Forum > Algemeen Forum

Hoe zijn jullie gestart?

(156 reacties. Pagina 1 van 16)
Moderator(s): Dré
SjonnieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-2-2003
Laatste: 10-5-2005
Berichten: 21
15-2-2003 10:47
Ik surf hier nou al geruime tijd rond over het forum.
En ik zie dat een groot aantal van jullie een zeer mooie
drive inn show op de poten hebben weten te zetten. Maar
toch vraag ik me af hoe jullie het voor me kaar hebben
gekregen. Natuurlijk niet op een jaar tijd.

Maar is het vanaf de eerste opdracht meteen gaan rollen
of ben je er toch zelf achter aan moeten gaan? Hebben
jullie zelf mensen benaderd of iets van reclame gemaakt?
---------------------------------------------------------
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 9489
16-2-2003 00:57
Ben gestart met zelf een feest te geven (zelf gedraaid)toen ik 14 was.
Dat was zo leuk, dat mijn vrienden me voor hun feestjes vroegen.
En Toen vroegen hun vrienden en hun vrienden me weer voor hun feestjes.
En Toen op hun scholen.
En toen gingen ze werken en draaide ik voor hun werkgevers en de collega bedrijven van die werkgevers.
Toen gingen ze trouwen.
Toen kwamen er diverse kroegen vragen of ik niet eens bij hun een feestje kon maken.
Toen, enz, enz.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
SjonnieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-2-2003
Laatste: 10-5-2005
Berichten: 21
16-2-2003 12:00
Dus het is vanzelf gerold, heb ik zo in de gaten.
Maar ik neem aan dat het niet bij iedereen zo
"makkelijk" is gegaan.
---------------------------------------------------------
RobbertStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-1-2003
Laatste: 15-11-2008
Berichten: 109
16-2-2003 12:49
ik wil ook beginnen, ik heb alleen pech dat er een hele grote drive in in de buurt zit sad :( dus kom ik niet makkelijk bij feesten. maar verder zijn er niet zo veel volgens mij, en de normale scholier kan die drive in toch niet betalen dus dat moet wel lukken als ik over een tijdje genoeg spullen heb.
gelukkig maken sommige mensen wel een reclame, hopelijk gaat er genoeg mond op mond reclame rond dat ze me vragen op een klein feestje enz. enz.
pfff had ik maar een geldboom in men tuin staan.
Didier_SStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-1-2003
Laatste: 13-11-2011
Berichten: 747
16-2-2003 13:21

robbert schreef:

ik wil ook beginnen, ik heb alleen pech dat er een hele grote drive in in de buurt zit sad :( dus kom ik niet makkelijk bij feesten. maar verder zijn er niet zo veel volgens mij, en de normale scholier kan die drive in toch niet betalen dus dat moet wel lukken als ik over een tijdje genoeg spullen heb.
gelukkig maken sommige mensen wel een reclame, hopelijk gaat er genoeg mond op mond reclame rond dat ze me vragen op een klein feestje enz. enz.
Mond OP mond reclame?? hmmm... als daar mooie meiden zijn, doe ik mee... laugh :D

wat je ook eens kunt proberen is samenwerken met die grote firma... je doet ervaring op, je bent elke week buiten en je spreekt af dat jij de kleintjes volledig voor jezelf neemt! lijkt me een goeie regeling om geld te verdienen en je langzaamaan los te scheuren van die andere firma?

groeten,
Didier
Housemusic was founded on the idea that the clubbers are the stars, not the guy who fiddles with the records.
SjonnieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-2-2003
Laatste: 10-5-2005
Berichten: 21
16-2-2003 17:09
Vind je dat een realistische oplossing. Dit zal wel
eens voorkomen maar voor velen is zo een mogelijkheid,
niet weg gelegt.
---------------------------------------------------------
Didier_SStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-1-2003
Laatste: 13-11-2011
Berichten: 747
16-2-2003 17:50

sjonnie schreef:

Vind je dat een realistische oplossing. Dit zal wel
eens voorkomen maar voor velen is zo een mogelijkheid,
niet weg gelegt.
Is inderdaad niet simpel, laat dan gewoon die regeling voor wat het is en doe je aanvraag om bij de grote firma te werken! de kleine fuiven zullen waarschijnlijk toch bij jou terecht komen als je kunt concurreren qua prijs zoals je zelf vermoed. Blijft natuurlijk de vraag of die firma je wel kan gebruiken, maar is volgens mij wel het gokje waard!
Ergens moet je toch aan je eerste kapitaal komen en als je dat kunt combineren met ervaring opdoen lijkt het me de moeite om het er op te wagen...
Housemusic was founded on the idea that the clubbers are the stars, not the guy who fiddles with the records.
RobbertStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-1-2003
Laatste: 15-11-2008
Berichten: 109
16-2-2003 22:53
het zal niet makkelijk zijn om er te gaan werken, ze hebben redelijk wat dj voor zich werken en ze kunnen ook meerdere feesten per avond draaien.
het zal niet makkelijk worden maar ik ga het wel eens proberen als ik het wat beter kan.
pfff had ik maar een geldboom in men tuin staan.
DJ JipStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 25-2-2003
Laatste: 28-12-2003
Berichten: 19
2-3-2003 18:57
Ik heb een keer een oude versterker gekreg en 2 boxen. Later een mengpaneel gekocht, en wat op klassenavonden gaan draaien. Daarna kwam ik op het idee om een drive-in show te beginnen. Verder is het een kwestie van een paar jaar sparen, en al je zakgeld aan apparauur uitgeven happy :)

Kijk op www.power-party.tk

Mzzls, Jip
F&A Drive-in show
DJ TranceParanceStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-12-2002
Laatste: 25-4-2003
Berichten: 66
2-3-2003 20:00
Ziet er leuk uit Jip!
Maarre.. ik d8 zelf dat par 56 spots wel nodig waren voor een drive-in show, hoe bevalt het zonder???
En volgens mij haalt die lichtorgel niet zo veel uit als je in een beetje volle zaal staat (+- 50 man)
<[-_-]> DJ TranceParance <[-_-]>

Terug naar forum Reageer (zonder quote)