Forum > Licht

Hyper Dragon Laser... Weet waar je aan begint !

(23 reacties. Pagina 2 van 3)
Moderator(s): Dré
PatrickKStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-4-2003
Laatste: 14-6-2011
Berichten: 351
6-1-2004 22:32
Ik meende mij te herinneren dat ik Dré al weleens wat over dat jb-ding heb horen zeggen, en inderdaad dus:
www.new-line.nl/forum/read/?m=28861
-- Let's do it my way and get it right the first time --
JochaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-3-2003
Laatste: 11-11-2005
Berichten: 137
6-1-2004 22:56
[offtopic mode]Je bent niet de enige die weleens genaaid is door dit bedrijf, bijv. aanmaningen toesturen terwijl die onder rembours zijn betaald, slecht uitleveren, op de factuur extra app. zetten die nooit zijn besteld, bestelde producten die niet geleverd worden niet in BO plaatsen (maar al wel betaalt moeten worden), om maar eens wat te noemen, [/offtopic mode]

Sorry ik moest het even kwijt,
"Jocha"
Tha_djStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-11-2003
Laatste: 26-1-2008
Berichten: 7
6-1-2004 22:58
Jawel...zoals altijd...alle waar is naar....

Maar IK heb inmiddels ff een link naar een paar foto's gemaakt en ....... shocked 8O

Kijk rustig je ogen maar ff uit...want dat doet het apparaat in de praktijk dus.

ZEKERS wel de moeite waard in mijn geval razz :p

www.members.lycos.nl/laserloser/laserloser.htm
Tha joshhStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-9-2002
Laatste: 31-1-2010
Berichten: 102
6-1-2004 23:24
Hoe zit dat precies met het opstellen van zo'n laser? Ik zie net een paar foto's.... en toen vroeg ik mij af of dat nou zo veilig is. Met enige regelmaat heb ik gelezen dat lasers met een wat grotere output niet in het publiek gericht mogen worden, maar daar overheen.
if everything seems under control, you're just not going fast enough.
PeterBStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-1-2004
Laatste: 18-1-2004
Berichten: 9
7-1-2004 00:32

koentjes schreef:

ach joh, leuk ding voor erbij, of voor in de verhuur happy :)
Ja zo zou je het ook kunnen zien, maar als ik 1950 euro kwijt ben aan iets waar ik zelf niet mee gezien zou willen worden, dan heb ik zo mijn bedenkingen over de verhuur ervan. Dan zul je zo'n ding toch minstens 195 keer moeten verhuren voor 100 Euro, want meer dan dat zou ik er niet voor durven vragen.

Dus of verhuur van zo'n unit adviseerbaar is ???

PeterB
www.dmxlaser.nl
* In het land der verblinden, is de Light Jockey Koning *
PeterBStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-1-2004
Laatste: 18-1-2004
Berichten: 9
7-1-2004 00:35

tha joshh schreef:

Hoe zit dat precies met het opstellen van zo'n laser? Ik zie net een paar foto's.... en toen vroeg ik mij af of dat nou zo veilig is. Met enige regelmaat heb ik gelezen dat lasers met een wat grotere output niet in het publiek gericht mogen worden, maar daar overheen.
Hi,

Jouw info klopt tot dusver en hou dat dan ook in gedachten. De meeste lasers worden geadviseerd om opgesteld te worden op minstens 2 tot 3 meter vanaf vloerniveau en met een minimale afstand tot het eerste publiek van minstens 5 meter.

Hoe hoger het vermogen des te beter is het om meer afstand te creeren, maar dat moet ook mogelijk zijn.

uit de foto's van hierboven ( linkje ) maak ik op dat hij niet op deze afstanden werkte en de unit gewoon voor zich had staan. Gelet op het lage wattage ( ik denk 15 mW ofzo ) zou dat nog kunnen, maar met lasers geld altijd;

Better Safe The Sorry

Dus iets meer afstand en overigens iets meer rook had gemogen..;)

PeterB
www.dmxlaser.nl
* In het land der verblinden, is de Light Jockey Koning *
PeterBStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-1-2004
Laatste: 18-1-2004
Berichten: 9
7-1-2004 00:42

roberto schreef:

stel je voor dat je geen meetapparaatje had gehad, dan was je toch hard genaaid!!
Ikzelf heb zo'n ding ook nog niet, een vriend van mij gelukkig wel.
Nu had ik dus al ernstige twijfels over dat wattage, want als je een aantal van die dingen gezien hebt en er zelf al een 30 mW hebt liggen, dan kun je aardig inschatten of iets meer is dan wat je hebt of niet. Dat vermoeden had ik dus al en ik vroeg dus ook meerdere malen of ze zeker wisten dat ie 100 mW was. " Ja hoor, 100 mW "

Dus sja...

PeterB
* In het land der verblinden, is de Light Jockey Koning *
PeterBStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-1-2004
Laatste: 18-1-2004
Berichten: 9
7-1-2004 00:43

ME schreef:

Ik heb jullie site bekeken. Mooie site, duideluik, en op zich vult het (denk ik) best een gat in de markt. Weten jullie al welke lasers jullie gaan leveren??? Kan je verder wat over je zelf vertellen (vindt ik wel leuk wink ;) ). Verder ben ik erg benieuwd hoe je alles aanpakt met je bedrijfje en waar je alle kennis vandaan hebt.
HI ME,

Ik weet niet of dit forum nou de lokatie is om reclame te gaan lopen maken voor mijn bedrijfje, dus dat laat ik maar even achterwege. De link is denk ik voldoende.
Wat betreft mijn kennis, die heb ik in de loop der jaren verzameld en veel lezen op het Internet helpt ook erg veel. wink ;)

Grtx,

PeterB
* In het land der verblinden, is de Light Jockey Koning *
DJ REVL-XStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-7-2003
Laatste: 24-7-2005
Berichten: 11
7-1-2004 02:31
Ja zo zou je het ook kunnen zien, maar als ik 1950 euro kwijt ben aan iets waar ik zelf niet mee gezien zou willen worden, dan heb ik zo mijn bedenkingen over de verhuur ervan. Dan zul je zo'n ding toch minstens 195 keer moeten verhuren voor 100 Euro...
Eeeeeeh.... hoe vaak? laugh :D wink ;)
PeterBStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-1-2004
Laatste: 18-1-2004
Berichten: 9
7-1-2004 02:49

DJ REVL-X schreef:

Ja zo zou je het ook kunnen zien, maar als ik 1950 euro kwijt ben aan iets waar ik zelf niet mee gezien zou willen worden, dan heb ik zo mijn bedenkingen over de verhuur ervan. Dan zul je zo'n ding toch minstens 195 keer moeten verhuren voor 100 Euro...
Eeeeeeh.... hoe vaak? laugh :D wink ;)
Euhm..19,5 keer dus...oeps..naja..is al laat he wink ;)
Anyway, ik zou em dus ook voor die 20 keer niet willen verhuren. Is geen reclame is mijn mening.

Grtx,

Peter
* In het land der verblinden, is de Light Jockey Koning *

Terug naar forum Reageer (zonder quote)