Forum > Newbie Forum

vervelend publiek?

(132 reacties. Pagina 3 van 14)
Moderator(s): Dré
Djkrome :PStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-4-2004
Laatste: 12-4-2004
Berichten: 2
12-4-2004 01:28
ik heb dat een keer gedaan zo, en toen ging die gast echt tever, meestal met beleefd blijven lukt het me heel goed om ze weg te krijgen, ik heb heel veel geduld met beleefd blijven maar het is een keer op en dan word ik echt kwaad, als ik echt een keer ontplof gun ik het (bijna) niemand om bij me in de buurt te zijn
jaja het leven is hard, geluid nog veel harder als het goed is :P
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
12-4-2004 12:14
Jajajaja, je boodschap is duidelijk, maar ik ben niet geïnteresseerd in jouw ontplofbaarheid verder, dus bespaar me de details.
MauriceStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-4-2003
Laatste: 15-11-2012
Berichten: 731
12-4-2004 12:34
jah mensen die bij je komen staan die zijn super vervelend (volgens mij vervelen die zichzelf ook) we proberen altidj beetje te voorkomen door aan de ene kant een een case te zetten en andere kant klaptafels met de ceedee koffers. en voor natuurlijk het meubel.
RademakersVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-7-2003
Laatste: 27-9-2024
Berichten: 1344
12-4-2004 13:03
Rustig maar Sylvia wink ;).

Ik neem dit soort verhalen lieft ook met een korreltje zout.

De meeste mensen hebben echter nooit zoiets dergelijks meegemaakt, je weet pas écht wat je doet op het moment dat het gebeurt.
Op mijn feesten hou ik als organisator de DJ's buiten schot. Ik heb desnoods tijd om een heel verhaal op te hangen, een DJ immers niet. Al hou ik het liever kort en krachtig, maar beleefd.

Eens heb ik een agressieve feestganger letterlijk naar buiten moeten werken, nadat hij een mede-organisator aanviel. De muziek was toevallig net uit (luidsprekers waren overbelast laugh :D). Mede dankzij het feit dat we met een overmacht tegen hem stonden is hij afgedropen.

Feit is, dat je met agressief optreden agressie uitlokt. En dat probeer je nou juist te voorkomen. Gevechten zijn zeldzaam op mijn "soort" feesten en dat wil ik graag zo houden.

Mvg Johan

PS. De luidsprekers (JBL TR125) doen het nog prima, niet kapot te krijgen happy :).
1-2-3-4-hoedje-van...
MauriceStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-4-2003
Laatste: 15-11-2012
Berichten: 731
12-4-2004 19:12
nou het is mij al vaker gebeurt dat mensen geinterreseert zijn in wat voor appartuur je heb helemaal niet erg natuurlijk.. zolang ze er vanaf blijven, maar heb nou eenmaal geen tijd om een rondleiding te geven laugh :D
Ski-J RaymondStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-4-2003
Laatste: 26-1-2012
Berichten: 40
12-4-2004 20:58
nou draai ik niet veel met drive-in shows, maar meer in aprés-ski cafés en discotheken en mij valt het juist op dat als er probeert iemand achter de booth te kruipen en je vervolgens het dringend maar toch netjes vraag om weg te gaan, de meeste van de schrik al gauw omdraaien. (nee ik zie er niet uit als arnold) bovendien staat er in de gemiddelde disco altijd wel een mannetje van de beveiliging in de buurt.

ik had trouwers begrepen dat juist om dit soort redenen drive-in's altijd een maglite bij hebben happy :)
the party is on, it just can't stop
EinstijnStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-2-2003
Laatste: 14-7-2006
Berichten: 166
12-4-2004 21:19
nou ik heb een maglite puur en alleen om te zien wat ik doe, als jij er 1 keer mee slaat komen zijn vriendjes en die slaan jou buiten geheel neer met je maglite.
het beste kun je dan gewoon de muziek stopen en het probleem tegen de hele zaal vertellen, maar alleen als hij/zij echt dreigt en het ook echt menus is.

daarom werk ik ook altijd met 2 man, want je eigen veiligheid is wat mij betreft top priority(uiteraard het publiek daarna).
soms zit het mee, maar meestal tegen
DesconStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-7-2002
Laatste: 20-4-2009
Berichten: 179
12-4-2004 22:33

einstijn schreef:

nou ik heb een maglite puur en alleen om te zien wat ik doe, als jij er 1 keer mee slaat komen zijn vriendjes en die slaan jou buiten geheel neer met je maglite.
het beste kun je dan gewoon de muziek stopen en het probleem tegen de hele zaal vertellen, maar alleen als hij/zij echt dreigt en het ook echt menus is.

daarom werk ik ook altijd met 2 man, want je eigen veiligheid is wat mij betreft top priority(uiteraard het publiek daarna).
Zal de rest van de zaal leuk vinden , denk dat je daar aardig de sfeer meeverpest
RademakersVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-7-2003
Laatste: 27-9-2024
Berichten: 1344
12-4-2004 23:01
Zal de rest van de zaal leuk vinden , denk dat je daar aardig de sfeer meeverpest
De zaal heeft wel door dat het niet door de DJ komt. Ze weten wie ze aan moeten kijken voor de sfeer in de zaal.
En dus weet die persoon het meteen ook donders goed wink ;).

Mvg Johan
1-2-3-4-hoedje-van...
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
13-4-2004 08:47
Ik bemoei mij niet met het verwijderen van een lastig individu als ik sta te draaien. Dit dient te gebeuren door de portier. Als ik het nodig vind dat iemand vertrekt, dan geef ik dit aan, meestal door een bekende langs de portier / avondcoördinator / barmensen / uitbater te sturen.

Heb wel wat beters te doen als dj dan ruzie maken.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)