Forum > Newbie Forum

Plaatjes gezocht

(21 reacties. Pagina 2 van 3)
Moderator(s): Dré
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
31-1-2004 23:16

DSalembier schreef:

descon schreef:

Je koopt toch zeker zelf wat je lekkere muziek vindt ? en niet voor een ander.
Hierover wil ik hier geen discussie starten, lees gewoon mijn quote onderaan elke posting en probeer hiermee te leven, of je nu wilt of niet... Zelfs de grootste DJ's draaien uiteindelijk voor het publiek en niet voor zichzelf!
Ben ik het absoluut niet mee eens.

Ik draai wat ik lekker vind en niets anders. De mensen komen namelijk voor mij en de muziek die IK draai en niet omdat hun gaan bepalen wat ik draai.

Ik heb het wel is gehad dat ik op een feest moest draaien waar allemaal van die trance huppels stonden en dan gaan ze zeiken of je niet iets anders hebt -> Het antwoord is simpel -> NEE.

Ik ben tenslotte geboekt door iemand die weet wat ik draai en die denkt dat dat het beste is voor zijn feest. Als dat dan niet aan slaat bij het publiek is dat niet mijn probleem al probeer je op zo'n moment wel zoveel mogelijk de schade te beperken.

Tis me overigens nog nooit gebeurd hoor het bovenstaande. Heb het 1 keer mee gemaakt (en dat was nog niet eens zo heel lang geleden) dat ik vage electroclash e.d stond te draaien op een trance feestje. In het begin geen hond die ook maar een dansje durfde te maken. Naarmate de set vorderde kwam het hele zaakje los en achteraf kreeg ik niets anders als complimenten en schouderklopjes en hoe tof ze het wel niet vonden e.d. Kijk zo kan het dan dus ook -> Gewoon doen wat je zelf lekker vind en ze hebben het maar te happen.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
SonyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-1-2004
Laatste: 29-9-2006
Berichten: 47
1-2-2004 00:58
Nogmaals bedankt voor de info;
Donderdag ga ik naar musicman jullie horen nog wel hoe alles verlopen is.
Streef naar perfectie, neem het beste en verbeter het.
SonyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-1-2004
Laatste: 29-9-2006
Berichten: 47
5-2-2004 23:22
Hey beste mensen.
Ik ben vandaag eens naar musicman geweest en ik ben er zeer goed geholpen.
Ik zij tegen de verkoper dat ik nog maar net in platen doe en hij vroeg me direct wat zoek je.
Ik vertelde dat ik techno zoek maar niet te hard geen Cherry Moon bazaar.
Hij koos voor mij een 15-tal plaatjes uit en er stonden mij een aantal aan en zo ben ik dan ook zelf maar een beetje gaan zoeken.
Tot slot ben ik met een 8 tal plaatjes huiswaarts getrokken.
Streef naar perfectie, neem het beste en verbeter het.
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
6-2-2004 14:08
Wij willen titels wink ;) .
SonyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-1-2004
Laatste: 29-9-2006
Berichten: 47
6-2-2004 16:39
vanavond volgen de titels
nu ff geen tijd wink ;)
Streef naar perfectie, neem het beste en verbeter het.
Dj some1Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-1-2004
Laatste: 8-4-2005
Berichten: 112
7-2-2004 23:28
het is al gisteravond geweest hoor en deze avond is ook bijna om! razz :p ik ben trouwes ook net een tijdje aan het draaien en vinyl kopen vind het tot nu toen (klein maandje) heel erg leuk en ga nu ook af en toe platen kopen en langzamerhand begin ik egt te merken wat voor muziek ik wil en wat wel en niet leuk is(volges mij dan he) happy :)
what do you say to the dj?
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
8-2-2004 03:49
Hahahaha ja en dan denk je te weten wat je wilt en dan schakel je zo weer over naar wat anders.

Ik zelf heb ondertussen in een kleine 8 jaar onderhand alles al wel gehad. Trance DnB 2Step US/UK Garage Punk Club Techno Acid Progressiv Lounge etc

Alles eigenlijk behalve die harde hardhouse takkezooi. Ik heb tenslotte nog wel een klein beetje smaak razz :p
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
Dj some1Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-1-2004
Laatste: 8-4-2005
Berichten: 112
8-2-2004 18:28
okee okee hahaha ik lag mezelf nu zelfs uit door jou! sad :( we zullen zien of je gelijk krijgt he...........
what do you say to the dj?
SonyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-1-2004
Laatste: 29-9-2006
Berichten: 47
8-2-2004 20:23
Tiësto: Traffic
Kane: Rain down on me
Jorden&Baker: Explode
Dj linus: Stay true

Vandeweek ga ik er nog wa halen.
Als er iets super bijzit laat ik het weten
Streef naar perfectie, neem het beste en verbeter het.
RemczeroStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-11-2002
Laatste: 26-2-2010
Berichten: 336
8-2-2004 20:35
Zijn idd leuke plaatjes ,vrij commercieel dat wel. Kijk volgende keer ook eens naar wat minder bekende platen die je op gehoor goed vind (merk bij mezelf ook nogal dat ik snel voorkeur naar commerciele nummers geef) terwijl je je platenkeus dan nogal beperkt.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)