Favo Nr.
(209 reacties. Pagina 21 van 21)Moderator(s): Dré
FranticDJStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 29-7-2005 Laatste: 17-5-2012 Berichten: 96 | 30-10-2005 22:07 |
JeroenVDV schreef: SoundExperience schreef: paradise by the dashboard light- Ik moet naar de WC en de zaal is vol genoeg - Ik weet 100% zeker dat minstens 80% van de zaal genoeg alcohol op heeft om morgen NIET meer te weten dat ik hem heb gedraaid | |
JeroenVDVVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 15-6-2004 Laatste: 6-2-2016 Berichten: 4301 | 30-10-2005 22:08 |
FranticDJ schreef: JeroenVDV schreef: SoundExperience schreef: paradise by the dashboard light- Ik moet naar de WC en de zaal is vol genoeg - Ik weet 100% zeker dat minstens 80% van de zaal genoeg alcohol op heeft om morgen NIET meer te weten dat ik hem heb gedraaid Ik zal toch niet op hetzelfde feest als jij zijn geweest? Heb hem maar 2 keer voorbij horen komen, maar van daarna kan ik me sowieso wat weinig herinneren | |
Light Image | |
FranticDJStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 29-7-2005 Laatste: 17-5-2012 Berichten: 96 | 30-10-2005 22:23 |
Feest? Ik was gewoon op mn werk :+ Edit: discotheek in cadzand bad ;) | |
SylviaEx Lid Uit: Nederland Sinds: 12-1-2003 Laatste: 11-11-2011 Berichten: 4564 | 30-10-2005 23:43 |
JeroenVDV schreef: SoundExperience schreef: paradise by the dashboard light- Ik moet naar de WC en de zaal is vol genoeg - Ik weet 100% zeker dat minstens 80% van de zaal genoeg alcohol op heeft om morgen NIET meer te weten dat ik hem heb gedraaid Valt imo verder in dezelfde categorie als YMCA, een hoop Abba, I will survive etc. etc. Verschrikkelijk om iedere keer weer te moeten doen als dj, maar kennelijk nog altijd leuk voor het publiek, want er wordt nog steeds erg veel om gevraagd. Iemand die Paradise by the dashboard light drie keer op 1 avond draait, die zou ik hoogstpersoonlijk buiten eventjes met z'n kop in een sloot hangen om af te koelen. Niet normaal zoiets, die plaat duurt een eeuwigheid en wordt jaar in jaar uit volledig uitgemolken. Ik vind het sowieso al niet normaal als iemand 3x dezelfde plaat draait op 1 avond. Erg cheap. | |
JeroenVDVVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 15-6-2004 Laatste: 6-2-2016 Berichten: 4301 | 31-10-2005 00:13 |
Sylvia schreef: Iemand die Paradise by the dashboard light drie keer op 1 avond draait, die zou ik hoogstpersoonlijk buiten eventjes met z'n kop in een sloot hangen om af te koelen. Niet normaal zoiets, die plaat duurt een eeuwigheid en wordt jaar in jaar uit volledig uitgemolken.Ik vind het sowieso al niet normaal als iemand 3x dezelfde plaat draait op 1 avond. Erg cheap. Was te kansloos voor woorden. Van de categorie "voor-200-euro-sleur-ik-m'n-hebben-en-houden-mee". Zijn organisaties HEEL erg fan van. Maakt ze niet uit dat er van de aanwezige dik 170 man en vrouw vol met alcohol op z'n max 30 op de dansvloer staan, want de deejay is gelukkig toch goedkoop en neemt veel kermisgeknipper mee . Rest stond buiten te kleppen. Dan is naar mijn mening zelfs 200 euro teveel. Marktverziekers heb ik het niet snel over, want ik heb in het verleden ook voor (te) weinig geld shows neergezet. Maar op deze manier de markt verzieken door je bij organisaties in te likken met je prijs om vervolgens zo'n RUKshow neer te zetten. Dat gaat er bij mij niet in. Overigens, toen ik naar hem toe ging en hem zei "Ik, ik leef niet meer voor jou. En da's een hint". Kreeg ik het antwoord "Oja, van wie is dat ookalweer?". Ik denk, ik help die arme kerel. "Marco Borsato. Draai je hem even? Heb je zo een volle bak!" (Ik heb al stapels van dit soort feesten (Scouting, tot op nationale events aan toe) met letterlijk hetzelfde publiek gedaan, en Marco weet nou eenmaal de hele zaal plat te laten gaan). Krijg ik het antwoord "Oeh, heb ik niet geloof ik. Wel een Starkoo remix dacht ik." Draait'ie 5 minuten later de Starkoo-remix van Vrij zijn. Je kunt al inpakken als je op zo'n feest het origineel niet bij je hebt. Laat staan dat je het verschil tussen Vrij zijn en Ik leef niet meer voor jou niet weet. Zo.. tis eruit | |
Light Image | |
VoltcontrolStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 9-6-2005 Laatste: 29-11-2011 Berichten: 465 | 31-10-2005 01:08 |
Sylvia] schreef: ....Paradise by the dashboard light drie keer op 1 avond draait......Ik lynch ook graag iemand die het 3* per avond draait....maar dan kan ik mezelf ook lynchen......... | |
Thinkpads are Star Wars, Macs are Star Trek. | |
FranticDJStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 29-7-2005 Laatste: 17-5-2012 Berichten: 96 | 31-10-2005 16:20 |
Grease heb ik nog niet zo'n probleem mee.. Maarja 3* t zelfde setje.. MOet je niet doen als ik in de keuken bezig ben :+ Magoed hij wordt er uit geknikkert door de baas binenkort dus ja lekker belangrijk :P | |
Dj FlashlightStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 21-8-2003 Laatste: 22-12-2022 Berichten: 202 | 31-10-2005 19:27 |
Madona - hung up Is wel lekker nummer | |
ja... | |
SoundExperienceStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 3-4-2005 Laatste: 7-4-2015 Berichten: 334 | 1-11-2005 07:34 |
JeroenVDV schreef: SoundExperience schreef: paradise by the dashboard light- Ik moet naar de WC en de zaal is vol genoeg - Ik weet 100% zeker dat minstens 80% van de zaal genoeg alcohol op heeft om morgen NIET meer te weten dat ik hem heb gedraaid | |
"Kwaliteit is zoals de klant het ziet." | |
SylviaEx Lid Uit: Nederland Sinds: 12-1-2003 Laatste: 11-11-2011 Berichten: 4564 | 1-11-2005 09:51 |
Hij slaat op vrijwel alle allround-feesten aan. Zelf heb ik er tien jaar terug ook nog vaak genoeg op staan duetten als ik bezopen genoeg was . Voor al ellendige hits blijft het zo dat een dj ze iedere week hoort (of 20x per week als je ze 3x per avond draait), maar het publiek hoort ze een stuk minder vaak en die blijven het geweldig vinden. Helaas. Het is niet anders. Ik gebruik Paradise trouwens altijd als voorbeeld wanneer ik klanten vraag naar hun muziekkeuze en ze zeggen dat ze geen titels kennen. Als in: "Paradise by the Dasboard light", vindt u dat leuk, of juist absoluut niet? Hetzelfde doe ik wel eens met nummers als YMCA, en ik gebruik de term "house" om uit te vissen of er ook dance gedraaid mag worden op een bruiloft of niet. Is voor de leek toch allemaal house. Je komt op die manier toch vrij vlot achter iemands stijlvoorkeuren wat betreft favo-nummers. | |