Forum > Geluid

Tas?

(79 reacties. Pagina 1 van 8)
Moderator(s): Dré
Ruud_schepersStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-11-2003
Laatste: 15-8-2013
Berichten: 297
5-1-2004 14:36
Ik zag afgelopen zaterdag een soort van tas waar de cd's inzitten (4 stuks per pagina) en dan met een ringband principe kun je het uibreiden, heb eens lopen zoeken in de webshop maar kan het nergens vinden, alleen een soort tassen voor platen.
Ik ben nog op zoek naar een plaatje, als ik er een vind plaats ik hem wel.
Maar weet iemand hier misschien waar je deze vandaan kan halen, want ze leke mij wel makkelijk in gebruik.
Nu ook via de .eu te bereiken.
DJ.TStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 17-9-2024
Berichten: 1207
5-1-2004 14:38
Dat zijn gewoon de bekende cd-mappen, die heb je eigenlijk in honderden verschillende soorten.
Voor met draaien vind ik ze zelf errug onhandig, wij nemen meestal 1 of 2 koffers (afhankelijk van welk soort feest) vol met cd's in van die plastic sleeves, daar hebben we dan voorin de sleeve de lay-out van de cd gedaan, die zit dus normaal achterop de cd, zo kan je heel snel nummers zoeken, hoesjes kennen we toch eigenlijk allemaal uit ons hoofd dus weten gelijk welke cd het is.
Darth Crossfader
ImcoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-6-2003
Laatste: 6-9-2024
Berichten: 998
5-1-2004 14:47
Nadeel van die hoesjes vind ik dat je niet kunt zien welke cd het is als ze in je koffer zitten omdat de zijkant geen tekst kan bevatten omdat hij te smal is.

Over die tas voor cd's: begrijp ik goed dat je daar dus alleen maar je cd's in kwijt kunt? Dus geen hoesjes? Hoe moet je dan weten wat op welke cd staat? Een apparte lijst met nummers lijkt me niet echt handig. Waarom wil je eigenlijk zo'n tas en geen koffer?
Dance the night away!
Ruud_schepersStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-11-2003
Laatste: 15-8-2013
Berichten: 297
5-1-2004 14:52
Je kunt voor je cd dan je achterkantje van je cd doen.
Ik was gewoon eens benieuwd naar wat zo'n tas ongeveer kost, en wat de voor en nadelen ervan waren.
Waar haal je eigenlijk die sleevjes vandaan?
Nu ook via de .eu te bereiken.
DJ.TStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 17-9-2024
Berichten: 1207
5-1-2004 14:55
Die sleeves kan je ook overal vandaan halen, kijk voor de gein eens bij het electra gedeelte in de V&D of vraag het eens bij bijvooreeld een FRS of wat dan ook.
Waarom is het erg dat je bij zo'n sleeve de zijkant niet kan lezen?
Onze cd's zitten eigenlijk altijd in een vast volgorde, alle hitzones bij elkaar en weet ik veel welke verzamel cd's nog meer, je weet ook wel ongeveer waar het zit, je deelt immers toch je eigen koffer in? Als je een nummer zoekt is het een kwestie van zoeken in het deel waarvan je weet dat hij zit, kost je 3 tellen, om voor die 3 tellen nou weer gewone hoesjes te gaan nemen en daar dus voor minimaal 4 koffers mee te gaan nemen zie ik niet zitten.
Darth Crossfader
ImcoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-6-2003
Laatste: 6-9-2024
Berichten: 998
5-1-2004 14:56
1 x bewerkt. Laatst door Imco op 5-1-2004 14:59
Die kun je kopen bij de meeste pc-winkels die ook lege cd's verkopen. V&D verkoopt ze ook.

[edit]Tim was me voor! wink ;) [/edit]
Dance the night away!
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
5-1-2004 14:56

Imcowelter schreef:

Nadeel van die hoesjes vind ik dat je niet kunt zien welke cd het is als ze in je koffer zitten omdat de zijkant geen tekst kan bevatten omdat hij te smal is.
Als je je spullen op alfabet hebt staan, dan maakt dat toch niet uit? (Maargoed, daar is al eens een topic over geweest, over de wijze van koffers indelen dan.)

Imcowelter schreef:

Over die tas voor cd's: begrijp ik goed dat je daar dus alleen maar je cd's in kwijt kunt? Dus geen hoesjes? Hoe moet je dan weten wat op welke cd staat? Een apparte lijst met nummers lijkt me niet echt handig. Waarom wil je eigenlijk zo'n tas en geen koffer?
De enigen die ik ken met van die insteekmapjes, zijn mensen die op een reeds op lokatie aanwezige collectie draaien en wat van hun eigen spullen ter aanvulling meenemen.

Zodra je een hele avond op eigen collectie draait heb je er werkelijk niks aan, want die dingen zijn niet gebouwd op het meenemen van, zeg, 250 cd's, waarvan je dan inderdaad ook nog eens moet opzoeken welk nummer waar staat (tenzij dit op de cd zelf is gedrukt).
Ruud_schepersStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-11-2003
Laatste: 15-8-2013
Berichten: 297
5-1-2004 14:58
Oke, bedankt.
Ik zal eens op zoek gaan.
Topic mag slotje op.
Nu ook via de .eu te bereiken.
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
5-1-2004 15:02
Doe eens een linkje naar een foto als je iets gevonden hebt?
Ruud_schepersStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-11-2003
Laatste: 15-8-2013
Berichten: 297
5-1-2004 16:09
De tas waar ik het over had is ongeveer zoiets: www.djsleeve.nl/b_56.jpg

Maar als je op www.djsleeve.nl kijkt dan zie je daar ook sleeves en andere dingen opstaan, is wel leuke site.
Nu ook via de .eu te bereiken.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)