Forum > Newbie Forum

Welke Dap Audio boxen zijn dit?

(5 reacties. Pagina 1 van 1)
Moderator(s): Dré
DjneedleStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 29-3-2005
Laatste: 17-8-2008
5-8-2008 14:31
Hallo allemaal,

Ik kan hier in de buurt, een tweetal boxen kopen met een versterker. Volgens mij heeft de verkoper geen idee wat de boxen/versterker waard zijn, en hij wil er zo snel mogelijk ook vanaf.

*Ik heb al gezien dat het een versterker van dap audio is, de Mission 1500.
*Bij de boxen, is er lichte waterschade waargenomen. Maar ik kan ze vrijdag gaan testen, volgens mij is er nx aan.
Nu zou ik wel graag weten welke boxen het zijn. Maar ik vind ze niet op het internet of in een folder van dap audio.
Op deze foto kan je zien dat de onderste bas, naar boven is gekanteld, de bovenste bas is naar beneden gekanteld.
Verder zijn er daarboven nog zo'n Horn met een Piezo driver en aan weerszijden staan Piezo tweeters.

De boxen komen mij wel bekend voor, maar er staat nergens een nummer op, alleen een merknaam.
Hopelijk kan een van jullie deze boxen herkennen?

Alvast bedankt!
I used to be a SCHIZOPHRENIC, but we're OK now!
ImcoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-6-2003
Laatste: 22-11-2024
5-8-2008 14:34
Bedoel je deze wellicht? Hij was er ook met enkele woofer klik.
Dance the night away!
Mr. EdieStandaard Lid
Sinds: 1-6-2003
Laatste: 6-5-2015
5-8-2008 14:45
Bedenk wel even dat de kwaliteit van deze speakers niet zo hoog is, eigenlijk gewoon prut. Setje liever mooi laten staan, of de prijs moet al heel laag zijn. wink ;)
DjneedleStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 29-3-2005
Laatste: 17-8-2008
5-8-2008 17:45

Imco schreef:

Dat zijn ze inderdaad, dankje!

Mr. Edie schreef:

Bedenk wel even dat de kwaliteit van deze speakers niet zo hoog is, eigenlijk gewoon prut. Setje liever mooi laten staan, of de prijs moet al heel laag zijn. wink ;)
Naja, Ik had er eerlijk gezegd meer van verwacht ja. Ik zou ze willen gebruiken om onze band te versterken bij kleine optredens, maar ik denk dat ik dat wel kan vergeten..
Ik ga eens kijken vrijdag wat zijn laagste prijs is, want die Mission 1500 leek me dan wel weer interessant. Dan verkoop ik de boxen wel ..

Groetjes!
I used to be a SCHIZOPHRENIC, but we're OK now!
Mr. EdieStandaard Lid
Sinds: 1-6-2003
Laatste: 6-5-2015
5-8-2008 18:00
Voor een band al helemaal niet nee wink ;) de boxen verkopen kan wel, maargoed, dan vang je met geluk 100 Euro voor het stel, mits er geen gebreken aan zijn.. Versterkers hoeven nu niet meer duur te zijn, kijk eens naar de Palladiums bijvoorbeeld, leveren ook wat meer dan de Mission reeks.
TCMCVIP Lid
Sinds: 16-8-2003
Laatste: 21-12-2014
6-8-2008 18:27

djneedle schreef:

Imco schreef:

Jakkes, wat een modellen. Lijkt wel een hobbybob project die ik jaren geleden eens bij iemand thuis gezien heb. Doet me denken aan de merken zoals Discotech, Supertech, Fronttech etc. (Denk voor Tech ook eens aan Pech laugh :D ).

TCMC

Terug naar forum Reageer (zonder quote)