Forum > Off-Zone

SL800CDJ en herken de homo

(278 reacties. Pagina 7 van 28)
Moderator(s): Dré
BazzzzStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-1-2005
Laatste: 17-8-2011
4-2-2005 11:19
Wat dachten jullie ervan om het stroboscopisch ledje te vervangen door een UV-led.
Correct me if I'm wrong.. Maar zie je dan nix meer terug van je stippen. Met andere woorden: wel pitchen maar niet terug zien in stippen???
En de stipjes op de platter ook fluor-roze te maken?
das wel een lache idee.. moet de strobe letje wel wit zijn.. Of nog mooier een black light strobe shocked 8O
Geld moet rollen en als het niet kan rollen maak er dan een vliegtuigje van zodat het kan vliegen
FredjeStandaard Lid
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
4-2-2005 12:35

-bart- schreef:

Niet dat ik ook maar wat van draaitafels weet, maar om het pimp-my-turntable gehalte te verhogen. Wat dachten jullie ervan om het stroboscopisch ledje te vervangen door een UV-led. En de stipjes op de platter ook fluor-roze te maken?
Dit is voor de ponyTT's,denk zal het ff duidelijk maken voor Rob anders gaan die van mij er zo raar uit zien laugh :D
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
BazzzzStandaard Lid
Sinds: 27-1-2005
Laatste: 17-8-2011
4-2-2005 12:48
Dit is voor de ponyTT's,denk zal het ff duidelijk maken voor Rob anders gaan die van mij er zo raar uit zien
als er roze staat dan is het duidelijk de Technics Pink Pony Edition laugh :D wink ;) razz :p

[edit] veel lezers maar weinig praters... sad :(
Geld moet rollen en als het niet kan rollen maak er dan een vliegtuigje van zodat het kan vliegen
ReindStandaard Lid
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
4-2-2005 14:34

-bart- schreef:

Wat dachten jullie ervan om het stroboscopisch ledje te vervangen door een UV-led. En de stipjes op de platter ook fluor-roze te maken?
Dat zou pas echt compleet van de pot af gerukt zijn........

Ik ga wel ver maar zo ver is me net weer iets te. Anders ga ik straks nog aan mezelf twijvelen wink ;)

Vandaag overigens mijn meubel weer helemaal netjes zwart gemaakt. Zijdeglans zwart wel te verstaan.
Zo springen de roze draaitafels er straks lekker uit. Meteen ff alle schroeven verzinkt in het meubel en in plaats van de normale metaal kleur schroeven nette zwarte gepakt.

Steun voor de cd speler aan de muur (TV Steun) met een mooi plankje er op in het formaat van de toekomstige cd speler (CDJ1000) die ik weg kan draaien van het meubel.
Alle kabels netjes weg gewerkt en een contactdoos in het meubel verwerkt.

Nu alleen nog ff een prikpaneel voor RCA pluggen zodat als ik er ff een keer snel iets bij wil pluggen ik niet de mixer uit het meubel hoef te trekken.
Iemand toevallig een adresje voor een RCA paneel? Dre heeft ze niet in de webshop staan namelijk sad :(

Ik ben er dus helemaal klaar voor als de draaitafels straks weer terug komen. happy :)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
DiederikStandaard Lid
Sinds: 20-5-2003
Laatste: 3-2-2021
5-2-2005 20:16

Reind schreef:

Nu alleen nog ff een prikpaneel voor RCA pluggen zodat als ik er ff een keer snel iets bij wil pluggen ik niet de mixer uit het meubel hoef te trekken.
Iemand toevallig een adresje voor een RCA paneel? Dre heeft ze niet in de webshop staan namelijk sad :(
Ooit gedacht aan een 1 HE 19" paneeltje met daarin een aantal D-type RCA connectoren? Vind ik persoonlijk erg netjes en zijn ook lekker stevig. D-type RCA's heeft Neutrik (hoe kan het ook anders) in z'n assortiment. 19" 1HE is verkrijgbaar tot maximaal 16 gaten in één paneel mocht 8 te weinig zijn (8, 12 en 16 zijn verkrijgbaar). Mocht Dré aan beiden niet kunnen komen (lijkt me stug) mail me dan ff voor een adresje, vind het niet gepast om dat hier neer te zetten.
Wat nu heel gewoon is, was ooit een revolutie
JeroenVDVVIP Lid
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
5-2-2005 23:24
Ik mag niet vloeken, maar Skytronic heeft standaard RCA-paneeltjes, kwam ze laatst toevallig tegen.

https://www.skytronic.com/nl/prod/search.php?s=755.410

tot 8x RCA op 1 kunstof montageplaat. Misschien iets voor jou?
Light Image
DiederikStandaard Lid
Sinds: 20-5-2003
Laatste: 3-2-2021
5-2-2005 23:43
Ik heb die paneeltjes zelf ook in gebruik op een patchpaneeltje. Persoonlijk vind ik de kwaliteit niet echt daverend (wat wil je voor dat geld), vooral niet als het wat vaker los- en vast moet. Vandaar dus mijn advies om voor een 19" paneeltje te gaan.

Diederik.
Wat nu heel gewoon is, was ooit een revolutie
JeroenVDVVIP Lid
6-2-2005 00:26

Diederik schreef:

Ik heb die paneeltjes zelf ook in gebruik op een patchpaneeltje. Persoonlijk vind ik de kwaliteit niet echt daverend (wat wil je voor dat geld), vooral niet als het wat vaker los- en vast moet. Vandaar dus mijn advies om voor een 19" paneeltje te gaan.

Diederik.
OK, goed argument. Heb zelf die paneeltjes nooit gebruikt, maar leek me voor vaste installatie wel voldoende. Echter, praktijkervaring kan ik niet tegen op wink ;) Nadeel is namelijk dat die Neutrik-onderdelen relatief ontzettend duur zijn.
Light Image
NijhuisrVIP Lid
Sinds: 10-3-2003
Laatste: 10-9-2024
6-2-2005 00:29
De TT's van Fredje zijn af, en ja ze zijn VET! maar heb nog geen foto's, morgen anders deze week.

oranje strobe en toeren knoppen led en een rode pitchled.

De roze worden afgemaakt als de stickers binnen zijn, dit worden zwarte.
Leviathan, Lord of the Labyrinth!!...
JeroenVDVVIP Lid
6-2-2005 00:32

nijhuisr schreef:

De TT's van Fredje zijn af, en ja ze zijn VET! maar heb nog geen foto's, morgen anders deze week.

oranje strobe en toeren knoppen led en een rode pitchled.

De roze worden afgemaakt als de stickers binnen zijn, dit worden zwarte.
Ik ben ontzettend benieuwd!!

Blijkbaar is het nachtwerk geworden? wink ;)
Light Image

Terug naar forum Reageer (zonder quote)