Forum > Geluid

Soundcraft Si Perfomer

(2 reacties. Pagina 1 van 1)
Moderator(s): Dré
SoundcraftsiStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-1-2019
Laatste: 20-1-2019
Berichten: 2
7-1-2019 23:35
Hallo allemaal,
Zelf best ik nu een jaar de Soundcraft Performer 1, een wereld tafel! Nu wil ik echter een externe Lexicon galm aansluiten voor de mics. 2/3 mics gebruikt de reseverb is maar 1 kanaals het is een Pcm91 echter Wil ik wel de 2 mic via de zelfe galm laten lopen en. In binnen laten komen via de galm zodat je de blauwe galm schuiven ook kan gebruiken. Ik heb zitten zoeken in de handleiding maar kom er nog niet zo wijs uit... wie kan me tips geven! Voor het beste aan te sluiten, kan ik ze via de patchout van het kanaal doen alleen stuur dit dat mono uit dan zou ik weer met kabels het weer om moeten zetten of...
Big bangVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-11-2003
Laatste: 28-6-2024
Berichten: 2389
8-1-2019 09:32
Whoa. Heb je dit vertaald met Google Translate oid? Het is lastig te lezen zo.

Als je de pcm91 wilt gebruiken ipv de ingebouwde galm, denk ik dat je het best gewoon een postfade mix gebruikt, de output naar de PCM stuurt om vervolgens de output van de PCM op een stereo lijn ingang aan te sluiten. Je hebt dan natuurlijk wel extra delay. Gebruik je hiervoor de AES/EBU ingang en uitgang dan heb je in ieder geval geen extra ad/da conversie.
It's time to play the music, It's time to light the lights..
SoundcraftsiStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-1-2019
Laatste: 20-1-2019
Berichten: 2
8-1-2019 21:12
Oké, hoe ik het nu aangesloten heb is via een uitsturende mix! En dan gewoon als line kanaal in komend. Toch zou ik graag ivm de kleine delay die er dan extra bij zit het via de AES/EBU aansluiten echter heb ik dit nog nooit gebruikt.
Moet er dan in de Pcm nog iets omgezet worden, en in de mixer stuur ik hem dan weg directOut AES 1of 2 ?

Terug naar forum Reageer (zonder quote)