Forum > Newbie Forum

Play/Stutter

(19 reacties. Pagina 2 van 2)
Moderator(s): Dré
RaveBlizzardStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 2-4-2005
Laatste: 23-3-2008
Berichten: 51
30-5-2006 09:40
Hehe, ik ben mezelf dit gewoon zo gaan aanleren omdat ik geen basis of voorbeeld had en het wel goed werkt maar idd als ik ergens kom zonder Axis 9's is het al een heel stuk lastiger.
Tis gewoon handig als je beide nummers op een gelijk aantal bits kan zetten met de schuif en het dan met de beatcounter gelijktijdig laten lopen et voila, effectje erin en je hebt ook een mix die goed klinkt. Je nummers kennen helpt ook al een stuk natuurlijk.
Maar ik zal het eens proberen zoals jullie aangeven, miss kan ik dan tegen de volgende keer beter overweg met die dubbele spelers
2x Axis 9 1x UMX SE 1x Roland Groovebox MC 303
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
30-5-2006 15:34
Daar heb je het al: Die fabrikanten moeten ECHT stoppen met die krankzinnige beatdetectors van ze. Lekker ECHT leren mixen, dan kun je óveral tenminste terecht. Ik heb deels leren mixen op m'n CDJ-100's, en kan in elke kroeg of feestcafe/discotheek terecht waar ook vaak dubbele Denon's staan. Heb ik geen moeite mee.
Light Image
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 18-9-2024
Berichten: 13471
30-5-2006 20:29

JeroenVDV schreef:

Daar heb je het al: Die fabrikanten moeten ECHT stoppen met die krankzinnige beatdetectors van ze. Lekker ECHT leren mixen, dan kun je óveral tenminste terecht.
Mijn auto heeft ABS, ESP, EBD en noem al die afkortingen maar op. Maar om nou te zeggen dat ik hierdoor niet meer in een andere auto kan rijden...

Volgens mij heeft de gebruiker ZELF een probleem als hij AFHANKELIJK wordt van dit soort extra's. Kan me niet voorstellen met wat voor beweegreden je dit de fabrikanten aan zou kunnen rekenen...
-- Pardon my French, I'm Dutch --
RaveBlizzardStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 2-4-2005
Laatste: 23-3-2008
Berichten: 51
30-5-2006 20:37
Komt natuurlijk ook omdatik nooit met het 'basic' toestel begonnen ben, in tegenstelling tot de meeste beginnende chauffeurs met een bescheiden wagentje :). Nuja zal dan maar door oefening op feestjes zelf moeten gebeuren, kzal me ook voor on the road een dubbele speler aanschaffen, liefst de Numark CDN 35, die lijkt me wel wat.
2x Axis 9 1x UMX SE 1x Roland Groovebox MC 303
GeitEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-3-2006
Laatste: 13-8-2006
Berichten: 257
30-5-2006 20:47
Ik moet zeggen dat de CDN 35 het ook bij ons erg goed doet on the road.

ik heb ze van geluid er alleen nog maar goede dingen over horen zeggen
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
30-5-2006 20:50

Dré schreef:

JeroenVDV schreef:

Daar heb je het al: Die fabrikanten moeten ECHT stoppen met die krankzinnige beatdetectors van ze. Lekker ECHT leren mixen, dan kun je óveral tenminste terecht.
Mijn auto heeft ABS, ESP, EBD en noem al die afkortingen maar op. Maar om nou te zeggen dat ik hierdoor niet meer in een andere auto kan rijden...

Volgens mij heeft de gebruiker ZELF een probleem als hij AFHANKELIJK wordt van dit soort extra's. Kan me niet voorstellen met wat voor beweegreden je dit de fabrikanten aan zou kunnen rekenen...
Als je bent begonnen met rijden in die auto, het daarin hebt geleerd. En je wordt na een jaar lang intensief daarin rijden in een (gelelaugh :D) Nissan Micra gegooid zul je daar wel degelijk moeite mee hebben.

Ik zou de vergelijking zelfs door willen trekken naar automaat/handgeschakeld. Mag jij eens leren rijden in een automaat en vervolgens gegooid worden in een handgeschakelde bak wink ;)
Light Image
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 18-9-2024
Berichten: 13471
30-5-2006 21:46

JeroenVDV schreef:

Ik zou de vergelijking zelfs door willen trekken naar automaat/handgeschakeld. Mag jij eens leren rijden in een automaat en vervolgens gegooid worden in een handgeschakelde bak wink ;)
Nee... Andersom is leuk (moet je je voet ECHT onder de stoel vastbinden tenzij je het niet erg vindt herhaaldelijk in de gordels te hangen laugh :D ).

Overigens was m'n accu leeg (lange stilstand) waardoor afgelopen donderdag, toen ik weer eens van het erf ging, alles van slag was (en dus niet werkte) en op de een of andere manier durfde ik niet de bochten te nemen op de manier waarop ik ze gewoonlijk neem... laugh :D
-- Pardon my French, I'm Dutch --
SebasVDVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-2-2003
Laatste: 17-8-2016
Berichten: 1719
30-5-2006 22:05

Dré schreef:

Overigens was m'n accu leeg (lange stilstand) waardoor afgelopen donderdag, toen ik weer eens van het erf ging, alles van slag was (en dus niet werkte) en op de een of andere manier durfde ik niet de bochten te nemen op de manier waarop ik ze gewoonlijk neem... laugh :D
Wat normaliter al totaal onverantwoord is laugh :D
PatrickvanderWeideStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-5-2006
Laatste: 15-7-2006
Berichten: 2
12-6-2006 08:14
De CDN-95 van Numark heeft wat je wilt..
René EppinkStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-1-2004
Laatste: 5-8-2021
Berichten: 1114
12-6-2006 09:12

PatrickvanderWeide schreef:

De CDN-95 van Numark heeft wat je wilt..
Een goede wegligging? laugh :D

(srry, inkoppertje ashamed :$ wink ;) )

Terug naar forum Reageer (zonder quote)