Forum > Algemeen Forum

Stel je even voor...

(355 reacties. Pagina 13 van 36)
Moderator(s): Dré
PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-4-2004
Laatste: 30-11-2014
Berichten: 1105
29-4-2004 10:02
nouw, laat ik mezelf ook dan maar even voorstellen,

mijn nickname is pietje! maar eigenlijk heet ik gewoon jeroen.
ben 18 jaar en inmiddels alweer 4 jaar bezig met m'n drive-in :)

wil je nog meer van me weten? vraag het maar razz :p

later!
UnsubduedStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 29-4-2004
Laatste: 31-7-2007
Berichten: 13
29-4-2004 17:06
Leuk forum hier met veel know how, dus toch maar effe registeren dacht ik :) Ik ben Manfred, nu nog 27 en lid van de 'Britse' Knite Force (Again) familie. K.F.A. wordt min of meer gedefinieerd als 'breakbeat' hardcore hoewel dat de lading niet geheel dekt. Het is vooral een dancelabel wat de old school gedachte aanhangt (meer stijlen op dezelfde dansvloer). De ene track kan daardoor cheesy of uplifting zijn, de ander dichterbij drum 'n bass of zelfs gabber zoals op de laatste release! Al te bekend is het in Nederland nog niet, al zullen old school gabbers misschien nog rave hits als Home en de 'Roxette' plaat kunnen herinneren van het 'oude' Knite Force. Of Six Days dat vonden anderen in Nederland ook wel een heeeeel goed idee ha, ha.

Ik houd zelf van heel veel soorten muziek, maar heb qua dance wel een voorkeur voor breakbeats ontwikkeld. Na een tijdje er verveeld mee geweest te zijn is m'n favoriete dansmuziek weer helemaal drum 'n bass. Er is weer mooi funky/jazzy spul, jump up en er zijn genoeg gruwelijke ragplaten om die adrenaline eens goed op te pompen wink ;)

Een ieder; vermaak je!
Knite Force! Making today look worse, so tomorrow looks better!
Tom van der MeerStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-4-2004
Laatste: 7-6-2010
Berichten: 94
30-4-2004 21:37
Hey!

Ik heet -zoals je kan zien- Tom van der Meer. Ik ben 15 jaar en ik zit in 4 Havo. Ik zit in een Theaterzaal Crew en ik ben sinds kort bezig om een eigen drive-inshow op te zetten. happy :)
QuincManStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-8-2003
Laatste: 15-5-2010
Berichten: 784
1-5-2004 21:23
Oeh... Nou laat ik dat ook maar ff doen: ik heb een crosswagentje waar mee ik over t erf/akkers/weide's cross :P (omgebouwde nissan micra :P)... Verder verdiep ik me nog in het produceer wereldje en in de radio wereld [wil een internet radio gaan opzetten :D].

Nog een hobby van me is de bakker uithangen, ik werk op vrijdagavond en zaterdagochtend in een bakkerij, en ja dan moet je thuis ook wel eens wat uitproberen :P ;) das gewoon leuk.
Tommy EntertainmentStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-4-2004
Laatste: 15-1-2009
Berichten: 13
4-5-2004 12:33
Zal ik me ook maar even voorstellen:

Mijn naam is Tommy en ben 21 jaren oud. Ben al een aantal jaren bezig met muziek en DJ'en, maar de laatste 3 jaar heel intensief. Mijn voornameliljke draaistijl is feest. Dus van Tiesto tot Imca Marina en alles wat er tussen in zit.
Dj quintenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-10-2003
Laatste: 29-5-2008
Berichten: 172
11-5-2004 23:37
hmmm beetje laat achter gekomen dat dit topic bestond laugh :D

Ik ben Stefan Kwint, 19 jaar, woon in Rhenen (in de buurt van wageningen, veenendaal), studeer bouwkunde aan HTS in Utrecht.

Nu ongeveer jaartje bezig met dj gebeuren waarvan eigelijk 4 maanden echt actief omdat lang duurde voordat ik me apperatuur bij elkaar gespaard had. Pik het wel snel op allemaal. Wel muzikale achtergrond, speel ongeveer 6 jaar elektrisch gitaar, bass, akoustisch. Tegenwoordig niet zo actief meer in, nu meer met de vinyl bezig.

