Forum > Licht

scanmaster (type SRC-174)

(15 reacties. Pagina 2 van 2)
Moderator(s): Dré
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 20-9-2024
Berichten: 13472
10-2-2005 16:09
Mark bedoelt een "echte" van JB of een "echte" van ShowTec laugh :D

Overigens levert ShowTec er (helaas) geen Nederlandstalige handleiding bij. Dus da's een pluspunt voor JB-Systems. Nou alleen nog eens een stukje in de handleiding van de Winner schrijven over het plaatsen van de LAMP!!! (En dan zijn we helemaal blij).
-- Pardon my French, I'm Dutch --
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
10-2-2005 16:27

Dré schreef:

Mark bedoelt een "echte" van JB of een "echte" van ShowTec laugh :D

Overigens levert ShowTec er (helaas) geen Nederlandstalige handleiding bij. Dus da's een pluspunt voor JB-Systems. Nou alleen nog eens een stukje in de handleiding van de Winner schrijven over het plaatsen van de LAMP!!! (En dan zijn we helemaal blij).
Is dan het apparaat van de OP niet ook dezelfde met een ander stickertje en wat andere uiterlijke kenmerken? Of bestaan er van OEM-apparaten ook nog eens (slechte) kopieen? Om het verhaal dus nog lastiger te maken razz :p
Light Image
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 20-9-2024
Berichten: 13472
10-2-2005 16:28
Er bestaan van OEM merken ook nog slechte kopieën. Ook kan een "merk" vaak kiezen uit verschillende opties, A of B keuze e.d...
-- Pardon my French, I'm Dutch --
SwojStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 21-1-2005
Laatste: 21-11-2010
Berichten: 31
10-2-2005 16:50
Men kan een reset van dat kastje uitvoeren. Een totalen hardware-reset zonder dus aan de banken en scenes te komen.
Ik heb hem hier niet direct bij mij liggen maar als ik het mij goed herinner dan is het:

Het apparaat uitschakelen
knoppen mode en auto/dell indrukken en houden
en dan het apparaat weer inschakelen.
Nu zouden alle led's 2 maal moeten knipperen.
Dat is een hardware-reset.

Nogmaals, ik heb hem hier niet bij mij liggen maar ik denk dat het dat is...
mvg
MarkyStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 4-6-2010
Berichten: 124
11-2-2005 16:29
OEM producten ZIEN er heel dikwijls identiek uit maar ZIJN het daarom nog niet... wink ;)
Bepaalde merken/importeurs kijken naar de concurrentie, zien dat iets lekker loopt en kopen dan zelf dat product in.
Wat ze dan meestal vergeten is om die producten zelf grondig te testen en/of verbeteringen aan te brengen.
Zo gebeurt het dikwijls dat een product er uiterlijk identiek uit ziet maar dat er binnenin grote hardware en/of software verschillen zijn.
Net die dingen onderscheiden dikwijls het kaf van het koren.
Als je iets koopt moet je ook telkens even natrekken of het betreffende merk wel over een goede technische dienst beschikt.
Als een zelfde product bij het ene merk duurder is dan bij het andere dan is de oorzaak heel dikwijls (niet altijd) te vinden in een betere service na verkoop.
Investeren in onderdelen en geschoold personeel kost nu eenmaal geld.

Als argeloze gebruiker denk je daar niet altijd aan en dan gebeurt het regelmatig dat "goedkoper" op termijn wel eens "duurder" blijkt te zijn...

Think about it when you buy!
FractionStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 9-2-2005
Laatste: 17-3-2005
Berichten: 4
27-2-2005 21:33
Terug naar de leverancier geweest en heb zo een nieuwe gekregen. De producent kent dit probleem ook niet en was blij met de reactie (WAW PRO SOUND & LIGHTING SYSTEM SDN. BHD )Zouden ook de defecte unit bekijken en later een keer verslag over uitbrengen. Thxxx voor de reacties

Terug naar forum Reageer (zonder quote)