Forum > Geluid

Final Scratch 2

(155 reacties. Pagina 6 van 16)
Moderator(s): Dré
XLZStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-11-2004
Laatste: 7-12-2004
Berichten: 19
18-11-2004 18:22
Ik heb zelf FS 1,5 en dit werkt nog steeds niet goed. Heb net een nieuwe ibook met alles extra gekocht en NOG werkt het niet. Ben al een jaar bezig en blijf teleurgesteld. Ik ben proffesioneel dj en soms valt mijn setup gewoon uit tijdens mijn set. HEEL ERG IRRITANT! Ik ben echt des duivels over die trade in policy van Stanton. Het verschil tussen de FS2 en FS1.5 (beide tegen nieuweaarde) ligt sowieso al op 200 dollar. En mij willen ze afschepen met een korting van 200 dollar? Echt niet, ik heb mijn advocaat hier al opgezet, ik wil als voorbeeld dienen vbooor een hele GROTE groep boze klanten en (niet)gebruikers van FS 1.5.

Ik heb Stanton dan ook herhaaldelijk om opheldering gevraagd. Om er uiteindelijk niks van terug te horen.

Herken jij jezelf in mijn verhaal stuur dan even een mailtje naar xtralarz@punkass.com en dan zorgen we dat wij iedereen tee pakken krijgen die net zo boos is als wij en zo mischien Stanton en NI tot andere gedachten kunnen krijgen.
-- ALWAYS OUTNUMBERED NEVER SCARED --
XLZStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-11-2004
Laatste: 7-12-2004
Berichten: 19
18-11-2004 18:44
Ik heb dus zon nieuwe IBOOK G4 gekocht met alle extra's en alles geinstallerd osx 10.3.6 en fs 1.5.3 en NOG WERKT HET NIET ZOALS HET ZOU MOETEN WERKEN!!! heb vaak in clubs wegvallers van het signaal, en dan ligt het ECHT niet aan de naalden en of kabels want ik neem altijd zelf nieuwe naalden mee naar gigs. Ik vindt die tradein policy ook echt bizar. alsnog 400 dokken, mazzel. Ik heb inmiddels 300 clanke cdr's besteld en een cd map, ik flikker die hele FS zooi gewoon bij t huisvuil. Te onstabiel + een bedrijf wat je naait waar je bij staat. Stanton en NI kunnen van mij de pot op. Ben nu al 1,5 jaar bezig op ndie sjit werkend te krijgen en na drie notebooks verder te zijn werkt het nog niet. Duidelijke zaak toch?
-- ALWAYS OUTNUMBERED NEVER SCARED --
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
18-11-2004 19:31

Geiz schreef:

Begin me nu echt beetje te verbazen over de prijzen.. 600 dollar (460 euro) tegenover 900 euro in de EU... Blijf het belachelijk vinden dat het in europa gewoon 2x zo duur is op dit moment. Vraag me af wanneer dit omlaag gaat en met hoeveel.
laugh :D
Met veel dingen uit america zie je dit, misschien verhuizen?
Het punt is dat je ook verzendkosten en invoerrechten moet betalen dus rond de 2x zo duur is vaak het geval, niets bijzonders.

Martin.
kvm entertainment
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
18-11-2004 23:46

XLZ schreef:

proffesioneel
Professioneel...

Verder wordt mij uit dit verhaal niet duidelijk waarom je systeem niet stabiel is. Te weinig info van jouw kant en wellicht te weinig kennis van deze kant. Geen idee dus hoe terecht je klacht is.

Maar ik snap je frustratie en hoop dat je eruit komt.
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
19-11-2004 01:50

XLZ schreef:

Ik heb dus zon nieuwe IBOOK G4 gekocht met alle extra's en alles geinstallerd osx 10.3.6 en fs 1.5.3 en NOG WERKT HET NIET ZOALS HET ZOU MOETEN WERKEN!!! heb vaak in clubs wegvallers van het signaal, en dan ligt het ECHT niet aan de naalden en of kabels want ik neem altijd zelf nieuwe naalden mee naar gigs. Ik vindt die tradein policy ook echt bizar. alsnog 400 dokken, mazzel. Ik heb inmiddels 300 clanke cdr's besteld en een cd map, ik flikker die hele FS zooi gewoon bij t huisvuil. Te onstabiel + een bedrijf wat je naait waar je bij staat. Stanton en NI kunnen van mij de pot op. Ben nu al 1,5 jaar bezig op ndie sjit werkend te krijgen en na drie notebooks verder te zijn werkt het nog niet. Duidelijke zaak toch?
De fout ligt in 90% van de gevallen bij de user die het systeem niet goed kan configureren.

Ik heb zelf ook een tijdje met het spul gedraaid en als je een goede install maakt en je OS een beetje schoon houd krijg je het systeem niet zomaar op zijn bek.

