Forum > Off-Zone

Wie is jouw favoriete DJ?

(201 reacties. Pagina 8 van 21)
Moderator(s): Dré
LEDesignStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-4-2004
Laatste: 26-5-2017
Berichten: 744
8-1-2006 19:00
Ik heb niet echt een favoriete dj, maar wel een aantal dj's/producers die ik echt goed vind.

* Dj van Audio Bullys, die gast kan echt geniaal draaien als ie stoned is.
* ATB, zijn muziek en performance blijf ik goed vinden.
* Ben Liebrand, kan gewoon geniaal mixen.
Vergeet niet te lachen
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
8-1-2006 19:08

boris_deckers9 schreef:

Ontopic weer! Genoeg erover
De discussie is ontopic. Dit is een forum, op een forum reageren mensen op elkaar en zolang de discussie gaat over wat een dj nou wel of niet populair maakt, lijkt mij geen vuiltje aan de lucht.

Ik zou bijna gaan denken dat jij in "jouw" topic alleen een hele rits niet-onderbouwde rijtjes wil zien. Mocht je de discussie niet interessant vinden, dan kan het topic ook op slot. Geen enkel probleem, je zegt het maar.
DilandroStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-12-2004
Laatste: 26-3-2012
Berichten: 28
8-1-2006 19:48
Kevin Saunderson. Heerlijke gevarieerde platenkeuze, lekker actief mixen en hoe hij achter de tafels staat doet het feest voor mij helemaal slagen..
Dj compactStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-1-2004
Laatste: 22-11-2007
Berichten: 117
9-1-2006 02:51

djbirdie schreef:

Miss Monica
Jaaa, zeker weten een favoriet hier. Ben niet echt thuis in de dance enzo, maar zij is echt ongelofelijk. Het ene moment komt ze vragen of die boxen de monitoring is, waarbij mijn eerste gedachte is 'Van wie is dat de moeder?' en het andere moment staat ze een ongelofelijke set te draaien ashamed :$ laugh :D
TuneboyStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 7-1-2006
Laatste: 23-6-2009
Berichten: 42
9-1-2006 17:59
Voor mij is het toch nog steeds Tiesto omdat die een set op een ongeevenaarde manier kan opbouwen, exact de muziek draait die ik leuk vindt, hij geweldige shows geeft met alles erop en eraan, supergoeie mix-cd's en albums heeft en me al een feel-good-gevoel geeft met zijn mixen van voor hij hier bij ons in belgie bekend is.

Armin van buuren draait ook heel lekkere setjes in zijn radioshow waar je nooit genoeg van krijgt door de feilloze mixen en de zeer goede plaatkeuze (vele van die nummers worden steeds weer echte grote hits in de Trance-wereld).

Chriss Liebing is live ook wel erg goed maar dat is wel enkel als je tegen wat stevige Techno kan uiteraard.

En ten slotte Regi (ja, die van Milk inc en Sylver enzo) omdat die steeds weer ambiance kan brengen in de keet en de beste Retro-klassiekers niet vergeet te draaien af en toe.
DjsteevStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-4-2004
Laatste: 4-6-2011
Berichten: 165
9-1-2006 18:16
Mijn favo Dj is toch wel Pavo! Heerlijke nummers, heerlijke mixen!
Carpe noctem
SoundExperienceStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-4-2005
Laatste: 7-4-2015
Berichten: 334
9-1-2006 19:30
Tiesto en Ben liebrand sneaky :V
"Kwaliteit is zoals de klant het ziet."
Mr_jowsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2003
Laatste: 16-10-2013
Berichten: 765
12-1-2006 23:49

Tenkater schreef:

mr_jows schreef:

boris_deckers9 schreef:

Typisch is dat veel mensen zeggen Jaaah Man Tiesto
omdat die gewoon bekend is maar als je nou is goed gaat kijken wat doe eigenlijk
doet, Is het gewoon een DJ die mooi kan mixen maar verder nix
Jongen Jean dan? Ga weg man! Jean kan best draaien, maar produceren kan hij niet! Zijn nummers werden vroeger geproduceerd door de heren van Klubbheads en tegenwoordig door G-Spott.
Jean heeft inderdaad de technische "skills" (zoals hij het zelf mooi zegt ;)) wel. Dat daarbij zijn producties door anderen wordt gedaan maakt mij niet zoveel uit; is iemand een goede dj als hij niet kan produceren? Ik weet wel dat producties haast noodzakelijk zijn om door te dringen in het wereldje, maar het zegt niets over het publiek aanvoelen en een feestje bouwen (naar mijn mening dan).
Precies, maar dan snap jij nu meteen mijn antwoord (hoop ik tenminste voor je ;)
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
13-1-2006 01:25

Tenkater schreef:

mr_jows schreef:

boris_deckers9 schreef:

Typisch is dat veel mensen zeggen Jaaah Man Tiesto
omdat die gewoon bekend is maar als je nou is goed gaat kijken wat doe eigenlijk
doet, Is het gewoon een DJ die mooi kan mixen maar verder nix
Jongen Jean dan? Ga weg man! Jean kan best draaien, maar produceren kan hij niet! Zijn nummers werden vroeger geproduceerd door de heren van Klubbheads en tegenwoordig door G-Spott.
Jean heeft inderdaad de technische "skills" (zoals hij het zelf mooi zegt ;)) wel. Dat daarbij zijn producties door anderen wordt gedaan maakt mij niet zoveel uit; is iemand een goede dj als hij niet kan produceren? Ik weet wel dat producties haast noodzakelijk zijn om door te dringen in het wereldje, maar het zegt niets over het publiek aanvoelen en een feestje bouwen (naar mijn mening dan).
Dan vind ik alleen dat "feestje bouwen" nog waarheid wat betreft Jean.. Heb hem nu meerdere keren live zien/horen draaien, en het leek technisch gezien werkelijk NERGENS op. Plaatjes niet gematched krijgen, dan maar brake-down en nieuwe plaat bij "All I need.."-vocal erin knallen alsof het een gecuede CD-speler betreft. Geen tijd/mogelijkheid tot mixen? Gooien we toch een plaat met 5 minuten lang straaljagergeluiden op de speler? Hebben we even de tijd om Feel It bij een mooi startmomentje te krijgen, en erin te gooien.

Sorry dat ik het zeg, maar hij valt me ZWAAR tegen.

Niet zelf produceren, niet bepaald kunnen draaien, alleen de goede plaatjes kunnen kopen dus. Da's voor mij net wat te weinig om "het" te hebben. sneaky :V
Light Image
DacideStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-6-2003
Laatste: 31-3-2014
Berichten: 696
13-1-2006 10:22
Nja ik ben ook absoluut geen dj jean aanhanger (niet mijn muziekstijl en daarnaast vind ik de manier waarop hij zich tentoonsteld absoluut zwaar arrogant)...

Ik weet nog vroegah.... Toen had je enerzijds Dj Jean (met de iT) en anderzijds 100% Isis. Beiden waren gewoon nederlands beste exportproduct van die tijd.
Dj jean was gewoon megagoed toenderdtijd en isis werd behoorlijk zwaar gehyped (iedereen wilde perse dat 16 jarige meisje op de line up)...

nu, zo'n 15 jaar later heeft jean zich helemaal gericht op moneyfiles... en isis op hoogwaardige _niet standaard_ dj sets.

Voor mij blijft 100% Isis dan ook een eeuwige topper...
"he who makes a beast of himself escapes the pain of being a man" Dr. Johnson

Terug naar forum Reageer (zonder quote)