Dj mixer & aansluitingen
(6 reacties. Pagina 1 van 1)Moderator(s): Dré
LS_AjaCiedStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-11-2008 Laatste: 11-3-2011 Berichten: 2 | 2-11-2008 12:07 |
Heey Dj Mensen :D Ik heb een aantal vraagjes. Ik heb nu een Behringer Bcd 3000, maar dat wil ik inmiddels gaan verkopen.. omdat ik echt spul wil. Ik wil een Dj-Mixer gaan halen, en later 2 Cd Spelers. maar hoe zit het met de aansluitingen?? (eerst via pc,boxen) -Moet ik speciale tulpstekkertjes gaan halen hiervoor ?? Daarnaast als ik me 2 Cd spelers heb.. Hoe zit het dan met de aansluitingen?? - 2 Cd Spelers - En Boxen. Hoevveel kannaals heb ik dan nodig voor me mixer ? Hoor het wel.. :) | |
Mathijs_promixStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 5-9-2006 Laatste: 30-5-2017 Berichten: 201 | 2-11-2008 12:09 |
Welkom op het forum. Voordeel van een forum is, is dat alle informatie blijft bestaan. Zo ook de topics van mensen die EXACT in het zelfde parket als jij zitten. Succes | |
Abnpranger@home.nlStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 12-6-2005 Laatste: 1-9-2011 Berichten: 165 | 2-11-2008 13:30 |
Voor jou zou het volstaan om een 3 kanaals mengdoosje te halen Klik, kun je later nog je cd-spelers aanhangen. Daarnaast heb je natuurlijk een versterker en boxen nodig. Verder zou het handig zijn als je de zoek machine eens probeert... Alles wat je vraagt is al meerdere kerel gemeld.. Succes! ps. Je zou ook eerst de moeite kunnen nemen om Dit door te lezen! Wordt je nl een stuk wijzer van. | |
Mr. Jameson... | |
SylviaEx Lid Uit: Nederland Sinds: 12-1-2003 Laatste: 11-11-2011 Berichten: 4564 | 2-11-2008 14:18 |
LS_AjaCied schreef: omdat ik echt spul wil.Ik wil een Dj-Mixer gaan halen, en later 2 Cd Spelers. LS_AjaCied schreef: maar hoe zit het met de aansluitingen?? (eerst via pc,boxen)-Moet ik speciale tulpstekkertjes gaan halen hiervoor ?? Dat je wilt draaien over je actieve pc-luidsprekers? LS_AjaCied schreef: Daarnaast als ik me 2 Cd spelers heb..Hoe zit het dan met de aansluitingen?? - 2 Cd Spelers - En Boxen. Hoevveel kannaals heb ik dan nodig voor me mixer ? Laat eerst maar eens een budget horen, lees eens wat handleidingen door en als je na het doen van je huiswerk nog vragen hebt dan horen we het wel weer. | |
LS_AjaCiedStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-11-2008 Laatste: 11-3-2011 Berichten: 2 | 2-11-2008 14:51 |
Sylvia schreef: LS_AjaCied schreef: omdat ik echt spul wil.Ik wil een Dj-Mixer gaan halen, en later 2 Cd Spelers. LS_AjaCied schreef: maar hoe zit het met de aansluitingen?? (eerst via pc,boxen)-Moet ik speciale tulpstekkertjes gaan halen hiervoor ?? Dat je wilt draaien over je actieve pc-luidsprekers? LS_AjaCied schreef: Daarnaast als ik me 2 Cd spelers heb..Hoe zit het dan met de aansluitingen?? - 2 Cd Spelers - En Boxen. Hoevveel kannaals heb ik dan nodig voor me mixer ? Laat eerst maar eens een budget horen, lees eens wat handleidingen door en als je na het doen van je huiswerk nog vragen hebt dan horen we het wel weer. En ik zou tijdelijk via de pc willen draaien, cd spelers haal ik stuk voor stuk. Als ik zou draaien, zou het geluid uit me pc speakers moeten komen (Logitech Z-2300) Ik zit te denken aan de Pioneer DJM-400... voor de rest.. bedankt alvast :) (sorry voor een extra topic) | |
SylviaEx Lid Uit: Nederland Sinds: 12-1-2003 Laatste: 11-11-2011 Berichten: 4564 | 2-11-2008 17:50 |
Als ik het goed heb gezien heeft de Logitech Z-2300 een stereo mini jack ingang? De DJM-400 heeft tulp-uitgangen, dus sluit je de Z-2300 aan op de master van de DJM-400 met een stereo mini jack-2x tulp verloopkabel, zoals deze. De meeste standaard pc-geluidskaarten hebben een stereo mini jack uitgang (zie handleiding van je geluidskaart). Je kunt zo'n zelfde verloopkabel gebruiken om de pc aan te sluiten op een line ingang van de DJM-400. Niet dat je nu kunt mixen met de DJM-400, of je moet een geluidskaart met twee line uitgangen hebben. Andere optie is een mixer nemen met twee ingebouwde USB geluidskaarten. | |
NookehStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 13-11-2008 Laatste: 13-11-2008 Berichten: 1 | 13-11-2008 13:52 |
LS_AjaCied schreef: Ik heb nu een Behringer Bcd 3000, maar dat wil ik inmiddels gaan verkopen.. omdat ik echt spul wil.Ik hoor het wel! | |