Sampler! Yahama SU10
(28 reacties. Pagina 1 van 3)Moderator(s): Dré
DjLeon_VStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 18-3-2003 Laatste: 25-4-2008 Berichten: 240 | 18-3-2003 09:10 |
Heeft er iemand wat informatie over deze sampler? ik kon namelijk maar heel weinig vinden! en ook ff een vraagje (ben totaal niet technisch ) Hoe sluit je een sampler aan? gewoon op je mengpaneel? | |
G.O.D. M.A.D.E. M.E. F.U.N.K.Y. | |
SkitStandaard Lid Uit: België Sinds: 3-11-2002 Laatste: 13-2-2016 Berichten: 295 | 18-3-2003 10:40 |
Meestal kun je dat doen als er een Send/return in/uitgang op je mengpaneel zit | |
Ik heb geprobeerd te stoppen, maar ik ben weer helemaal terug begonnen. | |
DjLeon_VStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 18-3-2003 Laatste: 25-4-2008 Berichten: 240 | 18-3-2003 11:03 |
ik heb zelf een Beat 4 mixer van JB ik ben echt een leek op dat gebied... weet jij of daar zo'n uitgang op zit? weet jij dat misschien dre? | |
DréAdministrator Uit: Nederland Sinds: 17-11-2001 Laatste: 19-11-2024 Berichten: 13473 | 18-3-2003 11:34 |
Als je mixer een send/return heeft (staat in de handleiding (bij jouw mixer is er GEEN send/return optie overigens)) dan kun je de sampler daar heel handig in plaatsen. Heb je die optie niet (bijvoorbeeld bij een XTC) dan kun je de input van de sampler aansluiten op de master out van je mixer. De output van de sampler (de return) zet je dan op een niet gebruikt kanaal. Let dan WEL op dat als je het kanaal van de sampler aanzet op de mixer, je de input van de sampler NIET doorkoppelt naar z'n uitgang (want dan heb je een heerlijk lusje met alle ellende van dien). Nadeel is dat je nu alleen signalen kunt samplen die op de master aanwezig zijn. Een andere optie is de input van de sampler te koppelen aan de koptelefoonuitgang van de mixer. Niet erg high-end maar het werkt wel (alleen moet je dan goed op niveau's letten). Nu kun je WEL signalen samplen zonder dat ze in het mastersignaal aanwezig zijn. | |
-- Pardon my French, I'm Dutch -- | |