Forum > PC related Forum

Rane Serato Scratch

(33 reacties. Pagina 2 van 4)
Moderator(s): Dré
RenderingRebelStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-10-2005
Laatste: 30-11-2005
Berichten: 20
6-10-2005 15:57
Waar ga je die latency eigenlijk merken?

Ik draai zelf namelijk ook met computer(traktor 2.6.2 + Terratec phase 26 USB + Kontrol-DJ
Heb nog nooit echt last gehad van latency...
Turn on, tune in, drop out.
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
6-10-2005 23:05
Latency merk je met het corrigeren e.d.

Vaak merk je het na een half uur al niet eens meer omdat de latency door een gebruiker automatisch zonder er bij stil te staan ingecalculeerd word.
Ga je echter met CD's en een alternatief voor FS/Serato met een hoge latency werken dan merk je ineens het verschil weer.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
RenderingRebelStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-10-2005
Laatste: 30-11-2005
Berichten: 20
7-10-2005 09:51
Aha op die manier, maar als je bijv. 4ms gewend bent duurt het ook niet lang voordat je weer aan 0ms gewend bent denkik
Turn on, tune in, drop out.
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
8-10-2005 01:47
Tussen 0 en 4 is te doen, dat merk je niet. Ga je echter van een FS alternatief met pak hem beet 0,8msec vertraging naar een CDJ1000 dan merk je het wel degelijk en vooral bij het corrigeren.

Vanmiddag was Kiwi (en de rest van de aboutdj huppels) hier even en toen hebben we een beetje lopen rommelen met dj studio in plaats van de orginele Traktor dj die bij final scratch zit. In DJ studio hadden we niks afgesteld (naald calibreren e.d was niet eens nodig...gewoon aansluiten en direct werken en dat terwijl Kiwi whitelabels gebruikt en ik concorde dj's...)en het werkte, echter was de respons heeeeeeeeel anders bij een correctie. Nu is dat een kwestie van afstellen in zo'n programma maar als je via USB soundcard gaat werken zit je met een stukje hardware wat dan roet in het eten gooit.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
FirestarterStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-8-2004
Laatste: 27-6-2006
Berichten: 5
27-1-2006 22:49
Heeft iemand misschien wat linkjes van filmpjes waarop fs2 gedemonstreerd wordt? Want van scratch live kon ik makkelijk vinden op scratchlive.net maar van fs2 kon ik echt alleen maar een beetje 1 wazig filmpje op de stanton site kunnen vinden...terwijl ik toch ook nog wel benieuwd ben qua wat fs2 nou allemaal kan (ja ik weet wel wat het kan..maar ik wil het zien wink ;) )

Groeten,

Ham

PS: Ook hallo..ik ben nieuw hiero ashamed :$ whaha
Een mixer kan meer dan alleen milkshakes maken!!
GijsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-7-2003
Laatste: 31-8-2008
Berichten: 205
9-2-2006 22:25
Volgens mij zou ik me alleen al ergeren aan die verschrikkelijke layout van DjDecks.. Heeft niemand daar problemen mee? Werkt het wel een beetje overzichtelijk? In ieder geval, als ik het vergelijk met MixVibes, Serato of Traktor natuurlijk ziet het er niet uit.
*Doorstrepen wat niet van toepassing is.
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
9-2-2006 23:28

Gijs schreef:

Volgens mij zou ik me alleen al ergeren aan die verschrikkelijke layout van DjDecks..
Tis net zo te skinnen als je zelf wil, als jij dus wil dat het op Traktor DJ lijkt dan kan dat ;-)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
GijsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-7-2003
Laatste: 31-8-2008
Berichten: 205
9-2-2006 23:54
Oké. Het scheelt dat die DOS-look er af kan. razz :p
Maar toch vraag ik me soms af waarom makers van dergelijke software de standaard-layout niet net wat verzorgder te maken om het product aan de man te brengen.
*Doorstrepen wat niet van toepassing is.
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
10-2-2006 20:45
Daar houden ze van features en een goed programma in plaats van looks en marketing praat.

Die jongen is er ooit eens mee begonnen als hobby en is ondertussen al het hobby stadium voorbij want het programma kan in feature opzicht best wel meer als al het andere en het is stabiel (beter als een mixvibes bijvoorbeeld naar mijn idee).

Daarnaast kost het geen drol en voor 25€ ben je eigenaar van het programma, heb je een programma wat meer kan dan al het andere.... dat het er dan iets minder gelikt uit ziet zal mij een worst zijn ;-)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
GijsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-7-2003
Laatste: 31-8-2008
Berichten: 205
11-2-2006 14:35
Haha, ja daar zit wat in. Alleen als je eenmaal een goed product hebt moet je het ook aan de man brengen, en dan zou ik als maker toch jezelf wat aantrekkelijker verkopen. happy :)

Maar ja, het is dus te skinnen? (Want het is inderdaad geen geld.)
*Doorstrepen wat niet van toepassing is.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)