Forum > Algemeen Forum

DJ Expo 2004

(138 reacties. Pagina 9 van 14)
Moderator(s): Dré
DJ SietseStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-1-2003
Laatste: 9-9-2008
Berichten: 1218
14-11-2004 18:17

dj large schreef:

over die lasershow: die hebben ze hier in de mondial ook (grote discotheek) en nieuwprijs is 30.000 euro sad :( ( 3000 mw shocked 8O )
en huurprijs voor n avond is 1000 euro angry
Die verhoudingen zijn redelijk normaal trouwens wink ;)
Door internet beperkt
JopEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-3-2004
Laatste: 5-6-2009
Berichten: 234
14-11-2004 19:28
De lasershow in kwestie werd gedaan door een watergekoelde 3mw gaslaser, met fiberglas uit, en daarop 5 koppen.
Over de uit de onderbouw geplukte conijndames, dit zal ik even navragen. Overigens de dames die er later bijkwamen waren echt sad :(
ER was ook een hele mooie stand met function one. Echter niet aangesloten (de stoppen zouden er anders uitgaan...)
Later deze middag besloten de heren toch maar een versterker te gaan fixen, eentje van omnitronic wel te verstaan. We moesten lachen maar t was eerder om te janken...... Daarintege was er een nieuw (budget) audiomerk, gnmd Warrior met een kuntsof sub/top setje wat erruggg lekker klonk (zeker voor de prijs) En bij Am. audio stond precies dezelfde set met een Am. Audio sticker erop shocked 8O
MB Audio systems
GupyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 17-9-2008
Berichten: 271
14-11-2004 19:39

sylvia] schreef:

Helaas ook geen bekenden gezien trouwens.
Da's dan toch opmerkelijk. Ik ben er ook vanaf 10:30 geweest tot een uur of 12:00. Ik heb toch echt gekeken of ik bekende zag maar helaas. Dat ik dan jouw moet mislopen. sad :(

Mij ook niet gezien? Blauwe jeans, zwart truitje met "minesota" op en een blauwe bodywarmer.

Ik vondt het ook een redelijke beurs. Gelukkig weer eens bij kunnen babbelen met Michel en Garry van IDP, Bambam van Gearjunky's en nog enkele bekende.
Meeste onder de indruk was ik toch wel van Nuo mixer. Lekker ding, moet ik zeggen.

Als ik deze beurs vergelijk met de DJmeeting in Oberhauzen dan valt hij toch wel tegen. sad :(
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
14-11-2004 19:59

dj large schreef:

t belangrijkste: laugh :D shocked 8O als iemand t msn adres of t mobiele nummer heeft van een van die dames van conijn muziek die daar rond lopen mag je m me geven shocked 8O laugh :D
Dames, dames shocked 8O . Meisjes.

En op één platenverkoopster, een blondje dat doorging voor dj, een wc-schoonmaakster, een catering-kassajuffrouw en de dames bij de ingang na de ENIGE vrouwen in het pand. Ik heb geloof ik geen enkele vrouwelijke bezoekerster gezien, niet te geloven zeg.

Gupy schreef:

Mij ook niet gezien? Blauwe jeans, zwart truitje met "minesota" op en een blauwe bodywarmer.

Ik vondt het ook een redelijke beurs. Gelukkig weer eens bij kunnen babbelen met Michel en Garry van IDP, Bambam van Gearjunky's en nog enkele bekende.
Meeste onder de indruk was ik toch wel van Nuo mixer. Lekker ding, moet ik zeggen.
Shitshit, nee. Wel iemand gezien die verdacht veel op jou leek (qua foto), maar dat was een standhouder, dus kon jij niet zijn. Jammer zeg. Volgende keer toch maar even telefoonnummers uitwisselen?

Helaas ken ik niemand van Gearjunkies, wel leuk dat ze er ook waren.

Hoe vond je de NUO ten opzichte van jouw vroegere A&H?
GupyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 17-9-2008
Berichten: 271
14-11-2004 20:13

sylvia] schreef:

Dames, dames shocked 8O . Meisjes.
Ik heb geloof ik geen enkele vrouwelijke bezoekerster gezien, niet te geloven zeg.
Dat viel me ook op...erg wijnig vrouwelijke bezoeksters. Ik dacht dat het DJ gebeuren toch al wat meer interesse had gekweekt vij onze dames.
Hoe vond je de NUO ten opzichte van jouw vroegere A&H?
Daar kan ie nog niet aan tippen...denk ik zo, ik heb te weinig ervaring met de Nuo op langere termijn. Maar als ik moet kiezen tussen de DJM600 die ik ook heb gehad, dan was de keuze al snel gemaakt.
Laten we niet vergeten dat ik aan het afbouwen ben, het uittesten van gear die ik nog niet ken is vergif voor mij. laugh :D

En ja, volgende keer spreken we (forumgasten) wat af met elkaar, of we huren zelf zo'n room voor een dagje... razz :p
RonnieBStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-1-2003
Laatste: 29-7-2019
Berichten: 690
14-11-2004 20:17
zo... ik ben er vanmiddag ook even geweest, was toch nog iets uitgebreider als ik gedacht had, dus viel me weer mee!