Draai zelf techno, vooral in de subcategoriën: Deep Techno, Detroit Techno, Tech-House (beetje alles waar 'tech' in voorkomt happy :) ). In begin was het vooral zoeken naar wat voor muziek me het beste lag, maar dat heb ik nu aardig gevonden.

Platenzaken waar ik vaak kom zijn: Metro Recordstore in Utrecht, Triple Vision in Rotterdam, In Deep 'n Dance in Amsterdam, Midtown in Utrecht.

de groetennn,

Stefan
- Praten is een kunst, communiceren een gave -
KaosStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2004
Laatste: 9-9-2024
Berichten: 108
15-5-2004 21:55
Hmm, dankzij de post van DJ Quinten zag ik ineens dat dit topic bestond happy :)
Goed, 'k ben Bas Meijer en word meestal basm genoemd omdat er vrij veel bas'sen rondlopen ..
Ik heb samen met nog drie luitjes een drive-in hier in Apeldoorn. Opzich redelijk overdreven, maar door het met z'n 4'en te doen kun je elkaar goed afwisselen bij lange feestjes en het maakt het gewoon gezelliger.
De drive-in is eigenlijk gewoon voor de lol, volgens de website vragen we er geld voor, maar in de praktijk worden we vaak in bier ofzo uitbetaald razz :p omdat we in de meeste gevallen voor vrienden of bekenden draaien..
Het liefst draaien we op scholen en bij verenigingen omdat je dan echt de muziek kunt draaien die je zelf ook goed vind, maar bij bruiloften enzo vermaken we ons ook prima..

Verder hoop ik op het forum hier wat te leren (of anderen iets te leren wink ;) ) en wellicht andere drive-in's uit de omgeving te leren kennen ..
Think Different ..
OverkillStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-5-2004
Laatste: 11-11-2013
Berichten: 62
6-6-2004 20:45
hoi ik ben Diederik en kom ook uit zeist. ben 14 wordt deze vakantie nog 15, mijn stijl is eigenlijk.... geen stijl. nee mijn stijl is house, techno en lichte trance. heb pas 1 jaar ervaring. happy :)

ik krijg deze vakantie nog:

numark ppd-01 (goede keus?)
Pioneer CMX-3000
Behringer cx3400
nieuwe website
Nu Drive-in Discotheek Ligando.
DjbirdieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-6-2004
Laatste: 18-10-2023
Berichten: 372
10-6-2004 12:50
1 x bewerkt. Laatst door Djbirdie op 10-6-2004 13:12
Nou ik zal me ook ff voorstellen, ik ben Niels, 18 jaar. Zit al een ruime tijd op t forum van J&H en kom ook hier ff een kijkje nemen. Wil je meer over me weten? Kijk dan ff op www.cu2.nl/djbirdie wink ;)
StekelvarkeStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 10-12-2003
Laatste: 2-8-2014
Berichten: 713
11-6-2004 18:40
ik ben Bram en ik zal mezelf ook maar eens voorstellen nadat ik al langaer als een half jaar lid ben laugh :D
Ik woon in België en ik doe alleen licht,Ik heb mn handen vol met het rockbandje van mn vader van licht te voorzien,plaatselijke evenementjes belichten en links en rechts een feestje te doen.
Mn lichtset(je) bestaat uit een hele hoop parren: 24par36, 16par56 en 8par64.Een Martin Atomic 3000, 4jb the winners ,2Martin Roboscan pro 518,
ik heb ook nog ergens 2geni nimbus 2liggen(die gaan binnekort de deur uit samen met de winners en worden waarsch vervangen door 6Centurion van showtec)
ook nog wat DMX t-4's en dimmerpacks.het statisch licht word bestuurd door de enige echte showtec showmaster48razz :p en het intilligent licht word gestuurd door een Showtec stage master pro. ik vind dat tg een redelijk setje om nogmaar 17 te zijn(ben er al wal vanaf mn 11mee bezig).
exit night into LIGHT

Terug naar forum Reageer (zonder quote)