Forum > Geluid

Numark PPD01

(31 reacties. Pagina 4 van 4)
Moderator(s): Dré
BlazerStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-11-2003
Laatste: 5-1-2011
25-11-2003 01:07
ik heb er nu 3 stuks gehad: de eerste "lekte" na een week (x-fader)
en idd het zelfde verhaal over foute faders en het coating laagje...
de tweede deed helemaal niks toen ik de stekker in het stopcontact deed...
de derde heb ik deze week terug gekregen van een klant: 2 maanden gebruikt en weer het x fader probleem...
maar verder is het best wel een ok mixer de faders gaan soepel en de toonregeling is vet...en er is nu ook een 4ch ppd mixer.
Hidde89Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-8-2004
Laatste: 22-12-2011
11-9-2005 15:21
Ik heb nu ook een aantal weken een PPD-01 en tot een paar dagen geleden deed hij het prima. Totdat een paar dagen geleden m'n crossfader raar begon te doen.
Als hij naar rechts staat en ik tik er zachtjes tegenaan(naar rechts) dan hoor ik kanaal 1 er hard doorheen. En het is niet omdat hij dan terugstuitert of something like that, want het gebeurt ook als ik de crossfader rustig van rechts naar links laat glijden. In plaats van een geleidelijke overgang laat hij dan ineens hard kanaal 1 horen shocked 8O

Het gekke is dat hij dit alleen doet als ik van rechts naar links schuif en niet andersom. Het trucje dat ik hiervoor las, in je fader hijgen, werkt maar even. Zodra ik de effecten gebruik begint het weer van voor af aan.
Voor de rest een hele relaxede mixer maar ik ga nu maar eens gebruik maken van het garantiebewijs!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)