Forum > PC related Forum

Numark Virtual Vinyl: Overstuur ? // Combineren met traktor?

(3 reacties. Pagina 1 van 1)
Moderator(s): Dré
MatthiasreygelStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 1-7-2007
Laatste: 27-2-2011
Berichten: 4
15-6-2009 09:00
Hi,

Ik heb een tijdje geleden een numark virtual setje goedkoop kunnen overkopen, gewoon om thuis wat meer te draaien. Nu heb ik deze 2 vinyls aangesloten staan op mn korg km 202 , maar het signaal lijkt helemaal overstuurt te zijn?

Ik moet de gain in het software programma tot - 32 zetten, ietsje hoger en de bass scheurt bijna door de luidsprekers en koptelefoon. Er is dus duidelijk iets niet juist .. en ik krijg het niet juist ingesteld.

Met de cd's doet hij het allemaal wel juist.

Een 2de vraagje, is het mogelijk om met deze soundcard met traktor te werken?

Alvast bedankt
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 4-10-2024
Berichten: 13472
15-6-2009 09:23

matthiasreygel schreef:

Hi,

Ik heb een tijdje geleden een numark virtual setje goedkoop kunnen overkopen, gewoon om thuis wat meer te draaien. Nu heb ik deze 2 vinyls aangesloten staan op mn korg km 202 , maar het signaal lijkt helemaal overstuurt te zijn?
De uitgangen zijn op LIJN niveau (dus aansluiten op de LINE ingangen en NIET op de Phono ingangen zoals je nu gedaan hebt).

Wordt allemaal goed uitgelegd in de handleiding (mogelijk ben je die vergeten goed door te lezen)?
Een 2de vraagje, is het mogelijk om met deze soundcard met traktor te werken?
Waarschijnlijk niet (vaak werken de "boxjes" als een dongel (beveiliging) voor de software).
-- Pardon my French, I'm Dutch --
MatthiasreygelStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 1-7-2007
Laatste: 27-2-2011
Berichten: 4
15-6-2009 10:07
Ok thx! Ja ik dacht : Vinyl = phono .. de vorige eigenaar was de software en handleiding er vergeten bij te steken ..

Is er toevallig een manier om alsnog van Numark een serie code te krijgen? Ik heb de doos, vinyl's, cd's, noem maar op ..

Jammer van die dongle, ik vind virtual dj namelijk niet echt hét van het .. =)

alvast bedankt!
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 4-10-2024
Berichten: 13472
15-6-2009 10:28

matthiasreygel schreef:

Ok thx! Ja ik dacht : Vinyl = phono .. de vorige eigenaar was de software en handleiding er vergeten bij te steken ..
Dan denk IK daar altijd achteraan: Gelijk even opzoeken op Internet.

Nu kan het zijn dat je niet direct op dat idee was gekomen MAAR... Als je dan in de problemen komt dan is dat toch de grootst mogelijke rode vlag om je te hinten ALSNOG de handleiding te downloaden...
Is er toevallig een manier om alsnog van Numark een serie code te krijgen? Ik heb de doos, vinyl's, cd's, noem maar op ..
Factuur pakken (valt onder het kopje "noem maar op") en bedrijf in kwestie bellen. Mogelijk kunnen zij je helpen. Overigens staat het volgens mij op de verpakking van de CD.
-- Pardon my French, I'm Dutch --

Terug naar forum Reageer (zonder quote)