beeld effecten
(24 reacties. Pagina 2 van 3)Moderator(s): Dré
IdeedeluxeStandaard Lid Uit: Anders Sinds: 4-6-2003 Laatste: 29-7-2017 Berichten: 853 | 20-8-2004 19:02 |
Heb het zelf net even uitgeprobeerd, maak nooit gebruik van de visualisatie van itunes, maar het is inderdaad top. Als je dit naar een beamer zou sturen, zal er niemand zeuren.... Trouwens, het niet-gebruik van Mac is volledig gestoeld op vooroordelen uit een ver verleden, nu er gebruik gemaakt wordt van Panther is dit helemaal verleden tijd, er is geen toepassing die niet meer zonder meer op een mac kan worden uitgevoerd. (Gebruik zelf een PowerMac G4 op 10.3.4) John | |
I am a TimeDriver! | |
GoeieGastStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 28-4-2003 Laatste: 24-1-2010 Berichten: 696 | 20-8-2004 19:13 |
Precies, de nieuwe generatie G5's doen zeker niet onder (imo beter dan) voor een sterke windows PC. | |
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming. | |
IdeedeluxeStandaard Lid Uit: Anders Sinds: 4-6-2003 Laatste: 29-7-2017 Berichten: 853 | 20-8-2004 19:36 |
Alleen de $$$$$$$$$$, daar word ik niet altijd even vrolijk van.......... John | |
I am a TimeDriver! | |
GoeieGastStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 28-4-2003 Laatste: 24-1-2010 Berichten: 696 | 20-8-2004 19:51 |
Nee dat is zeker waar, eigenlijk bijna de enige reden waarom ik voor deze windows heb gekozen. Spyware, om de haverklap vastlopen, virussen heb je gewoon niet of nauwleijks. Spelletjes trouwens ook niet, 1 van de twee redenen voor de aanschaf van deze windows pc. Echter 1 ding dat batterij verhaal van de Ipod zit me dus niet lekker. Ik had centjes gespaard om na de vakantie dat ding te kunnen kopen, nou, daar zie ik dus nu effe lekker vanaf. | |
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming. | |
SStandaard Lid Uit: België Sinds: 31-3-2004 Laatste: 24-4-2018 Berichten: 105 | 20-8-2004 21:43 |
maurice schreef: kijk, ik zoek niet naar een visualizer die zijn er genoeg.. maar in film formaat word het iets lastiger.. *.*mov is leuk maar een klote extentie.. je krijgt het nie tin mpeg en je kan er niks mee.. apple zuigt onwijs, quicktime is troep. alleen de ipod is wel oke!Voor je oorspronkelijk vraag heb ik dus geen pasklaar antwoord, want ik heb er zelf ook al dagen achter gezocht op het web... Alle mooie filmpjes die wat bruikbaar leken hadden de extensie . ram of .mov. Wat wel nog leuk is, zijn de Plugins van Winamp. Daar zitten er een paar hele mooie in (ook tunneltjes), en je kan er 30 (denk ik) presets mee programeren op je pc, zodat je wel een eindje op weg komt. | |
Jazeker | |
KVMVIP Lid (†) Uit: Nederland Sinds: 20-11-2003 Laatste: 8-12-2009 Berichten: 3843 | 20-8-2004 22:52 |
Tom schreef: Dit is trouwens al eens eerder behandeld, ik kan het alleen niet zo gauw vinden.Martin. | |
kvm entertainment | |
TomVIP Lid Uit: Anders Sinds: 3-1-2002 Laatste: 21-11-2024 Berichten: 9490 | 20-8-2004 22:59 |
Dit was hem volgens mij: www.new-line.nl/forum/read/?t=8252 | |
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat. | |
RickEx Lid Uit: Nederland Sinds: 27-2-2003 Laatste: 7-5-2005 Berichten: 118 | 21-8-2004 16:37 |
GoeieGast schreef: ...Echter 1 ding dat batterij verhaal van de Ipod zit me dus niet lekker. Ik had centjes gespaard om na de vakantie dat ding te kunnen kopen, nou, daar zie ik dus nu effe lekker vanaf. Maar dat batterij verhaal valt mee. Als je hem volgens de handleiding en de informatie van de site van apple oplaad gaat mijn iPodje 12 uur mee. Mits ik spellen ga spelen, onnodig in de menu's ga zitten bladeren. enz. nu weer terug naar het topic... | |
Forever Today | |
GoeieGastStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 28-4-2003 Laatste: 24-1-2010 Berichten: 696 | 21-8-2004 17:34 |
Rick schreef: Als je hem volgens de handleiding en de informatie van de site van apple oplaad gaat mijn iPodje 12 uur mee. | |
DacideStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 18-6-2003 Laatste: 31-3-2014 Berichten: 696 | 22-8-2004 21:11 |
Daar sluit ik me volledig bij aan. Ikzelf zit inmiddels alweer zo'n 6 jaar in het grafische wereldje met de daarbij behorende soft- en hardware. Dit alles is in combinatie met een apple. Mijns inzien kan een apple net zoveel (of zelfs nog meer) zonder dat je de algemene problemen hebt, zoals die bij een pc voorkomen. om even terug te komen op iTunes: Download het programma (ook voor pc beschikbaar en kost niets) via deze link: www.apple.com/nl/ilife/itunes/ en probeer dan eens de visualizer uitgebreid uit. met de knoppen Q, W, A, S, Z en X kan je de hele meuk manipuleren. succes [EDIT] deze post slaat op deze post: GoeieGast schreef: maurice schreef: kijk, ik zoek niet naar een visualizer die zijn er genoeg.. maar in film formaat word het iets lastiger.. *.*mov is leuk maar een klote extentie.. je krijgt het nie tin mpeg en je kan er niks mee.. apple zuigt onwijs, quicktime is troep. alleen de ipod is wel oke!Mijn mac had nooit virussen, liep zelden vast etc. Voor grafische en andere professionele ontwerp toestanden is het een prima ding. Waarom denk je dat zoveel mensen het gebruiken? En de Ipod is dus NIET oke, dat batterij verhaal eens gehoord? In de catagorie lul maar raak is deze hoog genomineerd. De visualizer van iTunes is vele malen beter van kwaliteit en kan zonder veel kwaliteitsverlies full screen gezet worden. Ik had niet gezien dat er nog een tweede pagina was. [EDIT] | |
"he who makes a beast of himself escapes the pain of being a man" Dr. Johnson |