Heb even bij de DJ-school workshop gezeten, maar ik vond het meer een reclamespotje als een 'echte workshop'.

verder wel grappig dat je met allerlei gear kon prutsen.

ben ook even bij de visualdmx stand geweest, daar nog een kaartje gekregen, helaas geen goeie demo kunnen krijgen, omdat volgens het visualDMX personeel een paar kiddo's de pc gedeeltelijk om zeep hadden geholpen. (reageerde niet goed meer op de dmx-in) pakket zag er best netjes uit, ook de dmx-in lijkt me erg makkelijk!

lasershow was ook erg mooi, vooral bij de scenes die voorgeprogrameerd waren op de nummers... (maar dan weer de vraag, hoe doe je zoiets live?)

ben verder niemand van newline tegengekomen, maar heb er niet op gelet en heb dit topic ook sinds woensdag niet meer gelezen. wink ;)
Music is what feelings sound like...
MaxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2002
Laatste: 12-9-2024
Berichten: 1855
14-11-2004 20:20
DJ school was inderdaad meer een reclame spotje voor Technics.

Ronnie, Was jij dat niet die dacht die ie iets gewonnen had tijdens die "prijs"-uitreiking ?

BTW ik was dat kleine manneke met het Beige NY petje op.
Dj largeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-10-2003
Laatste: 2-2-2009
Berichten: 220
14-11-2004 20:54
nou sylvia, ik denk dat die 'meisjes' :P toch minimaal 15 zijn en tja n jaartje jonger dan mij mag wel :P

ik ben niet zo'n oude bok als de meeste hier razz :p wink ;)
Spectrum Drive-in Show
Victor JuniorStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-4-2003
Laatste: 18-10-2015
Berichten: 1016
14-11-2004 20:55

dj large schreef:

nou sylvia, ik denk dat die 'meisjes' :P toch minimaal 15 zijn en tja n jaartje jonger dan mij mag wel :P

ik ben niet zo'n oude bok als de meeste hier razz :p wink ;)
iemand foto's gemaakt laugh :D? (nee niet alleen van de meisjes wink ;))
Waar zit de cut op dit apparaat?
DJ.TStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 6-9-2024
Berichten: 1207
14-11-2004 20:56
1 x bewerkt. Laatst door Dré op 15-11-2004 16:13
Ben ook even geweest, organisatorisch kon er echt veel verbeterd worden.
De benedenverdieping had je na 2 rondes wel gezien, allemaal bekende apparatuur, op een paar effecten kastjes weinig nieuws.
Boven kon ik me wel vermaken met de lasershow, nog even gekeken bij Cor fijneman, Dj Coone en Brenan & Heart, was wel gezellig.
Geen bekende koppen gezien helaas.
Misschien toch de volgende keer echt iets duidelijk afspreken?
Een klein New-Line standje misschien? wink ;)
Ik was er van een uurtje of 1 tot half 6.
Om 12 uur al aanwezig in Eindhoven maar nadat mijn collega een stoepje iets te hard had genomen tijdens een draai zat er een leuke scheur in het voorwiel en moest er eerst een nieuw bandje omheen, had toch geen trek om dat in het donker te gaan doen.
Overigens zag je wel dat heel Nederland om 6 uur aan tafel wilt zitten, toen wij weggingen was de hele beneden verdieping bijna verlaten! shocked 8O
Dit is zeker de moeite waard om nog eens te doen maar dan hopelijk als een volwaardige beurs met product launches en leuke goodies ipv alleen die zelfde visitekaartjes, stickers, folders, enz.
Edit Mod: Verwijderd


Vrouwen waren er overigens wel hoor, veelal met vriend mee maar ook wat vrouwelijke dj's gezien.
Wie heeft trouwens die vent gezien in zn kokspak, stond daar met een mini synth te pielen aan een sta tafel de ganse dag ofzo? razz :p
Darth Crossfader

Terug naar forum Reageer (zonder quote)