Forum > Off-Zone

dj's gezocht

(49 reacties. Pagina 2 van 5)
Moderator(s): Dré
SpongebobStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2003
Laatste: 17-8-2005
Berichten: 170
1-3-2004 19:49
denk dat je beeld van progressive niet helemaal juist is, erik E en lucien foort draaien 't niet iig. je moet meer in de richting van sander kleineberg kijken.
blaat.
BrazStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-1-2004
Laatste: 28-5-2009
Berichten: 220
4-3-2004 13:41
sander hoort ook in het rijtje van progressive, maar Eric E en vooral lucien foort ook wel. (progressive club... vooruit)
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
Didier_SStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-1-2003
Laatste: 13-11-2011
Berichten: 747
4-3-2004 18:18

braz schreef:

sander hoort ook in het rijtje van progressive, maar Eric E en vooral lucien foort ook wel. (progressive club... vooruit)
Is het ondertussen gelukt om die mixen te downloaden, braz? Mail me anders via booking@(mijnartiestennaam).be
Housemusic was founded on the idea that the clubbers are the stars, not the guy who fiddles with the records.
BrazStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-1-2004
Laatste: 28-5-2009
Berichten: 220
5-3-2004 11:01
is niet gelukt. En heb ook nog geen tijd gehad om ergens anders te gaan luisteren. Maar afgaande op jou cd-hoesje pas je wel binnen het idee wat ik heb bij een leuk feest. De onderhandelingen met De Groene Engel (het poppodium hier) lopen nog niet echt. Om heel eerlijk te zijn kan dat nog wel ff duren. Maar ben altijd op zoek naar goede dj's. Ik zal je naam zeker meenemen in de onderhandelingen. Kun je me misschien een indicatie geven wat je vraagt voor een avond draaien (set van 2 uur, wellicht 3) mail me anders even, voordat iedereen je prijs hier kan zien.
Of bespreek je dat liever als het allemaal rond is? Zou graag een indicatie hebben want dan weet ik ook wat voor budget ik nodig zou hebben voor zo'n avond.
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
NickStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-5-2003
Laatste: 20-9-2005
Berichten: 101
20-3-2004 15:51
Heey, ik draai iets harder...techno/hardhouse, ben gevraagd voor een discotheek hier in delft, draaide hiervoor alleen maar thuis en op schoolfeesten. En ik ben een demo aan het maken van een set. Voor interesse mail aub.
tja...?
GroovedealerStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-3-2004
Laatste: 23-3-2004
Berichten: 1
22-3-2004 14:02
if u wanna know i play house(funky-tech) really pumpin, contact me.
GeraldStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-4-2004
Laatste: 1-4-2004
Berichten: 2
1-4-2004 21:56

braz schreef:

Hoi,

ben met de plaatselijke poptempel hier in oss bezig een dance-avond op te zetten. Nu zoek ik voor deze avond nog dj's die tegen een redelijke vergoeding willen draaien. (budget is niet groot, maar ik beloof je een relaxt feestje)
Ik ben op zoek naar mensen die de volgende stijlen beheersen (in volgorde van voorkeur, met voorbeeld van een bekende dj om het te verduidelijken):
tech-house (benny rodriguez)
minimale techno (villalobos, steve buge etc.)
club(roog, ronald molendijk)
progressive (lucien foort, erick -e)

Bij voorkeur dj's uit Brabant, die zouden wellicht mee kunnen denken over de invulling van de avond. We hebben hier in Oss niet echt een scene, maar wel veel liefhebbers. Het staat allemaal nog in de kinderschoenen; maar het kan nooit geen kwaad om me alvast wat te orienteren.
Meld je aan met een korte bio, en ik hoop dat ik snel iets kan laten horen.
Braz
Housemusic makes you feel real.
GeraldStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-4-2004
Laatste: 1-4-2004
Berichten: 2
1-4-2004 21:59
Housemusic makes me feel real on the dancefloor[citaat van Gerald schreef:

Ik kan voornamelijk met cd's mixen. Wil graag ergens aan de slag. Laat het balletje maar gaan rollen voor mij. happy :)

braz schreef:

Hoi,

ben met de plaatselijke poptempel hier in oss bezig een dance-avond op te zetten. Nu zoek ik voor deze avond nog dj's die tegen een redelijke vergoeding willen draaien. (budget is niet groot, maar ik beloof je een relaxt feestje)
Ik ben op zoek naar mensen die de volgende stijlen beheersen (in volgorde van voorkeur, met voorbeeld van een bekende dj om het te verduidelijken):
tech-house (benny rodriguez)
minimale techno (villalobos, steve buge etc.)
club(roog, ronald molendijk)
progressive (lucien foort, erick -e)

Bij voorkeur dj's uit Brabant, die zouden wellicht mee kunnen denken over de invulling van de avond. We hebben hier in Oss niet echt een scene, maar wel veel liefhebbers. Het staat allemaal nog in de kinderschoenen; maar het kan nooit geen kwaad om me alvast wat te orienteren.
Meld je aan met een korte bio, en ik hoop dat ik snel iets kan laten horen.
Braz
Housemusic makes you feel real.
BrettStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 15-4-2004
Laatste: 26-4-2004
Berichten: 1
15-4-2004 23:30
DJ signing in. Ik draai house- techhouse - dance
Bent u nog op zoek, dan laat u maar iets horen op mijn mail-adress.
Dj house - tech house - techno - groove - dance
BrazStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-1-2004
Laatste: 28-5-2009
Berichten: 220
16-4-2004 09:26
Beste mensen,

allereerst bedankt voor alle reactie's. Om het forum niet te vervuilen zal ik wat meer criteria geven:
genres: house, tech-house, techno, minimal
Graag mensen met wat ervaring, maar die nog wel op zoek zijn naar een plek om te draaien. (Dus net een stapje beter dan een serieuze beginner)
We hebben niet al te veel geld, aangezien het geen commercieel feest is. Het moet binnen een cultuurpodium passen.
Graag reacties op mijn e-mail met: naam, leeftijd, stijl, evt wat je vraagt, hoeveel ervaring, eigen website

En voordat iedereen gaat vragen hoe het staat met het feest: het staat nog in de kinderschoenen, heb pas twee gesprekken gehad bij het cultuurpodium, maar het ziet er goed uit. Geduld dus!

Nogmaals bedankt happy :) happy :)
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)