Forum > Algemeen Forum

Vakbeurs Theatertechniek - Ahoy Rotterdam

(103 reacties. Pagina 8 van 11)
Moderator(s): Dré
Dj NathanStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-12-2002
Laatste: 23-1-2013
Berichten: 271
19-1-2006 00:50
Ben vanmiddag ook even geweest. Voordeel was dat ik met mijn werkgever was. En dus bij de meeste stands heel veel uitleg kreeg over de producten. Zo heb ik een half uur staan praten met de eigenaar van Rentall over dat bewegende muurtje en de biglite. Bij rolight over de nieuwe led producten en de robe producten. En bij nexo een fijne uitleg over hun nieuwe line array systeem werkt erg makkelijk moet ik zeggen. Alleen de doorlus kabels zitten vast aan de speaker dat is dan weer jammer.
En bij beamsysteems even gespeeld met hun plasma touch screen. Erg mooi.
Ach en dan is de dag alweer gouw om nog even gekeken bij de visual dmx stand misschien was jeroen daar maar helaas.
Om 6 uur begonnen met de afbuw van de HPA stand en net thuis.
De sfeer was wel oke en misschien dat het de volgende keer maar met uitnodigingen moet ofzo. Dan weer je de drive in 'gassies'.
Pearl 2000 in da house!!
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
19-1-2006 00:55

Dj Nathan schreef:

Ach en dan is de dag alweer gouw om nog even gekeken bij de visual dmx stand misschien was jeroen daar maar helaas.
Misschien stond ik op dat moment wel te kijken bij de HPA stand wink ;) Heb er even rondgekeken, maar om nou naar Nathan te vragen wink ;)

Gelukkig werd ik niet te vaak als student gezien door beursstandhouders, en mocht dat wel het geval zijn maakte ik redelijk snel duidelijk dat ik hier vanuit m'n bedrijf was.. Visitekaartje erbij, en er gaat een wereld voor je open. Wel grappig, studenten zijn WEL welkom, maar de standhouders zijn veel minder open en gezellig als ze denken dat je student bent.

Veel bekenden gezien vandaag, maar geen New-Liners eigenlijk. Misschien hebben ze mij wel zien lopen wink ;)
Light Image
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
19-1-2006 01:49
Gelukkig werd ik niet te vaak als student gezien door beursstandhouders, en mocht dat wel het geval zijn maakte ik redelijk snel duidelijk dat ik hier vanuit m'n bedrijf was..
Dan doet een 3 delig kostuum wonderen wink ;)
Maar persoonlijk ga ik er liever vanuit dat iedere bezoeker een potenciële klant kan zijn.

Het weren van drive in 'gassies' is ook niet verstandig, ook die kunnen in de theatertechniek wereld belanden.
Bovendien zal het grootste gedeelte naar een dergelijke beurs gaan als ze er echt iets te zoeken hebben.

Martin.
kvm entertainment
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 7-10-2024
Berichten: 9491
19-1-2006 11:55
Het weren van drive in 'gassies'
Hoe denegrerend,
er zijn drive-in gassies die voor meer 30 duizend euro's aan spullen hebben.......
En op zo'n beurs zijn gerust wel wat raakvlakken hoor.

Trouwens vanuit mijn "andere functie" (als lid landelijke technische commisie ringleiding keurder) kom ik regelmatig in theaters om het geluid te keuren.

Je wil niet weten wat dat af en toe een puinhoop is achter de schermen,
zowel in het geluid als in het licht.......
Enige wat ik meestal wel goed op orde zie,
is het rigging gebeuren van de doeken, en ophanging van de lampen enz.
Je kan precies zien waar het hart van zo'n technische man zit.
Zelden in het geluid............
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
DjlaakieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-9-2004
Laatste: 14-4-2011
Berichten: 25
19-1-2006 12:02

Tom schreef:

Trouwens vanuit mijn "andere functie" (als lid landelijke technische commisie ringleiding keurder) kom ik regelmatig in theaters om het geluid te keuren.
::Heel even Offtopic::

Tom? Jij doet ringleiding systemen keuren?
Dus ook in kerken bijvoorbeeld?

Ik werk af en toe met ringleiding's(Me collega's vaker). Op me werk maken we namelijk eigen ringleiding versterkers.

Groetjes,

DJ Laakie
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 7-10-2024
Berichten: 9491
19-1-2006 12:06

djlaakie schreef:

Tom? Jij doet ringleiding systemen keuren?
Dus ook in kerken bijvoorbeeld?
yep: en in de drive-in verhuren we het ook wel eens mee:
ringleiding
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
DjlaakieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-9-2004
Laatste: 14-4-2011
Berichten: 25
19-1-2006 12:10

Tom schreef:

djlaakie schreef:

Tom? Jij doet ringleiding systemen keuren?
Dus ook in kerken bijvoorbeeld?
yep: en in de drive-in verhuren we het ook wel eens mee:
ringleiding
Aha, intressant. Misschien ken je dan wel het bedrijf waar ik werk. *udio*ontrol
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 7-10-2024
Berichten: 9491
19-1-2006 12:18
zal binnen de comissie wel bekent zijn, maar ik keur en doe afregelingen.
Waarmee en waarop maakt me niet zoveel uit.
Als het maar werkt.
en dat is wel eens anders..... sad :(
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
DjlaakieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-9-2004
Laatste: 14-4-2011
Berichten: 25
19-1-2006 12:35

Tom schreef:

zal binnen de comissie wel bekent zijn, maar ik keur en doe afregelingen.
Waarmee en waarop maakt me niet zoveel uit.
Als het maar werkt.
en dat is wel eens anders..... sad :(
Afregelen doen wij zelf ook. Maar worden zulke dingen als ze geinstalleerd zijn en afgeregeld zijn ook nog eens gekeurd joh? Wist ik niet.
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
19-1-2006 13:23

Tom schreef:

Het weren van drive in 'gassies'
Hoe denegrerend,
er zijn drive-in gassies die voor meer 30 duizend euro's aan spullen hebben.......
En op zo'n beurs zijn gerust wel wat raakvlakken hoor.
Precies, het was ook een opmerking naar aanleiding van DJ Nathan. Vandaar mijn vorige tekst.
Blijkbaar ziet hij niet in dat zij ook potenciële kopers kunnen zijn, hetzij direct of indirect.
Een beetje verkoper / vertegenwoordiger weet heus wel met wie hij te maken heeft.

Martin.
kvm entertainment

Terug naar forum Reageer (zonder quote)