Forum > Opmerkingen

Snelheid New-Line, nu overtuigd!

(83 reacties. Pagina 9 van 9)
Moderator(s): Dré
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 22-11-2024
27-5-2005 13:20
XML is de toekomst, XHTML is een mooie overbruggingsregeling.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
ReindStandaard Lid
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
27-5-2005 14:16

Infected Sounds schreef:

Maar wat ik em afvraag Reind, waarom heb je je site in xhtml gemaakt?
XHTML de opvolger van HTML4.01, het is inde basis gewoon HTML maar dan beter gestructureerd. (wat ik er na veel lezen van begrepen heb, en zelfs nu snap ik er nog geen hol van.... maarja ik ben ook geen webdesigner/progger)

Daarnaast was het XHTML gewoon de makkelijkste oplossing aangezien er bij de validation van xhtml1.0 trans de minste fouten tevoorschijn kwamen en ik dus maar gewoon de XHTML1.0 Transitional heb aangehouden als standaard voor de hele site.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
OmErtaStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 17-1-2005
Laatste: 23-12-2008
27-5-2005 14:33
xhtml is inderdaad een strictere html die dan weer op zijn beurt de overgang kan zijn naar xml. Zelf ben ik van plan deze zomer een projectje te starten die ik zou proberen in xml te doen. Zal zie hoe goed het me lukt maar zou ook late zomer kunnen worden door herexamens sad :( . Maar is natuurlijk ook al mooi als je ja site xhtml kan maken. (ps mooie site trouwens Reind weet niet of ik dit ooit al meegedeeld had? (en New-Line natuurlijk ook)).

grtz Alex
ReindStandaard Lid
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
28-5-2005 00:46

OmErta schreef:

ps mooie site trouwens Reind weet niet of ik dit ooit al meegedeeld had?
Zo zie je maar weer dat er van een open source project toch best iets moois te maken is. Mijn site zelf draait namelijk helemaal op Mambo, naar mijn idee een geweldig flexibel systeem wat goed in elkaar zit voor algemeen gebruik.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)