rgb uv spotjes dmx werkt niet
(1 reactie. Pagina 1 van 1)Moderator(s): Dré
haraldStandaard Lid Uit: België Sinds: 13-1-2019 Laatste: 13-1-2019 Berichten: 1 | 13-1-2019 13:54 |
Hallo , Ik heb tijdje geleden 8 led spotjes RGB UV tweedehands gekocht. Het merk van deze spotjes is onbekend ( made in china) ik kan deze op standalone zetten of laten aansturen door geluid en ook met DMX . ik probeer deze nu aan te sturen met DMX . Dit is mij alleen bij 2 van de 8 gelukt. de andere reageren totaal niet. als ik de niet werkende spots er tussen hang dan blijken ze wel het dmx signaal door te sturen naar de werkende spots . maar zelf doen ze niks. Wie kan mij helpen geven ? denk dat er intern iets mis is met de verbindingen. Ben totaal geen electronicus Harald | |
SoundpowerStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 20-1-2012 Laatste: 20-11-2024 Berichten: 694 | 13-1-2019 16:05 |
de chip die t dmx signaal verwerkt zal wel stuk zijn. kijk ff op aliexpress, daar verkopen ze complete printplaatjes voor die parretjes voor n paar euro. (of koop gewoon n hele nieuwe set parretjes voor die 20,- dat ze kosten..) die chinese dingen doen t best aardig vergeleken met de 4x zo dure exemplaren die hier in de handel te koop zijn.. | |
Nothing is idiot proof, they keep on making better idiots. |