Forum > Algemeen Forum

Prodjuser CDJ-14 Flightcase

(37 reacties. Pagina 1 van 4)
Moderator(s): Dré
GuidoIzeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-12-2005
Laatste: 27-10-2006
Berichten: 3
15-1-2006 20:46
Hey allemaal

Ik had een paar vraagjes.

01:
Ik ben op zoek naar een goede flightcase voor mijn dj-gear. Ik heb 2 Numark Axis-9 cd-spelers en een Vestax PCV-275 mixer. Ik zat zelf te denken aan deze flightcase: Prodjuser CDJ-14. Wat denken jullie van deze flightcase en/of zijn er alternatieven.

02:
Is het mogelijk om te gaan draaien terwijl de mixer en spelers nog in de flightcase zitten zonder dat deze oververhit raken??

Alvast bedankt voor de adviezen.
TenkaterStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-3-2004
Laatste: 21-12-2019
Berichten: 399
15-1-2006 21:49
Aangezien ik 2x axis 8 en een pcv-275 heb, sluit deze vraag wel aan bij mjn spullen. Volgens mij bestaat er wel een case dat een beter alternatief is en waar alles precies inpast: de Prodjuser cdj-10. Wat ik gehoord heb moet je wel de case iets verbouwen (de rek-oren eruit halen) om de mixer passend te maken. Even navragen bij Dré of even op het forum zoeken kan hierin volledig uitsluitsel geven. Volgens mij kan het geen kwaad om deze apparatuur de hele avond in de case te laten zitten.
Weinig posten: wel veel lezen en dus leren! :)zoek en gij zult vinden, vind gij het niet, dan is het zoek!
Perfect EffectsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-1-2005
Laatste: 15-2-2016
Berichten: 123
15-1-2006 22:17
1. Het alternatief wat Tenkater hierboven aangeeft lijkt me een betere optie.

2. Dat is zeker mogelijk. Het is niet noodzakelijk om de apparatuur, wanneer je ze gaat gebruiken, ze uit de flightcase te halen.
Verhuur & verkoop van special effects
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
15-1-2006 22:47
Als het past: de CDJ-10 is een érg net kistje. Een vriendin heeft 'm staan, ziet er goed uit en, in tegenstelling tot de meeste kisten waar alles in 1 keer in past, is deze qua grootte en gewicht nog goed te hanteren.
GuidoIzeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-12-2005
Laatste: 27-10-2006
Berichten: 3
18-1-2006 18:23
Ik wilde alleen weten of de Prodjuser CDJ-14 niet een betere flightcase was voor m'n setje, aangezien het mixervak iets groter is. Volgens mij moet je namelijk maar iets van 3 cm overhouden naast je mixer. En opvullen is makkelijker dan verbouwen. En er is eventueel ook nog ruimte over voor wat modificatie. Want ik zat er aan te denken om misschien nog een ventilator in mn flightcase te bouwen. Dan weet ik tenminste zeker dat m'n mixer niet oververhit raakt.

In ieder geval bedankt voor de tip "Tenkater". Maar had ik toch nog een vraagje. Dat setje wat ik heb (en jij), dat past volgens mij maar net in een Prodjuser CDJ-10. Is er dan ook nog ruimte over voor het compleet aansluiten van mijn tabletops en mixer in de flightcase???
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 19-9-2024
Berichten: 13472
18-1-2006 20:05

GuidoIze schreef:

En er is eventueel ook nog ruimte over voor wat modificatie. Want ik zat er aan te denken om misschien nog een ventilator in mn flightcase te bouwen. Dan weet ik tenminste zeker dat m'n mixer niet oververhit raakt.
Een PCV-275 heeft dat absoluut niet nodig.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
TenkaterStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-3-2004
Laatste: 21-12-2019
Berichten: 399
18-1-2006 20:16

GuidoIze schreef:

