Het grote drive-in show woordenboek
(63 reacties. Pagina 3 van 7)Moderator(s): Dré
Mr. EdieStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 1-6-2003 Laatste: 6-5-2015 Berichten: 1532 | 4-12-2004 18:00 |
Beste vind ik nog; "Onze toekomstige apparatuur;" Ofwel; we moeten nog even met onze shit apparatuur verder, maar ooit krijgen we ook GOED spul.. | |
KVMVIP Lid (†) Uit: Nederland Sinds: 20-11-2003 Laatste: 8-12-2009 Berichten: 3843 | 4-12-2004 18:33 |
Ze zijn nog veel leuker te vinden, We maken gebruik van o.a. deze merken apparatuur: Dan volgt er een indrukwekkende lijst van professionele merknamen. >Lees daar wij zelf vrijwel niets hebben op pro gebied huren wij bij een professioneel verhuurbedrijf. Martin. | |
kvm entertainment | |
DjFxStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 27-4-2004 Laatste: 9-6-2013 Berichten: 157 | 4-12-2004 19:03 |
Ook nog ff op jacht geweest "Wij kunnen ons geluid en licht op elk feest aanpassen" Jah, de ruime keuze uit: wel geluid/licht of geen geluid/licht | |
Joost Standaard Lid Uit: Nederland Sinds: 26-2-2002 Laatste: 15-7-2014 Berichten: 466 | 4-12-2004 21:17 |
"Dankzij jarenlang on the road ervaring zijn wij de ideale partner in de verzorging van het licht en geluid" En wat nou als je echt al 10 jaar bezig bent? Betekent: wij zijn pas net begonnen! "met onze behringerset kunnen we 1000 man aan." Als je maar genoeg neerzet Oeps nul te veel Het gaat erom dat de geplaatste tekst de lading NAAR WERKELIJKHEID dekt. Mee eens, maar jezelf iets groter doen lijken dan dat je bent doet eigenlijk iedereen en is helemaal niets mis mee zolang je het ook kan verwezelijken wat je belooft op je site. Daar gaan nogal wat personen de mist in.En Miel, in jouw post ben je echt (één?) bepaald bedrijf aan het affikken. Allemaal wel erg makkelijk om (zonder dat ze kunnen weerleggen) drive-in bedrijven de grond in te boren. Zou het persoonlijk niet erg waarderen als ik zoiets over mijn site zou lezen. Maar misschien moet ik dit alles maar met een knipoog bekijken, niet? | |
I'll tell ya what. I'll do it for a caravan. | |
DjFxStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 27-4-2004 Laatste: 9-6-2013 Berichten: 157 | 4-12-2004 21:18 |
2 x bewerkt. Laatst door Victor op 4-12-2004 22:41 [edit]W8 nog ff met verwijderen mod, ik wil eerst ff lezen wat ie er neer zou zetten [/edit] Edit Mod: Sorry, toch verwijderd. Dutchspider heeft kennelijk nog steeds de opzet van dit topic niet begrepen, dus gaan we er ook niet op wachten wat hij op jouw site zou zetten! | |
LarzzzieStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 18-7-2003 Laatste: 30-10-2012 Berichten: 307 | 4-12-2004 21:22 |
2 x bewerkt. Laatst door Larzzzie op 4-12-2004 21:26 marktplaats... tss..:" te koop aangeboden - **** drive-in show - **** drivein show geeft gezellige en sfeervolle feesten. Voor een prijs van 25 euro. ... Te Huur, **** drive-in show. ... " ofwel: we komen met 3 vriendjes voor het eerst op je feest draaien met twee cd spelers en een hifi versterker van opa en de knalboxen van papa. Ook hebben we een mooie moonflower, hier op marktplaats gevonden [edit] even de naam veranderd in **** wel zo netjes [/edit] | |
LarzzzieStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 18-7-2003 Laatste: 30-10-2012 Berichten: 307 | 4-12-2004 21:25 |
óók wel leuk na de site van **** te hebben bezocht: " En nu? We hebben op veel sites gekeken voor lichten enz. We waren het eerst geslaagd op www.marktplaats.nl een leuk flikkerlicht gezien. Maar dat is natuurlijk niet genoeg. Wat dacht je van boxen haha.. www.conrad.com prachtige boxen zien staan met 500 watt vermogen. Na lang zoeken op internet kwamen we op www.musicandlight.nl mooie rookmachine gekocht met 1liter vloeistof. Leuk sinterklaas cadeautje toch? En ook nog op www.elektro-online.nl een laser , mushroom flikkerlicht en een showtech tubemoon. Dat zijn de materialen voor wat we nu hebben. En er komt natuurlijk meer. En langzamer hand hebben we ook platen gekocht voor de Draaitafel. Prachtig ding geworden! ( foto ). Zo werd ook de internet site gemaakt door***** zijn neef: ***** En komen we weer bij nu. " HÚN wil ik voor mijn feestje :-) (mods; de namen van de "leveranciers" zeggen alweer ´s genoeg,ik weet niet of dré ze hier wil hebben anders edit ik ´m even... ) | |
DréAdministrator Uit: Nederland Sinds: 17-11-2001 Laatste: 19-11-2024 Berichten: 13473 | 4-12-2004 22:38 |
Didier_S schreef: Komaan roberto, niet te serieus opnemen dit topic . Als de Nederlanders ons, brave Belgen, belachelijk maken, dan is dat ook gewoon voor de grap? Hoop ik . Idem in de andere richting, als wij grappen maken over jullie gierigheid, weet iedereen toch ook wel dat daar niets serieus aan bedoeld is? Of toch? | |
-- Pardon my French, I'm Dutch -- | |
IdeedeluxeStandaard Lid Uit: Anders Sinds: 4-6-2003 Laatste: 29-7-2017 Berichten: 853 | 4-12-2004 23:14 |
" Wij zijn thuis in iedere muziekstijl en periode " Maar we draaien toch nog het liefst Hardstyle en Hardcore, want we draaien niet voor uw gezelligheid, maar voor ons eigen gerief...... John | |
I am a TimeDriver! | |
Big bangVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 4-11-2003 Laatste: 22-9-2024 Berichten: 2389 | 5-12-2004 01:56 |
deze kom ik ook vaak tegen: deze / onze drive in show is eigenlijk een uit de hand gelopen hobby lees 9 van de 10 keer (niet altijd dus): we zijn nog steeds hobbyisten maar komen de nu achter dat het een dure hobby is / we zijn nog steeds niet professioneel. Nu ben ik zlef ook een hobbyist (ik doe het puur voor mn lol en verdien er niks op uiteindelijk) maar doe je dan ook niet voor alsof je een opleiding heb gehad oid en laat het terrein waarop je niet bekwaam genoeg bent over aan iemand anders... | |
It's time to play the music, It's time to light the lights.. |
Terug naar forum Afgesloten topic