Forum > Geluid

Behringer prijsverhoging...

(33 reacties. Pagina 3 van 4)
Moderator(s): Dré
MaxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2002
Laatste: 12-9-2024
Berichten: 1855
25-12-2005 17:07
Overigens gaan niet alleen de prijzen van Behringer omhoog, volgens de vertegenwoordiger van JB-Systems moeten ook haar prijzen wederom omhoog wegens toenemende grondstof prijzen en hogere invoerrechten.

Wellicht dat Marky hierover ons meer kan vertellen?
A.S Sound & LightStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 29-12-2005
Laatste: 1-1-2006
Berichten: 1
30-12-2005 20:52
ik heb inderdaad dat zelfde bericht van mijn dealer gekregen 20% omhoog vanaf 2006
A.S Sound & Light Productions
LEDesignStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-4-2004
Laatste: 26-5-2017
Berichten: 744
14-1-2006 20:26
Kickje met een quote van een andere shop die ik tegenkwam bij het surfen:
Met ingang van 1 januari 2006 zijn er enkele belangrijke veranderingen in het after-sales programma van Behringer. De voornaamste gevolgen voor huidige en potentiële afnemers van Behringer producten zijn als volgt:

24 maanden garantie
Op alle Behringer producten geldt een garantie van 24 maanden. Deze garantie geldt op alle defecten, mankementen of afwijkingen binnen de fabrieksgarantie van Behringer. De genoemde 24 maanden gaan in op de genoemde datum op uw factuur die u ontvangt bij aanschaf van een Behringer product. De garantie is dus ook van toepassing op producten aangeschaft voor 1 januari 2006.

Directe omruil procedure
Voor alle producten met een defect, mankement of afwijking in de 24 maanden binnen de fabrieksgarantie, zoals hierboven beschreven, geldt een directe omruilregeling. In de praktijk betekent dit dat u direct een nieuw of vergelijkbaar product ontvangt in het geval van een defect binnen de fabrieksgarantie. U hoeft dus niet meer te wachten op langdurige reparaties of andere garantieprocessen. Dit geldt voor alle Behringer producten, dus ook de producten aangeschaft bij andere winkels.

Prijsstelling vanaf 2006
Ondanks de enorme verhoging in service en het unieke aspect van deze garantieafhandeling zullen de prijzen voor de Behringer producten niet of weinig veranderen. *** zal vanaf 2006 de verkoopadviesprijs zonder BTW van Behringer volgen. (Stukje bla bla ingekort).

Belangrijke opmerkingen en voorwaarden
- De garantie en omruilprocedure gelden alleen wanneer het product aangeschaft is bij een ‘Official Behringer Dealer’ en wanneer de originele factuur kan worden getoond.
- De directe omruilprocedure geldt alleen wanneer het product duidelijk onderhevig is aan een defect, mankement of afwijking door een productie- of fabricagefout. Bij twijfel zal het apparaat ter controle ingenomen worden.
- Indien een product niet direct te vervangen is uit eigen voorraad, wordt het product voor u besteld en in de regel binnen 14 dagen aan u uitgeleverd.
- Indien een product niet meer bestaat zal een, door Behringer bepaald, vergelijkbaar model retour gegeven worden. Wanneer een vergelijkbaar model niet beschikbaar is, wordt het apparaat via een regulier reparatieproces hersteld.
Die 24 maanden garantie kan nog wel eens een uitkomst zijn voor sommige apparaten.
Vergeet niet te lachen
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 29-9-2024
Berichten: 13473
14-1-2006 20:34
Zitten een aantal (hier niet genoemde) haken en ogen aan het verhaal (onder andere defecten, optredend door normale slijtage e.d.). Ik heb het hele verhaal (dat veel langer is dan hierboven genoemd) nu voor ongeveer de helft doorgenomen. Op zich is het wel een verbetering (ik vraag me alleen af wat er uiteindelijk met die retour komende producten gebeurt)...
-- Pardon my French, I'm Dutch --
LEDesignStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-4-2004
Laatste: 26-5-2017
Berichten: 744
14-1-2006 20:58
Dat vraag ik me ook af, vooral omdat ze nu een omruil-regeling oid hebben (wat ik op kan maken uit het verhaal). Die apparaten zullen de TD wel passeren en de verkoop weer in gaan?

Ik mag mezelf gelukkig prijzen dat mijn Behringer gear werkt zoals ik wil dat het werkt, en ik tot op heden niks terug heb hoeven te sturen naar de dealers.
Vergeet niet te lachen
P3P!N0^Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-2-2005
Laatste: 7-7-2007
Berichten: 85
15-1-2006 12:49
Zonde... Behringer is toch heel goed instapmerk. Heb er zelf ook m'n eerste mixertje voor €59,- bij andere winkel van gekocht (DX052).
...
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
15-1-2006 13:33

P3P!N0^ schreef:

Zonde...
Wat is hier zonde aan?

Martin.
kvm entertainment
StefanStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-2-2003
Laatste: 12-10-2013
Berichten: 728
15-1-2006 17:46
Zou me niks verbazen als RMA gestuurde producten, evt. na een controle of het defect wel juist is, direct de container in gaan en er een nieuwe leveren. Het is voor een bedrijf ook veel goedkoper om de laatste 1% van de producten met een fout er door de consument uit te laten picken dmv terugsturen, dan alle producten nog verder te testen.
P3P!N0^Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-2-2005
Laatste: 7-7-2007
Berichten: 85
15-1-2006 18:06

KVM schreef:

P3P!N0^ schreef:

Zonde...
Wat is hier zonde aan?

Martin.
Dat de prijzen omhoog gaan...
...
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
15-1-2006 19:13

P3P!N0^ schreef:

Zonde...
Dat de prijzen omhoog gaan...
Ah, zo.

Ik dacht even dat het een reactie op het garantie verhaal was.

Martin.
kvm entertainment

Terug naar forum Reageer (zonder quote)