Forum > Algemeen Forum

wéér een dief !

(68 reacties. Pagina 4 van 7)
Moderator(s): Dré
AquiltaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-3-2003
Laatste: 7-9-2011
22-4-2003 00:07
dus van jou kreeg ik elke keer virussen. Dank je wel hoor laugh :D razz :p hihi
DesconStandaard Lid
Sinds: 23-7-2002
Laatste: 20-4-2009
22-4-2003 00:50
Ach , jatten gebeurt veel in het website wereldje , de plaatjes van mijn site zijn ook allemaal gejat... maar goed , ik heb de maker maar ff bij de links gezet... telt dat ?
DréAdministrator
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 24-11-2024
22-4-2003 09:22

LJ DaAn schreef:

dré wat doe je nou aan zulke mensen?
Weinig. Ik zou er bijna een dagtaak aan hebben ;-)

En je moet maar zo denken: Als het de moeite van het jatten niet waard zou zijn dan zou het niet gejat worden ;-)

Maar het blijft natuurlijk allemaal erg jammer.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
DréAdministrator
22-4-2003 09:24

yoghurt schreef:

Wat je het best kan doen is het probleem voorkomen m.a.w. je hele site beveiligen op kopieren...
Ben je mal. Even j@vascript uitzetten en weg is je beveiliging. Even op "bestand opslaan als" drukken en je hebt alles van de pagina op je harddisk staan; welke mooie j@vascript beveiliging je ook hebt.

Beveiligingen werken alleen maar averechts. Je moet dan namelijk in gaan grijpen in de rechtermuistoets van een gebruiker (en persoonlijk vind ik dat je daar af moet blijven).
PeterStandaard Lid
Sinds: 8-8-2002
Laatste: 12-9-2012
22-4-2003 14:28
het enige wat op mijn site van ergens anders afkomstig is, zijn de foto's van de apparatuur. Dat vindt ik wel kunnen, die zijn nou niet zo origineel. De rest is geheel origineel en zelf door mij getypt/opgemaakt. Net als die plaatjes van de shows. Die maak ik veel liever zelf. Dan is het niet alleen iets van jezelf, je bent ook de enige die het kan weergeven zoals het is. En als je eenmaal een site hebt die je zelf hebt gemaakt, is de voldoening ook veel groter dan wanneer je alles hebt gekopieerd. Ik ga wel af en toe eens een bronnetje in om te neuzen, eens kijken hoe ze iets hebben opgemaakt (tabelletjes bijv.) en dat gebruik ik dan weer voor mijn eigen opmaak. Zo leer je toch weer wat nieuws, zonder klakkeloos te kopieren. laugh :D
Volgende keer Peter!
DréAdministrator
22-4-2003 18:56

Peter schreef:

Ik ga wel af en toe eens een bronnetje in om te neuzen, eens kijken hoe ze iets hebben opgemaakt (tabelletjes bijv.) en dat gebruik ik dan weer voor mijn eigen opmaak. Zo leer je toch weer wat nieuws, zonder klakkeloos te kopieren. laugh :D
Da's ook niet kopieeren, da's inspireren ;-)
PeterStandaard Lid
22-4-2003 19:32
Maar stel, ik stuur jou (Dré) een mailtje met de vraag of ik zo'n plaatje van jou mocht gebruiken. Zou je dat dan toestaan en zo ja, onder welke voorwaarden? (kan ik max en wesley ook weer wat werk bezorgen wink ;) grapje ;-)
Volgende keer Peter!
DréAdministrator
22-4-2003 19:35

Peter schreef:

Maar stel, ik stuur jou (Dré) een mailtje met de vraag of ik zo'n plaatje van jou mocht gebruiken. Zou je dat dan toestaan en zo ja, onder welke voorwaarden? (kan ik max en wesley ook weer wat werk bezorgen wink ;) grapje ;-)
Hangt van de foto af. Foto's van producten is geen probleem (link naar onze site wordt wel op prijs gesteld). Partypics (foto's van mensen e.d. tijdens feesten dus) is geen probleem MAAR link naar site is dan vereist (foto's zijn "branded"). Foto's van drive-in shows zelf wordt niet op prijs gesteld (het zijn immers MIJN drive-in shows).
PeterStandaard Lid
22-4-2003 19:57
Ik bedoelde vooral die plaatjes die jij met Corel hebt gemaakt. Die worden toch al zo vaak gejat. Zelf vind ik dat wel flauw. Toont weinig initiatief en creativiteit. Dat zullen later wel chefs of directeuren worden: anderen laten werken en zelf er met de poen vandoor gaan (Zalm-style ;-)
Volgende keer Peter!
Tom1984Standaard Lid
Sinds: 10-2-2003
Laatste: 17-11-2024
22-4-2003 22:04
Post van max: Hey Dré
was op driveinshow.pagina.nl aan het kijken en kwam de volgende (...) site tegen
www.magicdrive.tk
ze ze hebben jou tekenining van de small show gestolen zie:

post van max nr 2: Neen, er wordt inderdaad veel gepikt
máár zoiets vindt ik belachlijk

Reactie van mij naar max : Beste Max, dat je het er niet mee eens bent dat dingen van internet worden gejat, oke, mee eens.
Dat je het belachelijk vind, ben ik het ook mee eens.

Maar ondertussen jat je zelf ook de boel bij elkaar! Die site van je (www.lightshock.tk) is DUIDELIJK een kopie van mijn site (www.new-line.tk). (sorry voor de links dré).
Het enige wat anders is dat is de tekst!
Als je mij het gewoon even had gevraagd had ik ECHT geen nee gezegd, maar zelf heb je commentaar op dingen die je zelf niet uit je hol kunt laten!

Groeten, Tom
Nu ook schuimparty's!!! 125.000liter per minuut

Terug naar forum Reageer (zonder quote)