Forum > Newbie Forum

vervelend publiek?

(132 reacties. Pagina 4 van 14)
Moderator(s): Dré
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 22-11-2024
13-4-2004 10:09
Je moet ten allen tijde ruzie met een "lastig persoon" voorkomen.
Zijn zin geven is ook verkeerd.

De truuk is om een tussenweg te vinden.
Jij krijgt wat, en ik wil ook wat er voor terug.

Dus als zon mijnheer/mevrouw een onmogelijke plaat aanvraagt,
stel je voor om iets anders te draaien wat zijn smaak is.
Zorg er wel voor dat jij meteen de voorstellen doet welke plaat, want als je het hem/haar laat doen, zit je weer met meerdere afwijzingen.

Als iemand gewoon vervelend is of aan het keten/plagen is,
doen wij het meestal zo:
"Ah joh, stop nou met plagen, ik heb geen zin er in om ruzie met je te maken, jij bent toch veel sterker dus we kunnen het toch niet winnen........"

Als dat niet helpt niet verder klooien; portier/leiding!
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
YoghurtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-8-2002
Laatste: 6-8-2023
13-4-2004 16:41
Als het er echt aggressief gaat worden:
Pak ik het meestal zo aan:

Ik heb geen zin om je eruit te laten zetten...maar als jij me daartoe dwingt heb ik geen keuze, en sta je buiten voordat je met je ogen heb geknipperd..
It's up to you..en dan negeren en met je werk verder gaan

wel zorgen dat er wat back up bij je staat...liefst van de organisatie..

grtz,
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
13-4-2004 19:23

yoghurt schreef:

Als het er echt aggressief gaat worden:
Pak ik het meestal zo aan:

Ik heb geen zin om je eruit te laten zetten...maar als jij me daartoe dwingt heb ik geen keuze, en sta je buiten voordat je met je ogen heb geknipperd..
It's up to you..en dan negeren en met je werk verder gaan
En die zijn altijd precies op dat moment aanwezig als jij deze boude bewering maakt?
in you're dreams.
Mensen die vervelend willen doen, kijken altijd eerst goed om zich heen of er een boucer in de buurt is. Pas als ze zich veilig wanen, gaan ze lastig doen, niet als er een portier achter hun staat.
Dus ik denk niet dat jij dat vaak meegemaakt hebt.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
DesconStandaard Lid
Sinds: 23-7-2002
Laatste: 20-4-2009
13-4-2004 23:48
Kortom : Rustig blijven

en zeker zelf geen ruzie gaan schoppen
DréAdministrator
Sinds: 17-11-2001
14-4-2004 10:31

dieje.tk schreef:

ik bedoel als je een plaatje hebt die totaal niet op het goede moment is en toch MOET dit plaatje gedraaid worden omdat dit zo'n goed nummer is.
Het heet een VERZOEKplaatje. Als je het dus zou MOETEN draaien dan zou het wel een VERPLICHTplaatje geheten hebben.

Een optie voor locaties waarvan je weet dat je verzoekprobleempjes krijgt is het meenemen van een extra CD-man met een goede gesloten koptelefoon. Die geef je dan aan de verzoekaanvrager zodat hij/zij op z'n eigen muziek kan dansen terwijl de rest de muziek krijgt te horen waarvan JIJ denkt dat het goed is voor de locatie.

(Hou de persoon wel goed in de gaten natuurlijk zodat hij er niet vandoor kan gaan met je CD-Man).
-- Pardon my French, I'm Dutch --
Mr_jowsStandaard Lid
Sinds: 7-2-2003
Laatste: 16-10-2013
14-4-2004 23:19
Tjah zelf heb ik een shirt met de tekst "FUCK OFF I'M MIXING", dat wil wel eens helpen als ze zeuren :P

Nee ff serieus (heb het shirt wel daar niet van), ik draai zelf gewoon de laatste en nieuwste plaatjes op een feest en mix gewoon zonder iets in mijn hoofd te hebben aan elkaar. Soms een klassiekertje erdoorheen, soms ook niet.

Soms komen er wel eens mensen naar mij toe voordat ik moet draaien en die vragen dan of ik een bepaald nummer wil draaien.

Ik zeg dan altijd: "zal me best doen, maar het hangt ervan af hoe ik de boel opbouw. Kan dus niets beloven". Als je het vervolgens wel doet gaan er wel een paar uit hun dak (moet het natuurlijk wel eens zijn met zijn keus. Voor koninginnedag moet ik voor een collega van mij bijvoorbeeld DHHD - The Anthem draaien. Tjah ;) Daar kan ik niet omheen!

Vooral origineel blijven is voor mij het sleutelwoord. Ik hou er zelf ook niet van als ik op een feest kom en ik ken alle nummers bijna al.
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
Maarten643Standaard Lid
Sinds: 15-4-2004
Laatste: 1-6-2004
15-4-2004 15:00

mr_jows schreef:

Tjah zelf heb ik een shirt met de tekst "FUCK OFF I'M MIXING", dat wil wel eens helpen als ze zeuren :P
Waar heb je dat shirt gekocht, als ik vragen mag? happy :)
Lekkere kaas!
Tom314Standaard Lid
Uit: België
Sinds: 22-12-2003
Laatste: 3-3-2008
16-4-2004 13:54
bij www.htfr.com hebben ze dat shirt.
ToM. this one goes to 11 y'know ? 1 louder.
Mr_jowsStandaard Lid
Sinds: 7-2-2003
Laatste: 16-10-2013
18-4-2004 18:53
www.htfr.com/more-info/?catno=MR34146

Ik heb hem echter zelf laten drukken, aangezien ik weiger 24 euro te dokken voor een T-Shirt! Ik was voor 15 euro klaar! Scheelt je weer een vinyltje ;)

Bij mij staat het er ook anders:

"FUCK OFF"
I'M MIXING!!
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
Dj NoizStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 16-6-2006
18-4-2004 20:54

mr_jows schreef:

www.htfr.com/more-info/?catno=MR34146

Ik heb hem echter zelf laten drukken, aangezien ik weiger 24 euro te dokken voor een T-Shirt! Ik was voor 15 euro klaar! Scheelt je weer een vinyltje ;)

Bij mij staat het er ook anders:

"FUCK OFF"
I'M MIXING!!
[OFFTOPIC schreef:

15€ is nog veel hoor ...
Natuurlijk heb je er waarschijnlijk maar 1 laten drukken wat de prijs misschien ook wat hoger maakt.
Ik denk dat je bij ons iets van een 5€ zult betalen wink ;) razz :p
[/OFFTOPIC]
Being a dj is not just a job for me, it's my calling!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)