Forum > Algemeen Forum

Volledig vernieuwde drive-in show

(118 reacties. Pagina 9 van 12)
Moderator(s): Dré
Dj largeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-10-2003
Laatste: 2-2-2009
Berichten: 220
29-11-2004 16:17
mijn motivatie voor een website was vooral om als je ergens een feest verzorgd hebt de mensen er op het einde van de avond op te wijzen dat er foto's van het feest op je website komen te staan. Veel mensen en vooral de jongeren, zullen waarschijnlijk n paar dagen later gaan zoeken op je website (als ze het adres nog weten wink ;) ) waar de foto's van het desbetreffende feest staan. Als je ze dan ook de mogelijkheid bied om idd een berichtje in het gastenboek te plaatsen zullen ze je naam sneller onthouden en nog es geneigd zijn om terug te komen kijken op de site,
dus dat is ook een vorm van reclame.

maar aub eff back on toppic, de site gaat 1 januarie online en dan wil ik dus ook al een apperatuurlijst online zetten zodat de klant weet wat hij bij ons kan krijgen.
zijn er dus nog op of aanmerkingen (en dan vooral op het licht, want dat moet nog bijna allemaal aangeschaft worden (zie eerste post)

alvast bedankt

mvg lars
Spectrum Drive-in Show
ImcoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-6-2003
Laatste: 2-10-2024
Berichten: 998
29-11-2004 17:15
Ik vind het aantal parren nogal magertjes. Ik denk (geen ervaring) dat 2 tiefjes met elk een t4 met parren erop vaak verhuurd wordt. En voor grotere klussen zijn 16 parren nu ook niet echt veel. Dus nog 2 of 4 t4's met parren zou geen kwaad kunnen. Maar wellicht denken de verhuurder hier heel anders over... zoals gezegt ik heb er geen ervaring mee.
Dance the night away!
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
29-11-2004 19:25

dj large schreef:

mm effe een ander vraagje, vandaag op de djexpo de ts 150 scanners van eurolite gezien, en ik geloof ashamed :$ Jeroen van der Velden ma weet t niet zekers heeft me die dingen gedemonstreerd
Excuses voor de late reactie, zie hem net pas laugh :D Was ik in ieder geval ja, moest nog wat programmeerwerk afmaken bij die stand.
Light Image
Dj largeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-10-2003
Laatste: 2-2-2009
Berichten: 220
29-11-2004 22:03
joa verkies jij zelf die scan dus ook boven the winner, en welke van de 2 zou jij nemen ? de 150 of de 225

mvg lars
Spectrum Drive-in Show
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
29-11-2004 22:47
Het is toch de TS-255? Nouja, in ieder geval, over de duurzaamheid kan ik je helaas weinig vertellen. Bij de Winner is inmiddels bekend dat dit wel in orde is, zoals je op het forum ook her en der leest. De functies van de TS-255 staan een stukje boven de TS-150 en ook boven de Winner. De 255 heeft echter een zwaardere MSD-lamp, wat volgens mij wel een echt pluspunt is. Houd er wel rekening mee dat de lamp er niet bijgeleverd is! Vooral de rotatinggobo functie van de TS-255 vind ik ook een pluspunt, hier kun je echt leuke dingen mee. Dit heeft de Winner ook niet. Ik denk dat je het beste nog even bij een dealer langs kunt gaan, om hem daar even op je gemak te bekijken, als het mogelijk is naast de Winner.
Light Image
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
30-11-2004 19:31

dj large schreef:

maar aub eff back on toppic, de site gaat 1 januarie online en dan wil ik dus ook al een apperatuurlijst online zetten zodat de klant weet wat hij bij ons kan krijgen.
zijn er dus nog op of aanmerkingen (en dan vooral op het licht, want dat moet nog bijna allemaal aangeschaft worden (zie eerste post)
De apparatuurlijst al op 1 Januari online? Dat heeft totaal geen zin, je hebt het grootste gedeelte nog niet eens in huis.

Ik kan wel op of aanmerkingen geven, maar als ik daar geen reactie op krijg schiet het weinig op. M.a.w. LEES je eigen topic eens goed door.

Nogmaals de *(nog aan te schaffen app) ben je in je tweede lijst vergeten dat maakt het nu zeer onduidelijk.

Tevens had ik over de verzameling rookmachines ook iets gemeld. Waarom zoveel? Heb je gedacht aan degelijke cases.

Hoe wil je die laserstar aansturen?

