Forum > Geluid

nieuwe lichte compacte tops

(116 reacties. Pagina 11 van 12)
Moderator(s): Dré
PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-4-2004
Laatste: 30-11-2014
Berichten: 1105
17-1-2006 20:36
en als andere forumleden van harte welkom zijn, mail je mij ook maar razz :p
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 1-10-2024
Berichten: 13473
18-1-2006 15:08

GoTMoRe schreef:

Ik hoor van zowat alle dealers ( 5 tot nu toe ) die ik vraag naar LEM dat ik daar niet aan moet beginnen omdat ze gigantisch veel problemen mee zouden hebben met de elektronica. Rare kuren ed..
Enige probleem (in de afgelopen jaren) dat ik mij kan herinneren is een zending slechte potmeters in de versterkermodules (gebruikt in de Titanium reeks). Andere problemen kan ik me niet herinneren.

WEL kan ik me herinneren dat een aantal winkels sinds enige tijd niet meer dealer zijn van LEM vanwege openstaande rekeningen...

PS: Bovenstaande tekst is dus net zulke suggestieve shit als je zelf schreef (point taken?). En het is wellicht nog meer waar ook...
-- Pardon my French, I'm Dutch --
GoTMoReStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-8-2004
Laatste: 26-12-2007
Berichten: 458
18-1-2006 15:32

Dré schreef:

GoTMoRe schreef:

Ik hoor van zowat alle dealers ( 5 tot nu toe ) die ik vraag naar LEM dat ik daar niet aan moet beginnen omdat ze gigantisch veel problemen mee zouden hebben met de elektronica. Rare kuren ed..
Enige probleem (in de afgelopen jaren) dat ik mij kan herinneren is een zending slechte potmeters in de versterkermodules (gebruikt in de Titanium reeks). Andere problemen kan ik me niet herinneren.

WEL kan ik me herinneren dat een aantal winkels sinds enige tijd niet meer dealer zijn van LEM vanwege openstaande rekeningen...

PS: Bovenstaande tekst is dus net zulke suggestieve shit als je zelf schreef (point taken?). En het is wellicht nog meer waar ook...
Dan weet ik voldoende ( over zijnde dealers ) danke voor de infohappy :)
Soms..
EdwinStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-1-2006
Laatste: 6-7-2006
Berichten: 2
18-1-2006 20:30

GoTMoRe schreef:

Ik hoor van zowat alle dealers ( 5 tot nu toe ) die ik vraag naar LEM dat ik daar niet aan moet beginnen omdat ze gigantisch veel problemen mee zouden hebben met de elektronica. Rare kuren ed..

En dat ze daardoor gestopt zijn met de verkoop van LEM.
Als Importeur van LEM en persoonlijk al 15 jaar direkt betrokken bij het verkopen van het merk aan dealers maak jij mij toch echt nieuwsgierig naar wie die 5 dealers zijn ze hebben het mij namelijk niet verteld shut up :X

De laatste 7 jaar maakt het merk een forse groei door met een aantal innovatieve producten en dat is niet in de laatste plaats door de efforts van het dealernetwerk
Als er echter toch een technisch probleem onstaat (wat bij ieder merk voor kan komen) zijn wij bij heuff Sound & Vision in de luxe positie dat we beschikken over eigen voorraden van produkten en onderdelen en natuurlijk een eigen t.d. die het probleem dan ook in een razendsnel tempo oplossen .

Service staat bij heuff Sound & Vision hoog in het vaandel en wij zouden dan ook nooit achter een merk gaan staan wat technisch niet betrouwbaar zou zijn.

Mocht je echter nog vragen hebben bel me dan gerust op maandag ben ik altijd bereikbaar op kantoor 0343 431264

P.S. ik ben echt nieuwsgierig naar die 5 namen
GoTMoReStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-8-2004
Laatste: 26-12-2007
Berichten: 458
18-1-2006 21:39
als je er echt zo geintereseerd in bent wil ik ze je best mailen..

Moet je maar even gil geven ( mailtje ) happy :)

Ben er namelijk zelf niet zon voorstander van om openlijk dealers zwart te maken op een forumlaugh :D
Soms..
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 1-10-2024
Berichten: 13473
19-1-2006 02:10
Edit Mod: Dré: Topic toch maar wat opgeschoond.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
GoTMoReStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-8-2004
Laatste: 26-12-2007
Berichten: 458
21-2-2006 11:09
Even een schop..

