Forum > Licht

Scanwall

(33 reacties. Pagina 4 van 4)
Moderator(s): Dré
PkStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 17-4-2004
Laatste: 16-9-2015
6-1-2005 19:35
T, wat zou je gebruiken als scanwall (cirkel?)
en nog vraagje, die cirkel huur je in dacht ik he?
It's a jam for the ladiez!
Big bangVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-11-2003
Laatste: 22-9-2024
6-1-2005 20:55

kvm schreef:

*knip*

Ja, en de teksten op doek projecteren? (wat midden in de zaal hangt?) Het is speciaal doek, geen idee echter hoe het heet.Gaasdoek?

Martin.
Gaasdoek is van dat grofgeven doek, waar je soms wel door heen kunt kijkenen soms niet, dit is dan heel erg afhankelijk van of en hoe er licht op valt. Wordt vaker in theater gebruikt. Ik denk idd dat dit het doek is wat jij bedoeld. (ik heb geen ervaring met lasers die erop schijnen. Met beamers er op gaat echter prima weet ik en met lasers verwacht ik ook geen problemen.)
It's time to play the music, It's time to light the lights..
Pro RentalStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 5-6-2004
Laatste: 16-5-2017
6-1-2005 21:50
Die cirkel hebben we zelf staan pk. We zouden onze tekst dan schrijven op de andere kant van de zaal, want we beschikken niet over een gaasdoek. Alhoewel ik wel eens graag zou willen weten hoeveel dit kost....

Aan die cirkel zouden we dan gewoon onze andere 8 scanners hangen ( emotions en oblivion's). De space 250's gebruiken voor onze scanwall. En onze moving heads, gewoon aan onze 'carré'.
TW AUDiO - Powersoft - Pioneer - VMB - Duratruss - Briteq - Contest Lighting - Showtec - ...
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
6-1-2005 22:09

big bang schreef:

Gaasdoek is van dat grofgeven doek, waar je soms wel door heen kunt kijkenen soms niet, dit is dan heel erg afhankelijk van of en hoe er licht op valt. [KNIP]
Klopt, of dit het doek is wat ze ook met lasers gebruiken is echter niet bekend. Ik heb dit gezien met een presentatie van Tarm lasers, beams (tunnels e.d.) gewoon de zaal in en Graphics (vliegende vogel en teksten) op dit doek projecteren. (wat hoog in de zaal hangt).
Dan komen je graphics ook beter over.

Martin.
kvm entertainment

Terug naar forum Reageer (zonder quote)