Forum > Algemeen Forum

Pro-case Van flightcase naar DJ-meubel

(64 reacties. Pagina 2 van 7)
Moderator(s): Dré
MaxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2002
Laatste: 20-11-2024
23-4-2005 16:12
Tommy, Zou jij eventueel foto's van jou systeem kunnen maken? Ik ben namelijk ook erg geinteresseerd in dit systeem maar heb het nog niet in het echt gezien vandaar.
Lijkt me namelijk een erg leuk kistje voor een mixer en twee toplaoders.
Total tommyStandaard Lid
Sinds: 16-5-2004
Laatste: 6-7-2021
23-4-2005 16:50
Beste max. Op mijn site (zie profiel) kun je enkele foto's bezichtigen. zal binnenkort ff kijken of ik er nog meer kan maken.
Desalniettemin... Mijn bijdrage in dit topic.
RemczeroStandaard Lid
Sinds: 2-11-2002
Laatste: 26-2-2010
24-4-2005 19:38
Als ik het goed begrijp staat de case dus eigenlijk los op "de deksels",of zit daar ook nog een truuk voor ingebouwd zodat een wat groffe feestganger niet je set van de poten loopt? wink ;)
Total tommyStandaard Lid
Sinds: 16-5-2004
Laatste: 6-7-2021
24-4-2005 21:07
helaas heb je niet de moeite genomen om een bezoekje te bregen aan de 'openingspost' link. Tevens staat zoals enkele berichten eerder aangegeven dat er op een andere locatie ook foto's te vinden zijn.

maar:
De flightcase staat op zijn poten doormiddel 2 zijschotjes die je vastzet aan de vlindersloten van de deksel. en als jij je apparatuur erin hebt zitten wat bij elkaar toch al gauw zo'n 50 KG weegt zullen feestgangers hen niet zo omver lopen.
Desalniettemin... Mijn bijdrage in dit topic.
RemczeroStandaard Lid
Sinds: 2-11-2002
Laatste: 26-2-2010
24-4-2005 22:44
helaas heb je niet de moeite genomen om een bezoekje te bregen aan de 'openingspost' link. Tevens staat zoals enkele berichten eerder aangegeven dat er op een andere locatie ook foto's te vinden zijn.
Ik snap niet helemaal of je dit op mij doelt ofniet. Ik ben me in ieder geval van geen kwaad bewust dus zeg maar wat ik fout doe als ik dat doe happy :).
maar:
De flightcase staat op zijn poten doormiddel 2 zijschotjes die je vastzet aan de vlindersloten van de deksel. en als jij je apparatuur erin hebt zitten wat bij elkaar toch al gauw zo'n 50 KG weegt zullen feestgangers hen niet zo omver lopen.
Ik bedoelde dus of de case nog op de een of andere manier vast zit aan het onderstel ,maar ik veronderstel eigenlijk inmiddels al dat dit niet het geval is. In ieder geval bedankt voor de uitleg
JeroenVDVVIP Lid
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
25-4-2005 08:41
Ligt het aan mij, of lijkt het alsof er nog een plaatje van de volledige lengte van de kist, en een centimetertje of 10 hoog, overblijft na het afbreken, die niet in de kist kan?
Light Image
Bigf00tStandaard Lid
Sinds: 31-10-2004
Laatste: 28-11-2013
25-4-2005 12:51
Hmm ideaal dit meubel!

Ik heb al zitten twijfelen om zo'n flightcase zonder 'poten' te bestellen, maarja dan zit je altijd met het probleem hoe je je booth op hoogte krijgt. Deksels liggen meestal toch maar in de weg en word hier nuttig gebruik van gemaakt :)

Wel zal ik de kist iets aan moeten passen aangezien ik een battle mixer hebt, maar zal niet zon groot probleem zijn en dan hou je nog lekker wat ruimte over voor overige dingen (wat weet ik ook nog niet razz :p)

Of zijn ze er ook in kleinere formaten? Beetje onlogisch, want hoe kleine de kist hoe lager de poten..Draait ook niet fijn zo laag laugh :D
Luc2366Standaard Lid
Uit: België
Sinds: 8-4-2003
Laatste: 15-6-2017
25-4-2005 14:28
2 technics-draaitafels en een Rodec-mengtafel. Vlot 2500€ waard... en dan mag een "flightcase" niet meer dan 180€ kosten ashamed :$ ik weet wel beter... voor diegenen die niet kunnen lezen, de "kist" is gemaakt uit 7mm "hout"! voor kleine oppervlakten, tot daar aan toe - maar stukken van 1.5mtr lengte met 40kg materiaal op ?!?
JeroenVDVVIP Lid
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
25-4-2005 21:43

Bigf00t schreef:

Ik heb al zitten twijfelen om zo'n flightcase zonder 'poten' te bestellen, maarja dan zit je altijd met het probleem hoe je je booth op hoogte krijgt.
Stevige keyboardstandaard doet wonderen. Werkt super, is stevig, en compact. Wat wil je nog meer? Dan kun je er een fatsoenlijke kist op zetten, van 9mm hout.
Light Image
KVMVIP Lid (†)
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
25-4-2005 22:41

remczero schreef:

Ik bedoelde dus of de case nog op de een of andere manier vast zit aan het onderstel ,maar ik veronderstel eigenlijk inmiddels al dat dit niet het geval is. In ieder geval bedankt voor de uitleg
Ik heb ditzelfde ook eens gemeld in een ander topic. (Dré heeft echter grote voorjaarsschoonmaak gehouden, Topic bestaat niet meer)
Tekst was ongeveer zo,
De case staat inderdaad op de deksels, wat niet bepaald een ideale situatie is. (niet stevig) het zou iets beter zijn als je dik rubber (om schuiven tegen te gaan) onder de case plakt. Maar zelfs dan vindt ik het nog niet super. Ik heb het getest in een winkel, en ja het is eventueel omver te lopen sneaky :V

@Jeroenvdv
Die twee "plankjes" passen beide achter het mengpaneel.

Martin.
kvm entertainment

Terug naar forum Reageer (zonder quote)