In ieder geval bedankt voor de tip "Tenkater". Maar had ik toch nog een vraagje. Dat setje wat ik heb (en jij), dat past volgens mij maar net in een Prodjuser CDJ-10. Is er dan ook nog ruimte over voor het compleet aansluiten van mijn tabletops en mixer in de flightcase???
Ik hoop vandaag of morgen de cdj-10 case binnen te krijgen en dan laat ik het je zo snel mogelijk weten... happy :)
Weinig posten: wel veel lezen en dus leren! :)zoek en gij zult vinden, vind gij het niet, dan is het zoek!
R@verStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-10-2004
Laatste: 30-1-2017
Berichten: 35
19-1-2006 10:39

GuidoIze schreef:

Die topic heb ik idd gezien, en ja ik heb wel die zoekfunctie daarvoor gebruikt. Ik wilde alleen weten of de Prodjuser CDJ-14 niet een betere flightcase was voor m'n setje, aangezien het mixervak iets groter is. Volgens mij moet je namelijk maar iets van 3 cm overhouden naast je mixer. En opvullen is makkelijker dan verbouwen. En er is eventueel ook nog ruimte over voor wat modificatie. Want ik zat er aan te denken om misschien nog een ventilator in mn flightcase te bouwen. Dan weet ik tenminste zeker dat m'n mixer niet oververhit raakt.

In ieder geval bedankt voor de tip "Tenkater". Maar had ik toch nog een vraagje. Dat setje wat ik heb (en jij), dat past volgens mij maar net in een Prodjuser CDJ-10. Is er dan ook nog ruimte over voor het compleet aansluiten van mijn tabletops en mixer in de flightcase???
En ook ik heb dat setje (ProdjuserCDJ10/PCV/Axis) en Jep het past. Voor de kabels is ruimte zat. Het is totaal geen geprop en je maakt gebruik van de voorgeboorde gaten in de schotten om de kabels van de spelers naar de mixer te leggen. Alsof het er voor gemaakt is laugh :D
TenkaterStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-3-2004
Laatste: 21-12-2019
Berichten: 399
19-1-2006 14:05

R@ver schreef:

GuidoIze schreef:

In ieder geval bedankt voor de tip "Tenkater". Maar had ik toch nog een vraagje. Dat setje wat ik heb (en jij), dat past volgens mij maar net in een Prodjuser CDJ-10. Is er dan ook nog ruimte over voor het compleet aansluiten van mijn tabletops en mixer in de flightcase???
En ook ik heb dat setje (ProdjuserCDJ10/PCV/Axis) en Jep het past. Voor de kabels is ruimte zat. Het is totaal geen geprop en je maakt gebruik van de voorgeboorde gaten in de schotten om de kabels van de spelers naar de mixer te leggen. Alsof het er voor gemaakt is laugh :D
Ik heb net de cdj-10 binnen gekregen en het past (ik zal later een foto maken)! Mag ik vragen of jij ook een aansluitpaneel (in-en uitgangen, stroom etc.) erin hebt zitten? Zo ja, hoe heb je dat gedaan (evt. een foto?)?

Zijn er misschien andere mensen die er een aansluitpaneel in hebben gemaakt? Of kunnen mensen mij überhaupt iets aanraden om in te bouwen voor deze kist aangezien ik een totale n00b hierin ben... ashamed :$

Ik zat te denken aan de achterkant een aansluitpaneel te maken met daarin (als het allemaal past natuurlijk) powercon in, monitor uit, 4x master uit (xlr) en 2x ingang (xlr). Aangezien een aansluitpaneel uitsteekt, wil ik gebruik maken van een schotel. Ik hoop dat er een schotel bestaat met 8 d-connector gaten. Hoe ik zoiets moet bedraden (van de connectoren naar mixer) weet ik nog niet, maar ik ga mij daarin inlezen.
Weinig posten: wel veel lezen en dus leren! :)zoek en gij zult vinden, vind gij het niet, dan is het zoek!
GuidoIzeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-12-2005
Laatste: 27-10-2006
Berichten: 3
20-1-2006 16:24
Bedankt voor alle tips..
Ik heb 'm inmiddels besteld, de Prodjuser CDJ-10. Dus ik ben benieuwd.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)