RCF ART 905 AS sub/ 712 top
(0 reacties. Pagina 1 van 1)Moderator(s): Dré
RutgerStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 12-9-2003 Laatste: 24-1-2018 Berichten: 196 | 14-9-2010 14:53 |
Beste collega's, De afgelopen weken ben ik op zoek naar een nieuwe geluidset. Nou is mijn keuze gevallen op het merk RCF: goede service hier in de buurt, goede protectie(overbelasting) en goede restwaarde. Nou zit ik nog te twijfelen welke set ik moet nemen.. Ik ga er voornamelijk djwerk en bandjes mee doen voor studenten, bedrijfsfeesten en bruiloften. Ik kan de RCF ART 712 top tweedehands overnemen voor een schappelijke prijs, maar ben ook geïnteresseerd in de NX serie vanwege zijn mooiere(mijn mening) looks. Kan iemand mij vertellen wat het geluidsverschil is tussen beiden? Qua subjes, zit ik nog te twijfelen tussen de 18 inch: 8003/1(kan ik ook tweedehands overnemen) of de nieuwe 15 inch: ART 905 AS. De 8001 heb ik zelf al meerdere malen mee gewerkt. De ART 905 AS is voor mij volkomen nieuw. Heeft iemand ervaring met deze kast? De specs zien er wel goed uit: 1000w digitale versterker, 131 db SPL. Deze sub is aanzienlijk kleiner dan de 8003 en dat vind ik ook wel prettig! 905 Ik hoor graag jullie ervaringen/meningen met/over deze speakers. Alvast bedankt, Rutger | |