Ik zit nu vatsig veel te kijken naar 2 stuks Soundprojects Xacts.
Geweldige kasten en helemaal zoals ik het wil!

Maar ik vraag me af of 3200 niet wat tehoog gegrepen is voor wat ik doe. Voornamelijk omdat ik net 1x per maand een feestje heb, en het rest van tijd gebruik ik ze om thuis lekker muziekje te luisteren( wel hard bezig om hier verandering in te brengen ). En daar komt bij dat als ik wil uitbreiden met sub's, ik dan natuurlijk ook ga voor subs van hetzelfde merksneaky :V Oftewel SP15. Maar dan ben ik ook weer 4000 kwijt aan laag. En dat maakt bijmekaar 7200euro, wat toch wel een hele bak geld is voor die feestjes die ik doe..

Leuke is dat ik dan precies heb wat ik zoek, het precies heb zoals ik wel. En ook nog eens volledig actief en een zéér gerenomeerd merk heb.

Maar waarom zoveel geld uitgeven als ik toch niet iedere week wat heb. En als ik ook een systeem kan hebben wat lekker klinkt voor de prijs van nog niet 1 Xact..
Oftewel zat ik nu te denken aan een setje LEM D400.

En heeft iemand ze in de omgeving van Assen ( Drenthe ) en wil mij er wel een demo van geven? Of eventueel van een leuk alternatief?

Weet haast wel zeker dat dat nét wat leuker uitkomt dan soundprojects, en dat het ook voor mij als werkende puber nog te betalen valt.
Soms..
MarkRomboutsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-10-2005
Laatste: 24-9-2014
Berichten: 62
21-2-2006 12:07
De X-acts zijn ook niet echt geschikt voor full-range gebruik volgens mij. Ze komen dan toch wel wat laag te kort (kan ook bijna niet anders met een 10").

Ik ben zelf uiteindelijk voor een HK Elias PX set gegaan. Ben ook gaan luisteren naar LEM, maar vond de klank van de HK wat prettiger/rustiger.

Misschien een Lucas setje iets voor je ??
GoTMoReStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-8-2004
Laatste: 26-12-2007
Berichten: 458
21-2-2006 12:19

MarkRombouts schreef:

De X-acts zijn ook niet echt geschikt voor full-range gebruik volgens mij. Ze komen dan toch wel wat laag te kort (kan ook bijna niet anders met een 10").

Ik ben zelf uiteindelijk voor een HK Elias PX set gegaan. Ben ook gaan luisteren naar LEM, maar vond de klank van de HK wat prettiger/rustiger.

Misschien een Lucas setje iets voor je ??
Een lucas wordt al snel te klein, gezien hij wel voor zeker 100man een goede live sound neer moet zetten.

De Xactjes hebben voor een 10" nogwel ongelooflijk veel laag in zich, en voor menig huiskamerfeestje zeker genoeg. En kan er goedkoop 2 sp15 subs bijhuren. En kameraad van me waar ik het mee samen doe heeft 2 LEM pegasus sub's.

Maar het is de bedoeling dat ik straks ook mijn eigen PA heb met subs.
Soms..
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
21-2-2006 12:56
Voor eens per maand een feestje zou ik dit verhoudingsgewijs een véél te grote investering vinden. Ik weet niet wat jouw tarieven zijn, maar als ik die dik 7000 euro deel door wat ik hier in Utrecht bij een verhuurbedrijf voor een sub/topsetje (van een gerenommeerd merk) betaal, dan ben je een hele boel jaren verder voordat je uit de kosten bent.

Als je gaat rondkijken, dan is the sky the limit, je verlegt je budget verder en verder naar boven, heb ik ook gedaan toen ik mijn setje kocht. Maar je moet wel ergens een grens gaan trekken.

Ik ken deze luidsprekers verder niet, maar zou je voor thuis niet liever een knappe monitorset kopen van het geld dat je uitspaart als je je "budget" van 7000 euro een heleboel euros naar omlaag bijstelt?

Terug naar forum Reageer (zonder quote)