Forum > Geluid

Vervelende harde piep uit Xone:62

(70 reacties. Pagina 7 van 8)
Moderator(s): Dré
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 3-7-2024
Berichten: 13459
18-12-2004 15:48

ArneH schreef:

Ik heb niet alle pagina's gelezen maar:
Dat stopt je niet om toch je mening te geven???

Beetje vreemd vind je zelf ook niet?

Het gaat hier om een buitenlandse A&H mixer. De Nederlandse importeur (die het vuur uit z'n sloffen loopt voor HAAR klanten) valt hier dus NIETS te verwijten!!!
-- Pardon my French, I'm Dutch --
H.Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-10-2003
Laatste: 17-12-2009
Berichten: 326
18-12-2004 15:50
Dré, zou jij me wat adviseren te doen? of kan ik gewoon niks doen... moet ik dit maar goed vinden?
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 3-7-2024
Berichten: 13459
18-12-2004 15:51
Het is een Duitse leverancier toch? Die kun je aanklagen in het land van vestiging van die leverancier. Zie je ook nog eens wat van Duitsland...
-- Pardon my French, I'm Dutch --
H.Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-10-2003
Laatste: 17-12-2009
Berichten: 326
18-12-2004 15:54
1 x bewerkt. Laatst door H. op 18-12-2004 16:04

Dré schreef:

Het is een Duitse leverancier toch? Die kun je aanklagen in het land van vestiging van die leverancier. Zie je ook nog eens wat van Duitsland...
duitsers... sneaky :Vshut up :Xlaugh :D

in ieder geval zou ik iedereen afraden om in duitsland nog wat van allen&heath te kopen (die importeur gaat over meerdere).

maar... dit wil niet zeggen dat alles wat je in duitsland koopt slecht is en dat de service in duitsland slecht is, dat is per zaak verschillend uiteraard happy :)
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 3-7-2024
Berichten: 13459
18-12-2004 15:56
Net als in Nederland...

Alleen heb je in Nederland (mits gekocht bij een officiële dealer!!!) nog altijd het recht achter je. Dat wordt al snel een stuk minder als je over de grens gaat shoppen. Zeker recht KRIJGEN zal in zulke gevallen een slepende zaak worden.

Blijft vreemd dat de Duitse importeur (ALS ze daar tenminste vandaan komen...) ze niet gewoon op de plank heeft liggen.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
H.Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-10-2003
Laatste: 17-12-2009
Berichten: 326
18-12-2004 15:58
eigenlijk zou je van ieder product moeten weten wie de importeur is en of die goed is... maarja... dat doet ook niemand, want dat zou wel erg veel werk zijn om dat voor alles wat je koopt uit te zoeken.
ArneHStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-12-2004
Laatste: 5-5-2005
Berichten: 9
18-12-2004 16:09

Dré schreef:

ArneH schreef:

Ik heb niet alle pagina's gelezen maar:
Dat stopt je niet om toch je mening te geven???

Beetje vreemd vind je zelf ook niet?

Het gaat hier om een buitenlandse A&H mixer. De Nederlandse importeur (die het vuur uit z'n sloffen loopt voor HAAR klanten) valt hier dus NIETS te verwijten!!!
Wie zegt dat ik het over de NL - importeur heb??
Ik zeg dat de importeur (in het algemeen dus) iets te verwijten valt.
Je koopt een product met garantie. Nu is het stuk dus dan mag je redelijkerwijs verwachten dat de importeur (algemeen) of fabriek het voor je oplost toch?
Worldwide Party People Manifesto
ArneHStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-12-2004
Laatste: 5-5-2005
Berichten: 9
18-12-2004 16:26
Excuus voor het gerezen onbegrip, zal proberen in vervolg duidelijker te zijn.
Worldwide Party People Manifesto
H.Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-10-2003
Laatste: 17-12-2009
Berichten: 326
20-12-2004 12:18
Ik ga een brief schrijven naar de duitse importeur, allen & heath en de muziekwinkel. Zodat ze tenminste weten hoe ik erover denk... Allen & Heath neem ik niks kwalijk, maar ze mogen wel weten wat voor een k*t importeur ze hebben happy :)
H.Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-10-2003
Laatste: 17-12-2009
Berichten: 326
4-5-2005 16:16
Ondertussen is het probleem (zo goed als opgelost).

Ik heb na 9 !!! maanden geen mixer te hebben gehad eindelijk een gloednieuwe xone:62 ontvangen. Volgens de winkel is het nou opgelost maar ik vind dat ze nog wat goed te maken hebben en ik onderhandel er ook nog over. Het is niet dat ik er zoveel mogelijk uit probeer te halen, maar ze hebben echt een grote fout gemaakt.

Wat blijkt nu het probleem te zijn: Er was 1 medewerker die hierover ging die probeerde dit probleem via de garantie te regelen, zodat de winkel geen schade zou hebben. En opeens komt er een andere medewerkster die het probleem binnen een week oplost. Ik heb nu dus eindelijk mijn mixer weer.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)