Forum > Geluid

Vergelijk topmodellen cd-spelers Denon-Pioneer-Technics

(100 reacties. Pagina 8 van 11)
Moderator(s): Dré
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 16-9-2024
Berichten: 5308
20-5-2004 22:23

DJ Jus schreef:

Maar dre, zou deze speler de nieuwe standaard kunnen worde
We zullen vragen of Dré zijn kristallen bol weer eens oppoetst... sad :(
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
20-5-2004 22:27
Beter is ie denk ik niet. Een Pioneer is ten eerste al veel meer hufterproof als de CDX. Tenminste voor zover ik het heb kunnen zien op Plasa en voor zover je dat in een oog opslag kunt zien.

En een CDJ1000 blijft gewoon een lekkere speler om mee te werken. Geen gedonder met draaiende platters e.d. en een menu waar snel en simpel mee te werken is.
Als ik een draaiende platter wil dan pak ik wel een draaitafel.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
FrisbeeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-12-2002
Laatste: 29-9-2010
Berichten: 377
21-5-2004 09:58

cyberdancer schreef:

filmpje technics-denon-pioneer:
(quicktime)
www.musicv2.com/bank/videos/361_technics01.mov
Het is idd geen goede reclame voor technics maar aan de andere kant is het filmpje ook niet echt betrouwbaar. Die man die het demonsteert is dezelfde die AL die Denon promotie filmpjes heeft gemaakt...

Misschien is dit nog wel een oude versie van dat ding of hebben ze er mee lopen klooien. De mensen van technics horen ook wel dat het voor geen meter klinkt, en de afgelopen maanden was dat ding nog volop in ontwikkeling (bugs ed).

Ik zou dat filmpje maar met een korreltje zout nemen.
NemoAccount Geblokkeerd
Uit: Nederland
Sinds: 15-5-2004
Laatste: 10-7-2004
Berichten: 13
21-5-2004 10:59
Hey Dré zou jij niet de denon S5000, Pioneer CDJ1000 MKII en de Technics SL-DZ1200 Naast elkaar kunnen zetten wink ;) en dan kijken/horen welke scratch het beste klinkt want dat filmpje kan inderdaad nep zijn. En ik hoop dat jij niet liegt over die dingen, zo kunnen we tenminste zeker weten welke de slechste is en weten of de technics echt zo;n poepgeluid heeft. sad :(

En als het kan een filmpje. razz :p
Live is to short to worry
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 16-9-2024
Berichten: 5308
21-5-2004 11:50

Frisbee schreef:

Het is idd geen goede reclame voor technics maar aan de andere kant is het filmpje ook niet echt betrouwbaar. Die man die het demonsteert is dezelfde die AL die Denon promotie filmpjes heeft gemaakt...
Dan is DJ Al wel aardig gebleekt, de laatste tijd laugh :D. Het is dus niet DJ Al, al staat het filmpje wel op zijn site.

Frisbee schreef:

Misschien is dit nog wel een oude versie van dat ding
Er zijn geen oude versies van de SL-DZ1200. Hij is in Amerika net op de markt, nadat de leveringsdatum enkele keren is uitgesteld. De eerdere exemplaren (zoals die op Plasa stond, september 2003) zijn fabrieksexemplaren die niet op de markt zijn gekomen.

Frisbee schreef:

of hebben ze er mee lopen klooien.
Kom nou...

Frisbee schreef:

De mensen van technics horen ook wel dat het voor geen meter klinkt, en de afgelopen maanden was dat ding nog volop in ontwikkeling (bugs ed).
En dus moet de speler nu wel goed zijn? Technics heeft wel meer rommel op de
markt gebracht (die fijne 2-kanaals mixer, hun vorige pro-cdspeler). Ik zeg niet dat de SL-DZ1200 rommel is, maar de naam Technics is zeker geen garantie voor perfectie. Pioneer en Denon hebben ook updates nodig gehad voordat ze waren wat ze nu zijn.
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
NemoAccount Geblokkeerd
Uit: Nederland
Sinds: 15-5-2004
Laatste: 10-7-2004
Berichten: 13
21-5-2004 12:23
1 x bewerkt. Laatst door Dré op 22-5-2004 23:33
Wie zegt dat er een cd in de speler zit er kan ook afgespeeld worden via de SD cart en dat geeft een ander scrach geluid denk ik dan happy :) of is het dom wat ik nu zeg?
Edit Mod: Dré: Quotefix... Je quote een dikke lap tekst en geeft daarna een reply die NIET van toepassing is op die lap tekst
Live is to short to worry
FrisbeeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-12-2002
Laatste: 29-9-2010
Berichten: 377
21-5-2004 12:26
OK, wat Victor zegt lijkt me ook wel wat waarschijnlijker. wink ;)

Toch wel jammer als hij echt zo matig klinkt...
NemoAccount Geblokkeerd
Uit: Nederland
Sinds: 15-5-2004
Laatste: 10-7-2004
Berichten: 13
21-5-2004 15:53
eerlijk gezecht is het geluid van mijn oude skytec spelertjes nog beter echt waar, maar ik ga denk ik die denon kopen.
Live is to short to worry
Dj diëgoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-9-2003
Laatste: 3-2-2010
Berichten: 136
21-5-2004 16:03
Wat misschien een nadeel is aan de CDX is dat je over de speler heen moet buigen (=draaiend plateau) en het is geen klein ding maar misschien heb ik het wel verkeerd.
Who ever said life is short it's the longest goddamn thing you do, are you gonna do something that's longer!
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
21-5-2004 16:44
Ik kwam de nieuwe Technics cd spelers vandaag tegen bij iemand van de platenzaak waar ik vaak kom. Ik heb er ff mee staan spelen en het was best wel verbluffend vergeleken met de laatste keer dat ik ze heb gezien op Plasa.

En ze zien er mooi uit. Al is mijn mening nog steeds (na een uurtje spelen) dat een CDJ1000 en de DNS5000 toch mijn voorkeur hebben.
En wat betreft die draaiende schijf -> Compleet nutteloze en overbodige feature waarvan ik graag zou zien dat ie ook uit kon.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)