dana''.
Door internet beperkt
DJ-IpkissStandaard Lid
17-6-2003 16:30

gijstettero schreef:

Wat dacht je van Veldhuis en Kemper - ik wou dat ik jou was??? Die wordt nu al een week lang meegezongen op elk feestje waar ik sta.
Mee eens. Lekker nr en stijgt heel snel in de lijsten laugh :D

gijstettero schreef:

Verder vind ik Rank 1 - airwave 2003 heel vet
En wat betreft de zomerplaat, R-one - happy tv ook al had ik hem al in januari.
Welke ook een goede kans maakt is Beachbreeze van Svenson en Chielen
Die rank 1 heet: Rank 1 - Breathing[airwave]. Beetje jammer van de vocals, maar misschien vrolijke die het nr wel op, ook al koop ik hem wel op plaat laugh :D .
Die beachbreeze is al een hele tijd uit(op vinyl dan). Ik vind die vocals nou nie geweldig maar hij wordt steeds populairder happy :) .

Terug naar forum Reageer (zonder quote)