hardstyle & trance
(85 reacties. Pagina 9 van 9)Moderator(s): Dré
TeknoknightsStandaard Lid Uit: België Sinds: 23-2-2004 Laatste: 26-9-2017 Berichten: 571 | 15-3-2005 14:40 |
Vreemd... hier zou je ze al uit alle hoekjes en kanten moeten halen om een volle zaal te trekken met hardcore/hardstyle... blabla;. liefhebbers. Eigenlijk hebben jullie nog geluk dat het daar een beetje anders is. (teveel van dat gedoe is natuurlijk ook nooit goed) Hier bij mij in de buurt (op school en in vriendenkring en zo) loopt dit volledig verkeerd. Er is echt geen manier om een goede muzieksmaak aan hun verstand te brengen. Voorbeeldje? 1) een liedje zoals bijvoorbeeld van Benny Benassi is voor hen "echte" techno. 2) onder trance verstaan zij => milc inc , sylver, lasgo 3) het begrip funky house (junior jack, daft punk, ..) = voor hen harde discotheekmuziek (hardhouse) Echt vermoeiend om telkens opnieuw je muziekstijl te moeten verdedigen en steeds weer opnieuw uit te leggen dat wanneer ik spreek over een lekker technoplaatje, ik het niet heb over Satisfaction of over de nieuwe van Dj Furax Maar goed... ik ben wel 'ns benieuwd naar de afloop van dat feestje | |
Jumping is not a crime. It's just hilarious. | |
SanuStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 24-2-2005 Laatste: 30-9-2008 Berichten: 24 | 15-3-2005 15:53 |
Infected Sounds schreef: teknoknights schreef: Al is het een dance/hardstyle/hardcore avond, toch denk ik dat je het volledig verkeerd aanpakt voor het publiek dat je zal trekken. De gemiddelde 14/16 jarige moet normaal niet teveel van hardstyle of hardcore weten. (althans in België.. dus Nederland zal toch wel niet zoooo hard verschillen zeker?)Ikzelf draai Hardstyle, en mn music preferences liggen daar ook, maar ik ken genoeg mensen die zeggen van: Hardcore is de bomb, terwijl ze toch veel liever naar trance (of hardtrance) luisteren. | |
Dj Psycho-DStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 16-5-2004 Laatste: 20-2-2006 Berichten: 95 | 15-3-2005 16:18 |
Ik draai zelf ook hardstyle, zal wel ff wat titels noemen die zo in me op komen :) Citizen - Microteck (Hardstyle Masterz Mix) Hexadrome - The New Order Mindhacker - Audio Attack Brennan & Heart - We Are Possessed Diego Buffoni - Wicked Donkey Rollers - Motherf*ck (Zany Remix) -->> Ouder maar ów wat goed :D Sam Punk - Whores (Gary D'z Bloody Saturday Night Mix) Sonic Offensive - House Musique Next Generation - United Force Stuka Dj - People I Know Unknown - Nobody Likes The Records That You Play Kan je denk ik wel ffies mee vooruit | |
Niet geschoten is altijd mis! | |
HSStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 8-12-2005 Laatste: 31-5-2024 Berichten: 167 | 11-3-2013 17:34 |
Een 'kleine' kick van dit topic. Ik ben eigenlijk helemaal geen Hardstyle liefhebber, maar het is goed om soms nieuwe dingen te proberen. Af en toe trek ik dus (ook als allround-DJ) de stoute schoenen aan en probeer eens iets wat logischerwijs meestal niet werkt.. zoals hardstyle op een bruiloft. En dit keer werkte het dus wel Ik had de indruk dat de jongere dansvloerbezetters de oudere wel mee zouden nemen en dat was dus ook zo. Maar ik denk dat de factor 'herkenbaarheid' ook wel meewerkt. Ik draaide een plaatje van Headhunterz, Last of The Mohicanz Nou was ik benieuwd of jullie me meer van dat soort herkenbare hardstyle-nummers kunnen helpen. Beuken met een vrolijke en herkenbare melodie dus. (Ohja, en Wildstylez met Year of Summer ken ik al) | |
DjbirdieStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 10-6-2004 Laatste: 18-10-2023 Berichten: 372 | 11-3-2013 17:53 |
Een aantal voorbeelden wat hier wel aanslaat: Brennan Heart & The Prophet - Wake Up! Brennan Heart & Wildstylez - Lose My Mind Frontliner - Spacer Remixes van bekende nummers werken vaak goed: Kaskade - Lessons In Love (Headhunterz Remix) Hardwell - Spaceman (Headhunterz Remix) Zany & DV8 - Nothing Else Matters Brooklyn Bounce - Club Bizarre (Headhunterz & Noisecontrollers remix) Nog iets steviger: Evil Activities - Nobody Said It Was Easy | |
Kvdb013Standaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-7-2012 Laatste: 15-7-2018 Berichten: 109 | 12-3-2013 10:52 |
Het album van da tweekaz, time to shine. Daar staan ook een paar vrolijke nummertjes op. | |