micro voor lokaal rappend talent.
(82 reacties. Pagina 9 van 9)Moderator(s): Dré
ShadyStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 5-12-2004 Laatste: 28-6-2006 Berichten: 40 | 22-1-2005 19:12 |
oke nog één laatste vraag oke, nog 1 vraag: welke kan ik het beste kiezen voor rap? de Shure SM58 https://www.shure.com/microphones/models/sm58.asp of de Sennheiser E835(S) www.new-line.nl/v/11615 Een maat van me zegt dat het het prijsverschil niet waard is. hij zal alleen thuis worden gebruikt en dus niet onstage. (Een condensator is geen optie) Mijn kamer is belegd met vloerbedekking. Echt bedankt als iemand me kan helpen. Ik heb al wel informatie van een vriend gehad; maar die zegt dat er geen verschil is tussen een dynamische en condensator mic. :S | |
JeroenVDVVIP Lid Uit: Nederland Sinds: 15-6-2004 Laatste: 6-2-2016 Berichten: 4301 | 22-1-2005 20:14 |
shady schreef: oke nog één laatste vraagoke, nog 1 vraag: welke kan ik het beste kiezen voor rap? de Shure SM58 https://www.shure.com/microphones/models/sm58.asp of de Sennheiser E835(S) www.new-line.nl/v/11615 Een maat van me zegt dat het het prijsverschil niet waard is. hij zal alleen thuis worden gebruikt en dus niet onstage. (Een condensator is geen optie) Mijn kamer is belegd met vloerbedekking. shady schreef: Ik heb al wel informatie van een vriend gehad; maar die zegt dat er geen verschil is tussen een dynamische en condensator mic. :S | |
Light Image | |
MassiveStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 8-12-2003 Laatste: 28-8-2005 Berichten: 525 | 23-1-2005 03:05 |
Zowel de SM58 als de E845 zijn prima microfoons. Robuust, goed geluid (vind zelf de Sennheiser nét ff wat 'frisser' klinken) en ze worden gewoon enorm veel gebruikt; elk verhuurbedrijf heeft wel een lading van 1 van die 2. Alleen gaat het dan wel om on-stage gebruik. De ideale opnamemicrofoons zijn het niet. Denk dat het echter best zal gaan. Een echte studio-mic kost een bak meer geld. De kwaliteit ervan benut je dan ook nog weer eens als je 'm gebruikt in een accoustische ruimte. Gewoon op je kamer tikje overdreven De E835 heb ik geen ervaring mee. | |