"Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90.
(3681 reacties. Pagina 38 van 369)Moderator(s): Dré
VictorVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 23-8-2002 Laatste: 19-11-2024 Berichten: 5308 | 8-6-2005 15:26 |
Maar niet getreurd: waarschijnlijk ga ik één van de astro's na revisie weer verkopen. Dus hold on... | |
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn! | |
WebbieStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 27-12-2002 Laatste: 13-10-2024 Berichten: 2129 | 8-6-2005 16:11 |
Hallo Victor, Victor schreef: Maar niet getreurd: waarschijnlijk ga ik één van de astro's na revisie weer verkopen. Dus hold on...Een Astrodisco kopen is dus géén verkeerde investering . Greetz Webbie... | |
These go to Eleven ... | |
LdciStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 18-12-2004 Laatste: 18-6-2009 Berichten: 11 | 8-6-2005 18:52 |
Hmmm.. nou ik kan dat "astro verkoop" topic nergens vinden in ieder geval. Dus bij deze: Ik heb al een astrodisco-3, maar zoek een tweede exemplaar voor een ombouw-experiment. Hoeft niet in perfecte staat te zijn, als ie nog maar wel over alle 3 de assen draait en de lenzen nog heeft. | |
WebbieStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 27-12-2002 Laatste: 13-10-2024 Berichten: 2129 | 8-6-2005 22:45 |
Hallo Victor, Martin is net hier geweest, en heeft je Astro hier afgeleverd. Hier zovast wat foto's van de "Astrodisco Twins" (de linkse is de jouwe). Wanneer kom je hem halen? Greetz Webbie... | |
JurrieStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 5-4-2003 Laatste: 4-1-2024 Berichten: 620 | 8-6-2005 23:00 |
Webbie schreef: En voor alle eerlijkheid, heb je al eerder de kans gehad, om de Astro rechtsstreeks over te nemen van Martin voor 150,- Euro (kan Martin bevestigen). Toen ik nog in onderhandeling was met Martin. Maar dat vond je waarschijnlijk te veel. En over die prioriteiten... sommige mensen studeren nog en zitten dus 1,5 uur in de trein voordat ze de mogelijkheid hebben om op hun mail te kijken (ivm erg vroege opstaan), je had ook kunnen wachten met je topic aangezien je weet dat ik zo snel mogelijk op mail reageer. Ik had zoiets van 'dat je aan elkaar denkt... heb jou genoeg tips gegeven e.d.' en voor die scanmaster kon ik een leuk prijsje maken. Maargoed, dan weet ik waar ik aan toe ben en kan ik rustig op zoek naar een leuk effect (al dan niet astro). | |
WebbieStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 27-12-2002 Laatste: 13-10-2024 Berichten: 2129 | 8-6-2005 23:01 |
Hallo Martin, Hier heb je de Astrodisco "exploded view" veel plezier er mee. Greetz Webbie... | |
WebbieStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 27-12-2002 Laatste: 13-10-2024 Berichten: 2129 | 8-6-2005 23:07 |
Hallo Jurrie, Allemaal leuk en aardig wat je verteld, maar nu word ik hier een beetje als leugenaar neer gezet en als je echt denkt dat ik zo ben. Ja, dan houd het echt op . (kan het toch niet laten me toch nog even te verdedigen: ik heb Martin een CCtje gestuurd van het "150,- Euro aanbod", vraag het hem maar) Zie het "150,- Euro mailtje" hieronder: Hallo Jurgen, En het "100,- Euro mailtje":Ik heb je post op het forum gelezen, en inderdaad zal ik er wel spijt van krijgen. Maar waar ik je over mail. Jij bent toch ook op zoek naar een Astrodisco voor niet al te veel. Martin (Kvm) wil heel graag mijn Astro overnemen, nu is dat géén punt. Maar Martin wil zijn Astro erbij inruilen, maar dat wil ik niet want dan moet ik ook weer met zijn Astro gaan leuren. Martin heeft er 150,- Euro voor betaald, ben jij genegen om de Astro van hem over te nemen voor het zelfde geld? Hij mist wel twee motorkapjes en een lens, en volgens Martin zit er speling op één van de asjes (maar dat is volgens mij normaal, omdat dat bij mijn Astro ook het geval is). Als je interesse hebt kun je het beste met Martin zelf even mailen. kvmentertainment at yahoo.com Voor de goede gang van zaken, heb ik CCtje van dit mailtje naar Martin gestuurd. Met vriendelijke groeten, René Schrauwen Hallo Jurgen, Je hebt twee keer een kans gehad, nu krijg je van mij nooit meer een kans.Als je nu snel bent, kun je de Astro van Martin hebben voor 100,- Euro vaste prijs. Maar dan moet je wel even in het “Astrodisco verkoop topic” reageren, Ik heb namelijk mijn Astro verkocht aan Martin, met toch maar de inruil van de Astro. Met vriendelijke groeten, René Schrauwen Ik ben nu helemaal echt helemaal klaar met je. Greetz Webbie... | |
LogicalStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 20-5-2005 Laatste: 18-6-2013 Berichten: 141 | 8-6-2005 23:40 |
Jurrie heeft gewoon dikke pech en moet niet zo zeuren, webbie heeft het je gewoon laten weten. en weg = pech. hoewel ik wel vond dat webbie de mensen gewoon op zijn astro had kunnen laten bieden, maar dat is natuurlijk helemaal zijn keuze en dat mag hij gewoon weten. je kunt wel blijven zeuren hierover, maar dat helpt je toch niet. -> en nu weer on-topic <- ik vroeg me af of deze nou oud was of niet en jullie er iets aan zouden hebben? ik hoef hem zelf niet, er werd gesuggereerd dat het een 'schijkunde-schoolding'zou zijn. vroeg me het af, dacht dat jij nog een oude stobe zocht webbie?(of was het een blacklight?) groeten, Logical | |
'let there be light' | |
WebbieStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 27-12-2002 Laatste: 13-10-2024 Berichten: 2129 | 8-6-2005 23:53 |
Hallo Logical, Logical schreef: hoewel ik wel vond dat webbie de mensen gewoon op zijn astro had kunnen laten bieden, maar dat is natuurlijk helemaal zijn keuze en dat mag hij gewoon weten.groeten, Logical (G*dv*r, zit ik me weer te verdedigen) On Topic weer Ik heb géén interesse meer in een blacklight en strobo, het feestje van mijn dochter is al achter de rug. Greetz Webbie... | |
WebbieStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 27-12-2002 Laatste: 13-10-2024 Berichten: 2129 | 9-6-2005 01:30 |
Hallo, Op Marktplaats gespot, een Coemar zwenkbalk. Greetz Webbie... | |
These go to Eleven ... |