Forum > Algemeen Forum

Praten tussen de platen door...

(74 reacties. Pagina 8 van 8)
Moderator(s): Dré
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
6-1-2005 19:49

djbidji schreef:

maar een all-round dj die bang is van een micro, is voor mij geen dj!
Onzin, ik ben al 14 jaar allround dj en gebruik zelden of nooit de mic. Niet omdat ik er bang van ben, wel omdat ik het over het algemeen goedkoop en niet stijlvol vind voor de feesten die ik draai. We doen niet allemaal van die flauwe Carnaval en Après Ski-zooi shut up :X .
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
6-1-2005 19:54
Het is toch stijlvol om het bruidspaar ten dans te vragen voor de openingsdans sneaky :V

Martin.
kvm entertainment
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
6-1-2005 20:03
Maar DAT doe ik natuurlijk ook. En ik wens ze ook een prettige nacht als ze weggaan, dat soort dingen. Ik lul er alleen verder niet tussendoor.
DJ.TStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 6-9-2024
Berichten: 1207
6-1-2005 20:10

fredje schreef:

Als jij het hele jaar door in de carnavalsscene zit is het een uitermate bruikbare tip wink ;)
Voor de rest is dit dus JUIST NIET WAT JE MOET DOEN!!
een uitgelaten bezopen idiote menigte als oefening willen gebruiken om straks normaal publiek goed te kunnen entertainen is net zoiets als alleen maar johny jordaan draaien op een technofeest sneaky :V
groet
Van die kant had ik het nog niet eens bekijken.
Natuurlijk loop ik niet het hele jaar te carnavallen, sterker nog, tot niet zo ontzettend lang geleden vond ik carnaval maar niks!
Ik zat alleen in die zin er aan te denken dat het publiek het dan vrijwel toch altijd alleen maar mooi en prachtig vind. Zo kun je wel eens ervaren hoe het is om een groot publiek toe te spreken.
Je hebt hier een aantal natuurtalentjes in, maar de rest moet er toch gewoon ervaring mee op doen.
Ik wil alleen nog 1 keer herhalen: Je zegt eerder te veel dan te weinig, het is dus absoluut geen punt als je begint met een enkele onderbreking op een avond.
Darth Crossfader
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
6-1-2005 20:11
Bij een bruiloft is het inderdaad wat minder, meestal wordt er al genoeg door de microfoon gel#lt door familie en vrienden.

"Flauwe" Carnaval doe ik ook, nu plm 26 jr. Maarrr... slechts 5% van wat ik draai is carnaval en de rest lekker disco. Nummers met een hoog meezing gehalte doen het ook goed daarbij gebruik je deels ook de microfoon. Juist dan is het een powerwapen.

Martin.
kvm entertainment

Terug naar forum Reageer (zonder quote)