Forum > Off-Zone

missers

(74 reacties. Pagina 7 van 8)
Moderator(s): Dré
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
8-9-2004 23:25
Zeker-helemaal retro!!

Mij mag je mailen hoor wink ;)
groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 31-10-2024
8-9-2004 23:32
Vooral die echte met die ronde draaischijven.....
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
KVMVIP Lid (†)
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
9-9-2004 21:54

Tom schreef:

vloeistofdiaprojector zijn liefhebbers voor!
Ja, is bekend. Probleem is echter dat het in verhouding tot wat het apparaat gekost heeft geen dr#l meer opbrengt.

Projector (rank tutor) was iets van 2100 gulden en die ronde dia schijven rond de 75 gulden per stuk. (ik heb er geloof ik een stuk of 6)
Apparaat is in demo z.g.a.n. staat in orginele piepschuim doos.
Maar ...ik dump vrijwel weinig / niets, onder het motto het vreet geen brood, en je kan niet weten of je het ooit nog gebruikt. Voor die enkele keer dat er een jaren 70 party o.i.d. gehouden wordt dan heb ik nog een "hot" item. (vorig jaar met het foudte feestje een hoop "oud" discomateriaal meegehad)
Folder info :
home.tiscali.nl/~7465/disco/projector.jpg
Laser effect moet je natuurlijk ruim zien.
Maar een zwart plaatje met zeer dunne gekleurde streepjes (lee filter) geeft het inderdaad een tunnel effect.

[edit schreef:

fredje schreef:

Zeker-helemaal retro!!

Mij mag je mailen hoor wink ;)
groet
jij spaart ook alles wink ;) Ik zit regelmatig bij je in de buurt, Bloemendaal/Overveen, Aerdenhout maar helaas fred zie bovenstaande tekst.
En voor de liefhebbers vooral nr 96 deed het goed!
home.tiscali.nl/~7465/disco/schijf96.jpg

Martin.
kvm entertainment
FredjeStandaard Lid
10-9-2004 00:09
Hoi,

Hier zou inderdaad sprake zijn van ...willen hebben ashamed :$
Voor Prive,voor speciale feestjes in eigen kring.
En dan zit je me ook nog lekker te maken met de tekst-ik zit regelmatig bij je in de buurt,etc sneaky :V

Je weet het nu,komt er een dag dat het in de weg ligt
dan weet je...
Prive gebruik en willen hebben!
Mocht het nou allemaal goed gaan bij de Hartekamp en je bent eens in de buurt tijdens het verzorgen van een party
-wip ff binnen.

groet
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 31-10-2024
10-9-2004 00:11
Hij zou ook in mijn drive in niet misstaan.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
FredjeStandaard Lid
10-9-2004 00:16
Wie weet laugh :D
Foxy musicStandaard Lid
Sinds: 23-4-2004
Laatste: 9-8-2010
10-9-2004 02:12
jammer dat die dingen niet meer gereproduceerd worden,gelukkig heb ik er ooit een gevonden,maar helaas met maar 2 schijven,1 pin up(volgens mij nr 69) en eentje met astronauten of zoiets.
Wat gooi je van de hoogste trap...
Foxy musicStandaard Lid
Sinds: 23-4-2004
Laatste: 9-8-2010
10-9-2004 02:16

kvm schreef:

foxy music schreef:

daar heb je een punt dre, huur af en toe wel eens een extra ev setje hier in de buurt(vd berk) en tot nu toe is dat altijd goed bevallen,meestal huur ik de rx 118 set als extra setje.maar die vindt ik voor mezelf te klein.vandaar dat mijn keus is gevallen op de grote rx set.heb vroeger ook met jbl en stage accompany gedraaid,was ook best goed,maar ben zelf niet zo'n jbl freak.
Twan vd Berk heeft vast nog wel een occasion mt2 setje.

Ik zou overigens eerder voor een EV set gaan als voor een Ohm set. Bovendien behoud een occasion EV set een betere verkoopwaarde. Een Ohm set is na een paar jaar niet zoveel meer waard.

Martin.
blijf toch maar bij ev,ondanks wat problemen.
heb hoogst waarschijnlijk een set rx gekocht(4x rx118 sub en 2x rx 212/75.)
kan m'n eliminator kw/i setje in de verkoop.
Wat gooi je van de hoogste trap...
DjFxStandaard Lid
Sinds: 27-4-2004
Laatste: 9-6-2013
10-9-2004 15:40

Daan86 schreef:

mijn grootste "misser":

350 watt speakers van de gamma... voor wel €24.95.
Meest onzinnige aankoop ooit aangezien er al 2 goede sony speakers staan en 2 uitstekende B&W speakers.
Ach twas eiglijk alleen maar voor 't zicht.

Nu hebben ze wel een tweede (gelukkige) eigenaar gekregen, mijn buurjongetje. Hij wilde ze graag hebben dus mocht hij ze meenemen.
Volgens mij komt er alleen herie u/it die gamma 'melkpakes' , dan geluid wink ;)
Denk eerder leuk voor op een slaapkamer ofzo.

Mijn misser
Me moonflower, ik vind het wel zo'n gigantich graf ding, die muziek moet heel hard staan voor ie is zijn heeft op te gaan 'bewegen' kostte toch 35 euro, en er zit geen eens een volume knopje achter op het effect, jah eerste licht.
Verder geeft ie zow hardstike weinig licht, en zodra je een mushroom aanzet zie je hem gewoon niet meer, misschien is een moonflower leuk op een licht/witte muur, maar niet voor op de vloer met meerdere lichteffect, 1 meevaller met dit effect: kreeg gratis de lamp er bij, en nu na 8 maanden, doet ie het nog steeds

Groeten
DJ.TStandaard Lid
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 17-9-2024
10-9-2004 15:46
Een moonflower is ook eigenlijk bedoeld om een saai vlak een leukigheidje mee te geven, meer moet je er niet mee willen doen.
En no offence maar die speakertjes die je eerst had kwam ook bijna geen geluid uit dus dan moet het inderdaad wat harder staan wink ;)
Darth Crossfader

Terug naar forum Reageer (zonder quote)