Forum > Algemeen Forum

post hier je foto's / verhalen van de Messe

(48 reacties. Pagina 2 van 5)
Moderator(s): Dré
CyberDanceVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-6-2003
Laatste: 1-7-2020
Berichten: 1212
7-4-2005 01:57
Important notice
Visitors are not allowed to bring instruments, equipment or accessories to Prolight + Sound, nor are they permitted to take photographs on the show grounds. Direct selling of exhibition goods by exhibitors is also not permitted.
sneaky :V
Turbosound Flashline & FlexArray, Vari*Lite & GrandMA2
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
7-4-2005 06:32
Die had ik ook gezien, maar men heeft het over Show grounds, ik neem aan dat het hier om de demonstratie hal gaat.

Voorheen nam ik ook altijd foto's bij diverse groothandels.

martin.
kvm entertainment
ShowrentalStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-9-2003
Laatste: 7-5-2007
Berichten: 64
7-4-2005 10:13

CyberDance schreef:

Important notice
Visitors are not allowed to bring instruments, equipment or accessories to Prolight + Sound, nor are they permitted to take photographs on the show grounds. Direct selling of exhibition goods by exhibitors is also not permitted.
sneaky :V
laugh :D

Praktisch alle foto's zijn gemaakt op het moment dat ik met een vertegenwoordiger stond te praten dus lijkt me geen probleem.
dat weet ik nog niet zo graag
BazzzzStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-1-2005
Laatste: 17-8-2011
Berichten: 240
7-4-2005 10:39
dan nog... de meesten weten ook wel dat de fotoos die gemaakt worden weer op internet verschijnen... Dat is dan weer extra reclame voor hun... Want mensen die wel geinteresseerd zijn maar niet kunnen zien dan ook de merken en de nieuwe producten dus...

is ook meteen een soort van graad meter wat wel en niet in de smaak valt... de eerder genoemde dateq vibe zal aardig wat keren op de gevoelige plaat zijn gezet en dat geeft dan meteen aan hoeveel mensen em willen zien...

(100e post btw happy :) )
Geld moet rollen en als het niet kan rollen maak er dan een vliegtuigje van zodat het kan vliegen
GrooveloverStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-3-2004
Laatste: 28-8-2010
Berichten: 462
7-4-2005 11:24
Shit, hier word je wel superhebberig van..... razz :p
Pioneer cdj 800 mk2 - Synq SMX-2 - Pioneer cdj 800 mk2 - Technics RP-DH 1200
CompanionStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 30-10-2004
Laatste: 11-3-2022
Berichten: 183
7-4-2005 15:04
Wie wil er mee rijden naar FrankFurt Musik Messe / Pro Light & Sound.
Vertrek vrijdagmorgen tussen 04.00 en 04.30 uur uit Houten, aankomst Frankfurt ca. 9.00 uur. Vertrek na sluiting beurs om 18.00 uur. Onderweg hapje eten, thuis omstreeks 24.00 uur.
Eén meerij plaats beschikbaar.

Let op voor 18.00 uur vandaag mailen a.u.b. daarna telefonisch kontakt
Op naar de volgende beurs...
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
7-4-2005 18:38
Cyber en anderen die nog gaan, zou je eventueel ff wat fotootjes kunnen schieten van de VisualDMX-stand? Ben benieuwd hoe hij uiteindelijk is geworden, heeft voor mij vooral in de video die op de videowall erboven draait best wat tijd in gezeten happy :)
(Hall 8.0 stand H65)

Volgend jaar wil ik hoe dan ook aanwezig zijn, dit jaar lukte het ivm studietoelatingen/examens/klussen helaas niet sad :(
Light Image
Michel_GStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 29-3-2004
Laatste: 19-2-2008
Berichten: 34
7-4-2005 23:42
Helaas niet kunnen gaan, nogal rottige data dit jaar, zit midden in een toetsweek enzo.

Echter: PLASA in London is er ook nog dit jaar, wou ik vorig jaar al heen, maar was te kort dag, maar dit jaar gaat het wel door !!!
Turbo Blauw........ is geen zwart !!!
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
8-4-2005 00:00
Ik ga het zo proberen te plannen dat ik met een AboutDJ delegatie ga laugh :D

Ik moet en zal naar Plasa, koste wat het kost.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
CyberDanceVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-6-2003
Laatste: 1-7-2020
Berichten: 1212
9-4-2005 01:36
Dat zit er weer op. Qua nieuwigheden vond ik de beurs redelijk tegenvallen, hoop dingen die ik al kende. Uiteraard weer veeeeeeeel led spul en line array's.

Leuke dingen die ik tegenkwam en nog niet gezien had:
* de nieuwe/grote HogPC/HogIII wing: 32-tal playbacks extra waarvan 16 met faders, en duidelijke displays erbij met info. Daarbuiten ook hog iPC die ik nog niet gezien had.
* mac 250 Wash. Liep hier al eerder een topicje over in het forum en is inderdaad niks anders dan een krypton met grote lens. CMY erin, prisma en nieuw dimming systeem (dat was redelijk welkom zegmaar...). Lichtopbrengst ziet er leuk uit, helaas niet echt kunnen testen langs een krypton.
* nieuwe XTA DP428 processor, 4 in 8 uit. 96khz, alle mogelijkheden vna input en output routing en koppeling etc... Erg fijn ding maar wel erg aan de prijs. Vergelijkbaar met 2x DP224 processor qua prijs, ik had gehoopt dat ie daar iets onder zou zitten sad :(
* prolyft takels, ken ze wel al een tijdje maar nog nooit in het echt gezien. Erg interessante dingen. Verder van prolyte ook de nieuwe conische koppelingen.
* in de zoektocht naar nieuwe dimmers toch wel erg overtuigd van de ADB Memorack 30 dimmers razz :p razz :p razz :p (Keuze zat toch al redelijk beperkt tussen ADB, Avo en MA. LSC ook leuk maar helaas geen 12 kanaals versie die 3kw per kanaal aankan, wat een van de eisen is.)

Daarnaast ook nog even in de EV/Dynacord tent geweest buiten, met de array's. Tja.. was vrij snel weer pleite, vond het eigenlijk maar niks. Was er op het moment dat er over de EV array gespeeld werd.

En natuurlijk de babbels met verschillende bekende standhouders, en op het einde/na afloop van de beurs nog een aardige tijd staan buurten in de Funktion One Demo room + de nieuwe speakertjes beluisterd. O.a. Res1 en een vergelijkje tussen de nieuwe actieve res2 en de al een hele tijd bestaande passieve.
Turbosound Flashline & FlexArray, Vari*Lite & GrandMA2

Terug naar forum Reageer (zonder quote)