Dilemma i.v.m. meubel
(86 reacties. Pagina 4 van 9)Moderator(s): Dré
RutgerStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 12-9-2003 Laatste: 24-1-2018 Berichten: 196 | 23-5-2005 11:37 |
he, wij hebben een ``klapbar`` laten maken bij onze flightcasebouwer. bespaard heel veel ruimte in de bus! uitgeklapt ( rechts op de foto, blauw) https://home.planet.nl/~elk00152/bigimages/DSC02808.jpg https://home.planet.nl/~elk00152/bigimages/DSC02832.jpg https://home.planet.nl/~elk00152/bigimages/DSC02896.jpg en ingeklapt ( ff zoeken maar hij is blauw ) https://home.planet.nl/~elk00152/bigimages/DSC02754.jpg succes! Rutger | |
DjmouseStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 3-6-2003 Laatste: 6-2-2008 Berichten: 892 | 23-5-2005 11:41 |
berichten kun je editten met het blaadje met de pen rechtsboven in je posts voor het maken voor werkende links, lees even de forum help www.new-line.nl/forum/inc/help.asp#links dj mouse | |
nog 10 berichten en ik word VIP!! | |
MaxStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 16-8-2002 Laatste: 31-10-2024 Berichten: 1855 | 23-5-2005 12:17 |
rutvanelk schreef: wij hebben een ``klapbar`` laten maken bij onze flightcasebouwer. bespaard heel veel ruimte in de bus!uitgeklapt ( rechts op de foto, blauw) [... schreef:en ingeklapt ( ff zoeken maar hij is blauw ) | |
DJ ChrisStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-10-2003 Laatste: 21-12-2007 Berichten: 290 | 23-5-2005 13:41 |
alsof iemand erop let | |
RutgerStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 12-9-2003 Laatste: 24-1-2018 Berichten: 196 | 23-5-2005 13:51 |
Max schreef: rutvanelk schreef: wij hebben een ``klapbar`` laten maken bij onze flightcasebouwer. bespaard heel veel ruimte in de bus!uitgeklapt ( rechts op de foto, blauw) [... schreef:en ingeklapt ( ff zoeken maar hij is blauw ) Rutger | |
Ronny BStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 23-3-2004 Laatste: 25-7-2017 Berichten: 554 | 23-5-2005 15:44 |
Wat vinden jullie vanhet idee waar ik mee werk? Gebruik namelijk 2 16He cases op wielen waar ik dan een plaat van 1,5 meter op leg en waar dan vervolgens de mixer cases op komen te staan. Dan nog even het zwarte doek ervoor en klaar. Ziet er meteen netjes uit. En omdat ze ook nog wel eens vragen of je kunt een klein stukje kunt opschuiven. Is het wel zo makkelijk, ff van de remmen af halen en rijden maar. Vind ik persoonlijk makkelijker dan met eem meubel gaan sleppen. die je op zo'n moment uit zijn verband trekt. verder zitten er in de 16He cases versterkers, lade, en overrigen ruimte waar tijdens het vervoer van alles en nog wat ik kan. Groetuh Ronny B | |
Als het niet kan zoals het moet, moet het zoals het kan... | |
Tom van der MeerStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 22-4-2004 Laatste: 7-6-2010 Berichten: 94 | 23-5-2005 17:53 |
Is ook een idee. Het beste is denk ik om complete meubels te maken (b.v. van Tom in een ander topic. Maar het probleem hier is denk ik ruimte. De tijd dat je niet op feesten draait staat het spul op je kamer. Om dan grote en zware kisten de trap op je kamer in te slepen is niet echt te doen. Maar om nu ff terug te komen op je vraag: Het is idd handig om van die cases te hebben, dan heb je niet zoveel losse spullen mee dus lekker snel opgebouwd. En ik denk dat 16HE cases nog wel in een station-auto passen als je geen bus hebt... (nattevingerwerk ). Zelf ben ik nog rond aan het kijken wat voor onze drive-in een goede oplossing is aangezien we allebei wat spullen in aparte kisten hebben zitten. | |
Ronny BStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 23-3-2004 Laatste: 25-7-2017 Berichten: 554 | 23-5-2005 20:28 |
Of ze in een station-wagen passen dat weet ik niet. Recht op in iedergeval niet. Wat ik vaak ook vind is dat een meubel langer duurd met opbouwen. Weet niet hoe jullie daar tegen overstaan? Waarom heb ik voor een meubel van 2x 16he cases gekozen: Je hebt toch een versterker cases nodig, deze koop je vaak van 4/6/8 he, deze zijn minder groot en meestal als je wilt uitbrijden dan zijn ze snel te klein waardoor weer een case moet kopen, en met een 16he kun je meteen uitbijden en hoef je niet weer een extra case te halen. (scheeld geld ) Verder de ruimte die je over hebt die kun je mooi gebruiken om andere dingen in te stoppen. Vervoer/ Opslag: Ze zijn inderdaad vrij groot voor vervoer en opslag. Had er eerst 1 en deze moest iederekeer de trap op naar boven ( met 2amps, cd speler, lade vol kabels). Na veel gespaart te hebben en vervolgens mijn ouders heel lief te hebben aan gekeken is er naast ons huis toen een garage (verwarmt wel zo makkelijk in de winter) aangeboud. (waar ik mijn ouders nog steeds zeer dankbaar voor ben) Waar ik nu alles in kan zetten. Em daarmee was het ruimte gebrek ook opgelost. Ik begrijp ook dat niet iedereen deze opslossing kan toepassen. Je kunt het dus ook met 1 case doen, heb ik eerst ook gedaan, met het zelfde blad als dat ik nu gebruik. Alleen stond er dan aan de andere kant inplaats van een case een poot onder. (op deze wijze geplaast vanuit boven gezien -l ) het horizontale streepje zat met scharnieren vast aan de vertikalen. Waardoor het tijdens het veroer bijna geen ruimte in nam. Op deze foto is het redelijk goed te zien wat ik bedoel. Meubel Verder voor de foto de kabels liggen er niet echt netjes. Was dan ook een van mijn eerste echte feesten Hoop dat ik je nu een beetje heb kunnen duidelijk maken wat ik bedoel. Het gedeelte met 2 cases en plank hoef ik denk ik niet uit te leggen. Miscchien is het iets voor jou, maar misschien ook niet, die keuzen zul je zelf moeten maken . Groetuh Ronny B | |
Als het niet kan zoals het moet, moet het zoals het kan... | |
JoepurlingsVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 31-10-2003 Laatste: 31-10-2024 Berichten: 2079 | 23-5-2005 20:31 |
Zo doe ik het ook ongeveer (zie vorige pagina) dan met 1 18HE meubel... deksel gebruik ik dus als tafel met keyboardstatiefje... kan wel eens een foto maken als jullie willen. | |
Niet goed, wel hard! | |
JeroenVDVVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 15-6-2004 Laatste: 6-2-2016 Berichten: 4301 | 23-5-2005 20:54 |
Mijn oplossing: https://www.smash-productions.nl/satellite/photos/photo9.jpg Prodjuser kistje, op keyboardstatief, deksel ernaast op een ander statief. Je zou dus ook een case voor 2x draaitafel en 1x 19" mixer kunnen nemen, bedieningspaneeltje van je cd-speler boven de mixer, en het deck links of rechts ipv draaitafels plaatsen. Dan kun je het totaal ook op keyboardstatieven zetten. De Prodjuserkisten zijn ook best goed te vervoeren in gewone auto('s). | |
Light Image |