Martin.
kvm entertainment
Dj largeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-10-2003
Laatste: 2-2-2009
Berichten: 220
30-11-2004 21:35
op verzoek met de * ervoor bij wat onlangs gekocht (of besteld maar nog steeds niet binnen is)

Mixers:
*1 Pioneer djm 600
*1 SynQ SMX-1
*1 Soundcraft Spirit folio

Afspeelapparatuur:
*2 Technics sl-1210MK 2
*2 SynQ XTRM-1
*1 SynQ CDX-1
*2 Pioneer cdj 800
*1 Sony VM 800(enkele cd speler)

Effecten:
*2 Behringer Super X Pro CX 3400
*2 Behringer Ultragraph Pro FBQ 6200
*1 Behringer Virtiualizer Pro DSP 2024P

Versterkers:
*3 Behringer ep1500
*2 Behringer ep2500

Speakers:
*4 Behringer B1800x
*4 Behringer B1520
*2 Behringer F1520

Microfoons:
*4 Sennheiser E835
*2 Sennheiser E825 s
-2 Draadloze microfoon ??? ben ik nog steeds niet uit

Licht

Par spots:
-4 DMX t4 met elk 4x par 64(500 watt raylight)

DMX Licht effecten:
-4 Eurolite T5-255
-2 Eurolite TR-5
-2 Eurolite super strobe 2700 DMX
-1 laserstar 80mw groene laser

overige effecten:
-1 Spiegelbol 50 cm
-2 Blacklight balk 120 cm

Rook/lage rook/sneew:
*2 Antari Z-1200 DMX
-1 Antari z-3000 DMX
-1 Antari ice Low Fogger
-2 Antari S-100-2 sneeuwmachine

Controllers:
-1 Eurolite DMX Scene Setter
-1 Eurolite DMX scan control JS

Rigging

Truss:
-4 Eurotruss FD34 2 meter Square
*4 Mic stand
*4 Tussenstatief speakers
*4 Speakerstatief
-4 Work LW-127 wind up statief
De apparatuurlijst al op 1 Januari online? Dat heeft totaal geen zin, je hebt het grootste gedeelte nog niet eens in huis.
daar bedoelde ik mee de apperatuur die ik heb natuurlijk :P en eventueel hetgeen voor carnaval wordt aangeschaft, want k heb geen zin om na n paar weke dat weer te moeten verranderen (houd in de parren enz.)
Ik kan wel op of aanmerkingen geven, maar als ik daar geen reactie op krijg schiet het weinig op. M.a.w. LEES je eigen topic eens goed door.
heb ik net nog een x gedaan wink ;)
Nogmaals de *(nog aan te schaffen app) ben je in je tweede lijst vergeten dat maakt het nu zeer onduidelijk.
zie hierboven
Tevens had ik over de verzameling rookmachines ook iets gemeld. Waarom zoveel? Heb je gedacht aan degelijke cases.
nou, ik heb de 1200's al, de 3000 wil ik als grotere achter de hand houden
en daarnaast wil ik ook lage rook hebben voor modeshows of gewoon als cool effect en natuurlijk sneeuw machines.

over de kisten, ik ben niet van plan om voor de rookmachines kisten te gaan maken, op het werk vervoeren ze ze allemaal ook zonder kist en dat gaat prima als je dr een beetje op let
Hoe wil je die laserstar aansturen?
met de eurolite scan controller

mvg lars
Spectrum Drive-in Show
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
1-12-2004 00:13
Zo is het weer duidelijk, die extra Antari z-3000 DMX lijkt mij te veel, maar goed het is jou keuze.

Persoonlijk zou ik kiezen voor (grote) cases mede vanwege het gemak. (geen losse rookmachines e.d.)

Over de laserstar 80 het volgende,
(laserstar,Omnisistem,showtec, adj,laser illusion,
beam FX,hermes) hebben allen hetzelfde kastje (alluminium) en allen dezelfde electronica slechts 1 probleem, via DMX slecht aan te sturen, de ingebouwde patronen (25) worden via DMX vaak hakkerig afgespeeld.
Slechts enkele tafels werken via DMX goed met deze laser.De lasers werken wel goed in stand alone.

Bekijk dus of hij wel werkt met de eurolite.

Martin.
kvm entertainment
Dj largeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-10-2003
Laatste: 2-2-2009
Berichten: 220
1-12-2004 09:15
mm dat is jammer, wand ik heb op de dj expo de stand alone functie gezien van dezelfde laser maar dan in 300mw uitvoering en het stand allone effect vond ik erg tegenvallen
de bedoeling is om echt tunnels enzo met de laser te gaan creeren zoals met de jb stealth laser (maar dan met de 80 mw in plaats van 30mw)
als dit niet zo goed zal gaan met deze laser denk ik toch dat ik 2 stealths ga kopen

over de kisten, hoe bedoel je? 2 grote cases waar dr 2 tegelijk in passen ofzo ?
dat zou dd een optie zijn maar ze zullen het eerst zonder kistje moetten doen

mvg lars
Spectrum Drive-in Show
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
1-12-2004 17:00
Dat zal zeer waarschijnlijk ook de hoofdreden zijn waarom de laser op de DJ Expo in de stand alone mode stond. (maar dat is er natuurlijk niet bij verteld sneaky :V )
Op de wat oudere DMX tafels loopt hij wel goed, met de meeste nieuwe is er een probleem.
In de standalone functie werkt de laser via ingebouwde microfoon (instelbaar)is inderdaad minder mooi.
Kwa output is het echter wel heel wat anders als een JB.

Met grote cases bedoel ik inderdaad een model waar er 2 inpassen (of nog meer andere dingen) een grote case is in verhouding ook goedkoper.

Martin
kvm entertainment

Terug naar forum Reageer (zonder quote)