Even een vraagje tussendoor -> wat voor element gebruik je? (daar zit namelijk een deel van het geheim in om een goed werkende final scatch te krijgen wink ;) )
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
XLZStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-11-2004
Laatste: 7-12-2004
Berichten: 19
19-11-2004 11:04
Ik gebruik in de club een shure m477 en thuis stanton 500. Maar bij beide geeft die het probleem. En over de installatie en user opmerking; ik heb een clean install gedaan van een zeer beperkte osx 10.3.5 zonder alle toeters en bellen. Ik heb mijn muziek op een aparte partitie gezet en ik heb alle mp3 eerst geanalyseerd voordat ik FS gebruikt heb. Mijn IBOOK vindt bij het in en uitpluggen van mijn scratchamp biede kanalen (A&B) als externe usb geluidskaart maar toch wil het signaal op een van de twee kanalen nog wel eens wegvallen. Het lijkt mij in dit geval een hardwarematig probleem.

PS ik heb ook al verscheidene usb kabels geprobeerd; goldplated, originele en nog een vijftal andere.
-- ALWAYS OUTNUMBERED NEVER SCARED --
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 13472
19-11-2004 11:10
Edit Mod: Doordat je nu in dit topic ook een reactie hebt geplaatst over het trade in verhaal is het andere topic verwijderd (geen nut om 2 topics over hetzelfde te hebben).
-- Pardon my French, I'm Dutch --
XLZStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-11-2004
Laatste: 7-12-2004
Berichten: 19
19-11-2004 11:11

kvm schreef:

Met veel dingen uit america zie je dit, misschien verhuizen?
Het punt is dat je ook verzendkosten en invoerrechten moet betalen dus rond de 2x zo duur is vaak het geval, niets bijzonders.
Martin.
Je kan, als je even je best doet om goed cotact te maken, een bedrijf in AMERIKA vinden die een lager bedrag op de pakbon zet waardoor de invoerechten een heeeel stuk lager uitvallen. Dan kan je dus een FS2 kopen voor nog geen 600 euro. Het enige is dat je geen support krijgt in Nederland met hartdware problemen. Zoals ik nu dus.

Maar het is drinken of verzuipen in dit geval!
-- ALWAYS OUTNUMBERED NEVER SCARED --
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
19-11-2004 11:13
En nu ben je dus aan het verzuipen sad :( .
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 13472
19-11-2004 11:14

XLZ schreef:

Ik heb zelf FS 1,5 en dit werkt nog steeds niet goed. Heb net een nieuwe ibook met alles extra gekocht en NOG werkt het niet. Ben al een jaar bezig en blijf teleurgesteld. Ik ben proffesioneel dj en soms valt mijn setup gewoon uit tijdens mijn set. HEEL ERG IRRITANT!
Let goed op dat het normaal afspelen van platen (bij aangesloten FS box en computer) goed is. Geen hoorbare brom en geen hoorbare storing. Als je WEL last hebt van storing dan heb je wellicht een aardlus. FS 1.X is daar gewoon HEEL erg nukkig in (helaas) MAAR is uiteindelijk altijd goed werkend te krijgen (soms door toevoeging van wat lapmiddelen).
Ik ben echt des duivels over die trade in policy van Stanton. Het verschil tussen de FS2 en FS1.5 (beide tegen nieuweaarde) ligt sowieso al op 200 dollar. En mij willen ze afschepen met een korting van 200 dollar? Echt niet, ik heb mijn advocaat hier al opgezet, ik wil als voorbeeld dienen vbooor een hele GROTE groep boze klanten en (niet)gebruikers van FS 1.5.
In Nederland is er nog helemaal GEEN sprake van een trade in policy op dit moment. Je kunt je daar over opwinden MAAR volgens mij is een fabrikant dat ook niet verplicht. Zo wel dan zou ik graag van Pioneer een trade-in willen van een setje CDJ-500's op een setje CDJ-800's (is namelijk eigenlijk dezelfde gedachte...).
Ik heb Stanton dan ook herhaaldelijk om opheldering gevraagd. Om er uiteindelijk niks van terug te horen.
En wat was de reactie van je dealer? Gaat het hier om een in Nederland gekocht product van een Nederlandse Stanton dealer? Als het bijvoorbeeld gaat om een USA versie dan kun je wellicht beter je oproep plaatsen in een USA forum... Gaat het om een Duitsland product dan kun je wellicht beter je oproep plaatsen in een Duits forum.

[Edit]Het gaat dus om een USA product. Ik zou je willen verzoeken in dat geval je verhaal te plaatsen in een USA forum en niet op een Nederlands forum![/Edit]
-- Pardon my French, I'm Dutch --

Terug naar forum Reageer (zonder quote)