Forum > Off-Zone

Ergenissen on stage/ tijdens het draaien

(2492 reacties. Pagina 84 van 250)
Moderator(s): Dré
Mark_dabombStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-9-2002
Laatste: 21-12-2010
Berichten: 277
12-9-2007 07:08
Ene mevrouw emilie nogwat zoiets....
Dj compactStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-1-2004
Laatste: 22-11-2007
Berichten: 117
23-9-2007 21:23
Mag ik me ergeren als je licht staat te doen en je bril word van je neus afgepakt door een 'grappige' bezoeker? Of als tot 3 keer toe een man van een kilo of 100 tegen je aan word gegooid, met als gevolg dat de lichttafel bijna op de grond kwakt. Of als er faderknopjes worden gejat. Of als mensen niet met hun klauwen van je spullen af kunnen blijven? Sommige feesttenten zijn echt ellende.........
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
23-9-2007 21:36
Ergernissen? Weer een paar erbij na afgelopen weekend...

- Lichtman die je als DJ moet uitleggen hoe een Pearl werkt..
- Geluidsman die in een ver verleden DJ was en (overigens wel op de juiste momenten laugh :D) de fader op de FOH-mix omlaag gooit om het publiek een stuk te laten zingen. Was eigenlijk ook wel grappig wink ;)
- Lichtman (zelfde als in het eerste puntje) die de Pearl toch eigenlijk nog niet zo goed blijkt te begrijpen en frontlicht meer laat chasen dan de 18 koppen aan het grid.
Light Image
LEDesignStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-4-2004
Laatste: 26-5-2017
Berichten: 744
23-9-2007 23:36

JeroenVDV schreef:

- Geluidsman die in een ver verleden DJ was en (overigens wel op de juiste momenten laugh :D) de fader op de FOH-mix omlaag gooit om het publiek een stuk te laten zingen. Was eigenlijk ook wel grappig wink ;)
Herkenbaar, hebben wij ook (meer dan) eens gedaan met een drive-in showtje die bij ons inprikte.

De blik van die jongens: onbetaalbaar laugh :D
Vergeet niet te lachen
Mr. EdieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-6-2003
Laatste: 6-5-2015
Berichten: 1532
23-9-2007 23:52
Nja gisteravond met een bandje... Alles ging goed, alleen af en toe feedback probleempjes bij de zangeres zodra de schuif wat meer omhoog ging, ze kwam niet goed boven de instrumenten uit.. Maargoed.

Later die avond kwam een 'artiest'... Ik krijg een gebrand CD'tje in handen waar wel netjes vermeld stond welke nummers gespeeld moesten worden en in welke volgorde.. Ik ga de volgorde af, tot nummer 3, toen bleek hij plots een ander nummer te willen... Daarna nog eentje.. Uiteindelijk heeft 'ie slechts 4 nummers gedaan van de 7 of 8 die op het lijstje stonden... Niet zo'n drama, maar ik heb toch liever dat de artiest zich ook houd aan die volgorde wink ;)

Ook niet zo leuk; een te rustig/stil publiek... De band deed echt de moeite de mensen mee te laten doen en naar voren te laten komen, maar iedereen bleef maar achterin de zaal bij de bar.. Tsjah, ouder publiek hé happy :)
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
24-9-2007 11:45

Melo-G schreef:

Herkenbaar, hebben wij ook (meer dan) eens gedaan met een drive-in showtje die bij ons inprikte.
Kon om dat "ergernisje" ook wel lachen. Was een toffe geluidstechnicus, en hij deed het daadwerkelijk op het goede moment ("OOOOOOOOOH, OOOHOOOHOOOOO.... OOOOOOOOOH, OOOOOOOH HOOOO HOOOO HOOOOOOOOOO").

Mr. Edie schreef:

Ook niet zo leuk; een te rustig/stil publiek... De band deed echt de moeite de mensen mee te laten doen en naar voren te laten komen, maar iedereen bleef maar achterin de zaal bij de bar.. Tsjah, ouder publiek hé happy :)
Tja, soms heb je dat. Was bij m'n optreden afgelopen weekend totaal niet van toepassing (echt waar.. zo'n uitzinnige massa mensen heb je nog nooit gezienlaugh :D)
Light Image
SebasVDVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-2-2003
Laatste: 17-8-2016
Berichten: 1719
24-9-2007 11:47

JeroenVDV schreef:

(OOOOOOOOOH, OOOHOOOHOOOOO.... OOOOOOOOOH, OOOOOOOH HOOOO HOOOO HOOOOOOOOOO). laugh :D
Sjees, hij klopt ook gewoon nog laugh :D
JelmerStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-1-2004
Laatste: 30-9-2024
Berichten: 430
24-9-2007 11:49
Pennywise blijft leuk laugh :D
The return of the BoomBap
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
24-9-2007 11:52

SebasVD schreef:

JeroenVDV schreef:

(OOOOOOOOOH, OOOHOOOHOOOOO.... OOOOOOOOOH, OOOOOOOH HOOOO HOOOO HOOOOOOOOOO). laugh :D
Sjees, hij klopt ook gewoon nog laugh :D
Pff en dat met de kater die nog steeds in m'n hoofd ronddendert...

jelmer schreef:

Pennywise blijft leuk laugh :D
Ik ben stout geweest, heb de Melrose-versie gedraaid. Maar ach, het bier vloog er niet minder van door de lucht.
Light Image
SebasVDVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-2-2003
Laatste: 17-8-2016
Berichten: 1719
24-9-2007 12:06
Heb ook nog een leuke:

Kom aan in restaurant met zaaltje voor bruiloftje. 'Ja, daar kun je inprikken', aldus de bedrijfsleider. 'Maar als je te hard draait, dimmer we de WCD, dan gaat het zachter' shut up :X . Dan ga ik daar niet inprikken dus. Enfin, na 5 minuten een andere vrij WCD gevonden die slechts schakelbaar is, niet dimbaar. Na het diner van de gasten vraag ik het personeel of het zaallicht uit mag, natuurlijk mag dat. Alleen zijn ze dan ook zo handig om mijn stroom uit te schakelen. Uiteraard kijken alle gasten MIJ raar aan! laugh :D Nouja, niet zo'n grote ramp, wel irritant.

In de loop van de avond moet het zaallicht weer eventjes aan, voor het aansnijden van de bruidstaart (niet mijn keuze, maargoed). Dat licht moet ook weer uit. Nouja, je raad het al laugh :D

Terug naar forum Reageer (zonder quote)