Waarom wil iedereen DJ worden
(122 reacties. Pagina 11 van 13)Moderator(s): Dré
ReindStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 5-11-2002 Laatste: 16-1-2012 Berichten: 3032 | 1-9-2005 03:49 |
Tis makkelijk geld verdienen, je zuipt gratis en de nodige aandacht van het vrouwelijk schoon is ook mooi mee genomen...... geef mij dus is een reden waarom ik niet zou gaan draaien ;-) | |
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen! | |
AlleznetStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 22-7-2005 Laatste: 24-5-2012 Berichten: 793 | 1-9-2005 09:42 |
a) het is leuk b) gratis drinken+eten vaak c) vrouwen Volgorde hieraan staan allemaal op 1 | |
Bier, Billen, Borsten en Beats! | |
Dj rabeStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 7-6-2004 Laatste: 25-10-2015 Berichten: 108 | 1-9-2005 18:20 |
vrouwen natuurlijk (H)(H), maar tis ook gewoon een leuke hobby, naja voor het drinken en eten doe ik het toch echt niet dat kan ik thuis ook wel ik kom ech nie daar muziek draaien omdak een bult eten krijg mvg mathijs | |
DYNACORD SOUND,MARTIN LIGHT | |
DJ DelayStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-6-2005 Laatste: 5-6-2022 Berichten: 892 | 2-9-2005 14:42 |
-Je kan lekker met stekkertjes prutsen. -Je doet iets waar de rest niks van snapt. -Je hebt coole apparatuur met VEEL vermogen. -Je mag laat opblijven, heel laat... -Je hoeft niet te dansen. -Gratis eten en drinken. -Zat aandacht van het andere geslacht (vooral als ze iets te veel ophebben) -Hele avond feesten en uit je dak gaan. EN JE WORDT NOG BETAALD OOK!!! Veel betere baantjes heb je niet, zuipen, feesten, en er voor betaald krijgen!!! | |
Ducktape is like The Force... it has a Light side and a Dark side, and keeps the universe together! | |
TomVIP Lid Uit: Anders Sinds: 3-1-2002 Laatste: 22-11-2024 Berichten: 9490 | 2-9-2005 14:52 |
ergens in dit rijtje mis ik iets...... | |
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat. | |
SebasVDVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 9-2-2003 Laatste: 17-8-2016 Berichten: 1719 | 2-9-2005 14:53 |
Dat is de popie jopie reden om dj te worden. De mensen die er echt hart en ziel in leggen hebben meestal andere motieven. - Mensen een topavond bezorgen - Daardoor zelf ook een goed gevoel krijgen - etc. | |
DjFxStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 27-4-2004 Laatste: 9-6-2013 Berichten: 157 | 2-9-2005 15:10 |
DJ Delay schreef: -Je doet iets waar de rest niks van snapt.-Je hebt coole apparatuur met VEEL vermogen. -Je mag laat opblijven, heel laat... -Je hoeft niet te dansen. -Gratis eten en drinken. -Zat aandacht van het andere geslacht (vooral als ze iets te veel ophebben) EN JE WORDT NOG BETAALD OOK!!! Veel betere baantjes heb je niet, zuipen, feesten, en er voor betaald krijgen!!! Zelfde als je een automonteur bezig ziet.. -Je hebt coole apparatuur met VEEL vermogen. Ik ken ook paar mensen die dj/geluids/licht apparatuur helemaal niet cool vinden -Je mag laat opblijven, heel laat... Ja en? die feestgangers ook -Je hoeft niet te dansen. Hmm zoutzak achter de dj booth, saaai , ik hoop dat je bedoeld dat je niet midden in de zaal moet gaan dansen -Gratis eten en drinken. Je hebt (hoop ik) een vader en een moeder die je eten en drinken geven? -Zat aandacht van het andere geslacht (vooral als ze iets te veel ophebben) Als je daar dj voor moet worden... Ik vind dat gedoe van dan heb je aankijk van woow die is dj nou niet echt de reden om dj te worden. Ik vind het belangrijker om mensen een top avond te geven waar ze helemaal los op kunnen gaan. Ik vind het meer iets waar je met (zoals gezegt werdt) hart en ziel voor moet gaan, en niet voor de meiden/eten/aanzien/etc. | |
Dj SpiderEx Lid Uit: Nederland Sinds: 22-8-2003 Laatste: 27-5-2008 Berichten: 352 | 2-9-2005 16:21 |
Iedereen moet het toch gewoon voor zich zelf weten waarom die dj wil worden. Niet dan ? Niet altijd zo moeilijk doen, en weer op elkaar gaan zeuren enz. Iedereen mag zijn eigen mening geven. | |
VoltcontrolStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 9-6-2005 Laatste: 29-11-2011 Berichten: 465 | 2-9-2005 17:04 |
omdat: life=music. en ik te lui ben een instrument te leren spelen. | |
Thinkpads are Star Wars, Macs are Star Trek. | |
SylviaEx Lid Uit: Nederland Sinds: 12-1-2003 Laatste: 11-11-2011 Berichten: 4564 | 2-9-2005 17:08 |
Dj Spider schreef: Iedereen moet het toch gewoon voor zich zelf weten waarom die dj wil worden. Niet dan ?Maar de hint van Tom had denk ik iets te maken met een zeer voor de hand liggende tweedeling in het dj-wereldje: mensen die voor zichzelf draaien versus mensen die voor het publiek draaien. Een beetje van beide is natuurlijk het mooiste, waarbij naar mijn bescheiden mening het accent op het tweede ligt. Ik weet dat de meningen hierover verdeeld zijn, maar dat heeft dan meer met het al dan niet aanpassen van je draaistijl aan de wensen van het publiek te maken dan met bier en vrouwelijk schoon. Sommigen vallen wat dat laatste betreft zo overduidelijk in categorie 1 dat ik denk dat ze 's nachts niet droog dromen. | |