Forum > Algemeen Forum

gestolen cd's

(38 reacties. Pagina 3 van 4)
Moderator(s): Dré
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 6-7-2024
Berichten: 9475
30-1-2004 00:14
Das n ou het fijne van twee rottweilers laugh :D
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
30-1-2004 10:01
Ik heb dan wel geen vrachtwagen, maar blijf het een ongelofelijke kl*teklus vinden om om 5:00 's nachts de auto uit te laden, als er al parkeerplaats is voor mijn deur. Die spullen zijn eigenlijk al te zwaar (boxen) om in m'n eentje te doen, en als je dan ook nog moe bent van een nacht werk wordt het er niet beter op.

Maar mooi niet dat ik die spullen in een voertuig zou achterlaten. En als het dan al zou moeten, dan alleen goed verzekerd en NOOIT een cd-collectie.
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
30-1-2004 10:46

sylvia schreef:

Ik heb dan wel geen vrachtwagen, maar blijf het een ongelofelijke kl*teklus vinden om om 5:00 's nachts de auto uit te laden, als er al parkeerplaats is voor mijn deur. Die spullen zijn eigenlijk al te zwaar (boxen) om in m'n eentje te doen, en als je dan ook nog moe bent van een nacht werk wordt het er niet beter op.

Maar mooi niet dat ik die spullen in een voertuig zou achterlaten. En als het dan al zou moeten, dan alleen goed verzekerd en NOOIT een cd-collectie.
Ja, soms nog later dan 5 uur. Het is een beetje een "domper" na een geweldige avond maar part of the job.
En bovendien met 2 man ben je zo klaar. Ik heb alles op wielen, en datgene wat geen wielen heeft kan met de steekwagen.
Dat is de hoofdreden dat beroeps niet uitladen, de volgende dag moet je (meestal)weer en zo blijf je aan het laden en lossen.
Ook heb ik jaren geleden in een feesttent met meerdere mensen en wat honden "betaald" geslapen voor bewaking.
Puur omdat verzekeren onmogelijk is.
Mocht je je spullen niet uit willen laden, zorg dan in ieder geval voor een garage met de nodige veiligheidssloten.

Martin.
kvm entertainment
JelmerStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-1-2004
Laatste: 5-7-2024
Berichten: 430
31-1-2004 10:27
wat ik nog wel eens gedaan heb (niet met dj spullen maar met ander waardevol spul) is er voor zorgen dat de laadklep van de vrachtauto of de deuren van een busje paraktisch tegen een muur aan staan. Zo kunnen ze simpel weg niet open. ze kunnen alleen nog het hele voertuig mee nemen. Hier zijn echter wel goede sloten, wielklemmen, stuursloten, alarmen enz enz voor te krijgen.
The return of the BoomBap
Mr. EdieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-6-2003
Laatste: 6-5-2015
Berichten: 1532
31-1-2004 10:43

Tom schreef:

Das n ou het fijne van twee rottweilers laugh :D
En dit is een goede oplossing, wij hebben ook een flinke (een bardodog kruising met een duitse herder (weet ff niet hoe je die eerste schrijf) maar er komt dus niemand bij je binnen :D:D, soms laat ik het ook in de aanhanger staan, laat ik de hond buiten slapen (z'omers) en geloof me: niemand die het probeert... laugh :D

Maarja, misschien is hij wel soms een beetje 'te' agressief ;-)

Aantal personen gebeten: 1 jongen, 1 meisje, 1 jongen (ikzelf al 2 of 3 keer), 2 katten, wat muisjes en veel wespen en bijen vangt hij in de zomer laugh :D maar zo is het wel een lieve hond...
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 6-7-2024
Berichten: 9475
31-1-2004 10:55

Mr. Edie schreef:

een bardodog (weet ff niet hoe je die eerste schrijf) maar er komt dus niemand bij
Bordeauxdog
Maarja, misschien is hij wel soms een beetje 'te' agressief ;-)

Aantal personen gebeten: 1 jongen, 1 meisje, 1 jongen (ikzelf al 2 of 3 keer), 2 katten, maar zo is het wel een lieve hond...
Nou, dan heb je mazzel dat hij nog mag leven,
als men aangifte zou doen van een gebeten mens of kind, heb je hele grote kans dat je je hond kan laten inslapen.
Het lijkt me ook niet echt fijn om een hond te hebben die zomaar mensen kan bijten.
Als bewaking vind ik het normaal, maar dan moet er wel iets gebeuren waarvoor hij bijt, inbreker, bedreiging, geweld, enz.
zo zijn onze honden tenminste opgevoed.
Ze handelen ook alleen op commando als we er bij zijn.
Ze zullen niet zomaar beginnen te bijten.
Reden: stel dat een vriend van me even met me gaat stoeien, die hond ziet het verschil niet en zou aanvallen.......... sad :( Nou das niet leuk als een Rottweiler aanvalt hoor.

Maar als we niet thuis zijn, dan raad ik je niet aan om binnen te komen....... laugh :D
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
31-1-2004 11:22

Tom schreef:

Nou, dan heb je mazzel dat hij nog mag leven,
als men aangifte zou doen van een gebeten mens of kind, heb je hele grote kans dat je je hond kan laten inslapen.
Zo zou het moeten gaan ja, in de praktijk ligt dat echter een stuk moeilijker. Ben een blauwe maandag postbode geweest, zat in mijn loopje een woonwagenkamp waar ze zo'n beest los hadden rondbanjeren, die al zoveel postbodes gebeten had dat de meesten nog langer weigerden er de post te brengen. (Gaf niet, kwamen die bewoners de post gewoon even halen, mét hond...) Ik ben ook gebeten, tetanusprik, litteken aan over gehouden, overigens ook serieus erg geschrokken, aangifte gedaan.

We zijn nu jaren verder, beest loopt nog steeds los rond sad :( .
Mr. EdieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-6-2003
Laatste: 6-5-2015
Berichten: 1532
1-2-2004 19:16

Tom schreef:

Nou, dan heb je mazzel dat hij nog mag leven,
als men aangifte zou doen van een gebeten mens of kind, heb je hele grote kans dat je je hond kan laten inslapen.
Dit valt inderdaad vies tegen, hij heeft dus een jongen en klein meisje gebeten, wel hun schuld want ze kwamen op ons terein, MAAR dat meisje's z'n ouders hadden dus wel een gerecht aangespannen, niet gewonnen, heeft wel 1 jaar geduurd en best wat geld.

De hond en wij waren zelfs hierdoor EN op tv gekomen (op L1 televisie, zo'n 3 jaar geleden) en in de krant (Limburgs dagblad).. hahaha...
SteviebrownStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-7-2003
Laatste: 2-10-2008
Berichten: 14
6-2-2004 00:02
_>On topic !
Foto's te maken van je cd's, per 25 bijvoorbeeld. Tip van de verzekeringsmaatschappij hier. Ik heb het zelf ook meegemaakt!.
oe da ga nie?!
ChuckieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 29-10-2003
Laatste: 26-4-2009
Berichten: 294
6-2-2004 14:37
was al gezegd hoor wink ;)

Terug naar forum Reageer (zonder quote)